Yugo za trke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cedo
    CBC Član
    • 13.01.2006
    • 98
    • Crna Gora B A R

    Yugo za trke

    Pozdrav ljudi!
    Radim juga za trke,u pitanju je nova klasa "hobi do 1400 ccm".
    Svi koji nesto znaju neka iznesu svoje misljenje.Evo malo podataka o mom autu:
    Jugo je iz 83' godine(malo mator ).Skoljku radim i z pocetka tako da i nije mnogo bitno u kakvom je stanju bila.
    Citavo auto sam istackao sa CO2 aparatom,trerba samo da uradim 'L' profilena prednji kraj dje obicno jugo puca,tj. kod grede.
    Rollbar sam ubacio.
    Danas uzeh da spaglujem karike od prve specijale,prsti mi otpali .
    Motor je lancia 1.3.
    Gas ne pustaj ni za zivu glavu
    MOG'O BI DA POGINES !
  • darko-sice
    CBC Senator
    • 01.11.2005
    • 200
    • Aleksinac

    #2
    Imamo coveka koji ce ti dati njbolje savete....Dr. Boco javi se
    POZDRAV

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #3
      koliko para imas?
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • *Egon*
        CBC Senator XXL
        • 31.12.2004
        • 1232
        • Beograd, Dorcol, N 44

        #4
        Kazi mi, to je nova klasa za Crnogorski brdski sampionat.
        Napisi nam nesto o sampionatu u rubrici "All racing..."
        Koje klase i koliko trka.
        Garaza
        1996 SAAB 900 NG Cabrio

        Comment

        • cedo
          CBC Član
          • 13.01.2006
          • 98
          • Crna Gora B A R

          #5
          @Black Night
          Da imam para koliko volje...
          Znam za onu:koliko para toliko i muzike
          Ako je po toj izreci,onda nema puno muzike
          Bitno mi je za pocetak da se pojavim,jer ce mi biti prva trka,pa ako bude sto od sponzora,ulagace se u kola.
          Sve sto se radi na auto radimo ja i jedan mi drug,tako da davanje para na majstore sam davno otpisao,sem ako nije u pitanju neka masinska obrada,ali to je zavrseno prije neki dan.Blok je bio u pitanju.
          Glavu cu sam da radim,busenje kanala i stavljanje ventila od motora 1.4.
          Za sad imam menjac dugog prenosa,ali cu vidjet da nabavim kraci prenos.
          Amortizere trkacke nisam nabavio,pa cu morat ove moje da kratim,i da ih punim gustim uljem SAE 90.Rekose mi da postoji i gusce ulje SAE 120, i da se koristi za tenkove,pa cu vidjet to ulje da nabavim.
          Gas ne pustaj ni za zivu glavu
          MOG'O BI DA POGINES !

          Comment

          • cedo
            CBC Član
            • 13.01.2006
            • 98
            • Crna Gora B A R

            #6
            @Egon
            Nemogu vam tacno reci koliko je trka,ja mislim 6,ali cu vam predstaviti novu klasu STOCK CAR RACING.
            Gas ne pustaj ni za zivu glavu
            MOG'O BI DA POGINES !

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #7
              Razumem tvoj entuzijazam i želju...No.ovo što si napisao govori mi da nemaš uslova...
              Školjka iz 1983 - zaboravi...Školjka ti je 90% auta ,uverićeš se u to..Ako želiš nešta , bar da liči ,treba ti nova ili skoro nova školjka..ta od 1983 je igranje sa životom...
              Ulje SAE 90 u amortizere..?? Zaboravi...

              Nemoj ovo da shvatiš kao neku moju prepotentnost,samo kao ZAISTA PRIJATELJSKI savet.

