Lancia Delta Integrale:regulator pritiska goriva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo_IHI_Turbo
    CBC Veteran
    • 04.05.2005
    • 185
    • Batajnica,Serbia

    Lancia Delta Integrale:regulator pritiska goriva

    Da li neko zna ima li Lancia Delta Integrale progresivni regulator pritiska goriva?
    Hvala unapred!
    "If in doubt, flat out"
    Collin McRae
  • -Q-
    CBC Senator
    • 03.12.2004
    • 288
    • Srbija/Beograd

    #2
    koliko ja znam nema
    2008. Leon

    "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      Hajdemo jos jednom, sta vi nazivate progresivnim regulatorom pritiska goriva?

      Intregrale regulise pritisak u odnosu na pritisak u usisnoj grani.


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Sva auta imaju fabricki LINEARNE FPR 1:1

        Progresivni FPR (PFPR) tipa 1:2 , 1:4 etc su samonacin za progresivno podizanje pritiska u nedostatku postavljanja vecih injektora i MAPinga ECU jedinice za novu Injektorsku konstantu.

        Dakle Linearni FPR ima odziv prema pritisku u plenumu reda 1:1

        Pritisak u plenumu------------------------------Pritisak goriva

        1 Bar (atmo pristisak).................................BAZNI PRITISAK

        1,5 Bara (atmo +0,5)..................................Bazni +0,5Bara

        2Bara (atmo +1Bar)...................................Bazni +1bar

        ============================================
        Da razbijem jednu veliku zabludu na koju redovno nalecem pa cak i ovde na Cannonu, izgleda da tema nije odradjena dosad

        Linearno podizanje pritiska nedonosi povecanje protoka kroz injektore.
        Iz "tabele" koju sam napravio se vidi da je podizanje pritiska goriva za toliko za koliki je PROTIVPRITISAK u plenumu, dakle u okolini gde treba ubrizgati gorivo.

        Cilje da se zadrzi slika ubrizgavanja injektora dakle kompenzacija gde gorivo ima UVEK isti pritisak u odnosu na okolinu u koju je ubrizgava.

        Sve to daje mogucnost ubacivanja injektorske konstante u kernel ECUa.

        Ukoliko se zeli povecati pritisak i protok bez mogucnosti da se menjaju injektori i remapira ECU prilazi se resenjima PFPR-a:

        Primer 1:2
        Progresivni FPR ima odziv prema pritisku u plenumu reda 1:2

        Pritisak u plenumu------------------------------Pritisak goriva

        1 Bar (atmo pristisak).................................BAZNI PRITISAK

        1,5 Bara (atmo +0,5)..................................Bazni +1Bar(0,5Barax2)Bara

        2Bara (atmo +1Bar)...................................Bazni +2bara (1Bar x2)

        Postoje dakle PFPR u raznim odnosima, kako fixni tako i stelujuci.
        Najvjvecu proizvoljnost za stelovanje daju potpuno otvoreni sistemi, gde se moze nastelovati tachka pritiska odakle pochinje da radi, naprimer, start sa +0,2 bara /tip za overload , apsolutni pritisak plenuma 1,2Bara, preklop, tipa 1:1 -1:4 .
        Postoje i tajkozvani PASS systemi gde se krivulja rada menja od startne linearnosti sa 1:1 do 1:4 u odredjenoj zoni pritiska plenuma (distres).

        Nadam se da je malo jasnije sta, kako, zasto.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Potpuno jasno


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • Yugo_IHI_Turbo
            CBC Veteran
            • 04.05.2005
            • 185
            • Batajnica,Serbia

            #6
            Potpuno!
            Pitam zato sto vidim da je mnogo likova na uno turbo stavljalo od integralea reg. pritiska goriva.
            Hvala josh jednom.
            "If in doubt, flat out"
            Collin McRae

            Comment

            Working...
            X