              Zapamti:"Konja jaše ko IMA, ne ko UME"

              Comment

              • cedo
                CBC Član
                • 13.01.2006
                • 98
                • Crna Gora B A R

                #8
                @Dr Boca
                Skoljka je stara,to ne opovrgavam,ali sam imao da zakrpim samo jednu fleku.Auto je kao boca,bio je garaziran skoro svo vrijeme.Ja sam ga uzeo prije 3 godine,e jedino od tad nije garaziran.
                A sta bi sa onom: m.da u trci pobjedjuju?
                Konja imam,mozda nece biti najbrzi,al sam ja da tu prazninu popunim.Gledao sam vozace sa extra autom,i sta-nista.Sve je u vozacu.Evo ti jedan prost primjer:
                Kod nas se obicno gleda za koliko mozes da stignes do nekog mjesta.Od Bara do Budve ima 40 km,i do sad najbolje vrijeme je bilo 17,ili 18 minuta,nisam bas siguran,i to sa Opelom Kadetom 1.6(suza).Moglo bi se reci da je bio malo sredjen.Ja sam sa popisanim jugom stigao za 14 min,i motor je bio opste rasulo.Trosio mi je od 2-3 litara ulja na 100 km,zavisi kako ga vozim.
                Slazem se da nemogu sa krntijom da izadjem,ali jbg sta je tu je.
                Zapamti da sve sto vidis u ostala trkacka auta je covjek napravio,nikakav vanzemaljac.Ako je to vec neko napravio znaci da mogu i ja.
                NIsam od onih koji baca pare na sve strane,nego ako nesto vidim,ja to i napravim,raspitam se na par mjesta i to je to.
                Mislim da su inace ljudi s tim ograniceni,e to moram kod majstora,nemogu ja.To je po meni malo cudno al ajd.
                Neradim ja auto laicki,ima tu par vozaca koji mi daju savjete.
                Po tvojoj teoriji svako ko bi trebao da vozi trke mora imat podebeo dzep.To mozda onaj koji nece da se muci da bi nesto napravio,nego podje pa to i kupi.

                A to za konja:
                Dzabe ga taj jase kad svaki cas s njega pada,to vise nije jahanje,nego padanje.

                Ja bih vise volio da mi neko kaze kako da napravim ovo ili ono,a ne da podjem i da kupim,jer to i sam znam.
                U svakom slucaju hvala na sugestijama.
                Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                MOG'O BI DA POGINES !

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Originally posted by cedo
                  Evo ti jedan prost primjer:
                  Kod nas se obicno gleda za koliko mozes da stignes do nekog mjesta.

                  Od Bara do Budve ima 40 km,i do sad najbolje vrijeme je bilo 17,ili 18 minuta,nisam bas siguran,i to sa Opelom Kadetom 1.6(suza).

                  Moglo bi se reci da je bio malo sredjen.

                  Ja sam sa popisanim jugom stigao za 14 min,i motor je bio opste rasulo.Trosio mi je od 2-3 litara ulja na 100 km,zavisi kako ga vozim.
                  60/17=3,53x40=141,2 km/h dobar prosek za suzu ??

                  60/14=4,285x40=171,43km/h prosek sa Yugom.



                  Hm...
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • cedo
                    CBC Član
                    • 13.01.2006
                    • 98
                    • Crna Gora B A R

                    #10
                    171 u prosjeku?
                    Mora da sam se ja nedje zajeb'o.i to opasno!
                    Nema sanse da je mogao preko 150 taj motor, a ne 170.
                    Onda je bila greska u mjerenju,izvinjavam se.
                    Ispadoh lazov

                    Dobro, evo vam jos jedna dionica puta kao primjer,ali ovaj motor je bio dobar:
                    Bar-Kotor 32 min,ta ista suza je isla 40 minuta.
                    Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                    MOG'O BI DA POGINES !

                    Comment

                    • *Egon*
                      CBC Senator XXL
                      • 31.12.2004
                      • 1232
                      • Beograd, Dorcol, N 44

                      #11
                      Da bi ti izracunali prosek, moras da nam das i razdaljinu u km.
                      Garaza
                      1996 SAAB 900 NG Cabrio

                      Comment

                      • Dren
                        CBC Senator XXL
                        • 24.08.2005
                        • 1068
                        • Sarajevo

                        #12
                        Mislim da ti je Dr. Boca zelio reci nesto drugo, a ne da odes skupo kupiti...

                        Ja sam trenutno silom prilika ( stan, zenidba ) penzionisan vozac "brda" u BiH ( vozio sam H1600 sa Yugom ), pa znam donekle sta pricam... Moj ti je savjet ( a bio sam tamo gdje si ti sada, i nikad nisam plivao u parama, da mogu kupiti sta hocu... ) da dobro vidis sta drugi imaju pa da pokusas prici tome sto blize, po mogucnosti sa najmanje para... U pocetku su ti dodatni "konji" relativno jeftini... E sad, kad se dodje do jedne granice, cijena svakog iduceg "konja" exponencijalno raste, ali to sigurno znas i sam...

                        Naravno nije sve u konjima u motoru, ima nesto i u pouzdanosti, pogotovo u prvoj sezoni, jer ko ne stigne do cilja, nema ni plasman, a bogami ni iskustva...
                        Jako ti je vazan i mjenjac ( odmah trazi "skracenje", jer te na "brdu" bez njega nema nigdje, a i "spera" bi ti bila jako korisna...), i navikavanje na isti, pogotovo ako nadjes "speru" jer ona zna neocekivano "baciti" auto na kontra stranu od obicnog...
                        Vjesanje ( dijelovi koje svi koriste i uglovi koji su za brdo dokazani...) i kocenje se podrazumijevaju, i tu nemoj izmisljati toplu vodu, jer je tu vise-manje sve odavno isprobano...
                        Sve u svemu, vazno ti je da imas za pocetak ujednacen "paket", koji ces moci voziti ti, a ne da on tebe vozi okolo...

                        Nazalost, pare su jako vazne...

                        Primjer su nove gume, koje ti u odnosu na stare ( na kojima ces vjerovatno pocinjati ) mogu donositi 1-2 sekunde po kilometru staze, ali i kostaju... Za pritiske u gumama na kojima ces voziti mozes se raspitati kod 3-4 vozaca iz okruzenja, pa izvuci zakljucak... To moze praviti vecu razliku nego sto neko ocekuje. U svakom slucaju mozes dobiti razne podatke, cak i dijametralno suprotne, ali pokusaj probati ono sto ti kazu oni koji imaju slican stil voznje kao ti, pa probaj sa 0.1-0.2-0.3 atmosfere viseg-nizeg pritiska, i vidi sta tebi najvise odgovara...

                        Uh, oduzih...

                        Comment

                        • cedo
                          CBC Član
                          • 13.01.2006
                          • 98
                          • Crna Gora B A R

                          #13
                          @Dren
                          Znam da je menjac bitan za brdo,i jutros me je zvao jedan drug i rekao da je nasao kratki prenos.
                          Ubacivao sam ja u juga motor 1.6 dvije bregaste lancia,i njega sam htio da vozim,ali sam imao problem sa paljenjem,tako da sam ga makao.
                          Hvala na korisnim savjetima.Zato sam se i javio da mi neko od iskusnih vozaca da po neki savjet.
                          @Egon
                          65 km do Kotora
                          Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                          MOG'O BI DA POGINES !

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Originally posted by cedo
                            171 u prosjeku?
                            Mora da sam se ja nedje zajeb'o.i to opasno!
                            Nema sanse da je mogao preko 150 taj motor, a ne 170.
                            Onda je bila greska u mjerenju,izvinjavam se.
                            Ispadoh lazov

                            Dobro, evo vam jos jedna dionica puta kao primjer,ali ovaj motor je bio dobar:
                            Bar-Kotor 32 min,ta ista suza je isla 40 minuta.
                            , samo gledam kako se prave greske u zaru borbe ..
                            polako, opusti se da stignes na vreme

                            PS: Smajli je bio malo pec pec nisam ljut
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • cedo
                              CBC Član
                              • 13.01.2006
                              • 98
                              • Crna Gora B A R

                              #15
                              @BOOST
                              Ma OK samo nebih htio da pomislite da sam neki lazov,koji lupa cifre,nebili zaradio koji poen kod ljudi
                              Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                              MOG'O BI DA POGINES !

                              Comment

                              Working...
                              X