Cemu ovo sluzi ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • acapn
    CBC Član
    • 20.04.2005
    • 86
    • Paracin

    Cemu ovo sluzi ?

    Cemu sluzi ovaj deo na slici ?

    To je neka spulna kod koje kad dodje struja, tj kad je ukljucena, prolazi vazduh kroz creva (tri sa druge slike) kad se dune kroz njih, a kad je iskljucena vazduh ne prolazi.

    Creva kao sto vidite nisu prikljucena nigde, treba da se prikljuce negde, samo ne znam gde. Dva automehanicara sam pitao isto, jedan je iskreno rekao da ne zna cemu sluzi, a drugi me folirao da je to nepotrebno i da je bolje da ostane tako kako jeste. Pretpostavljam da se prikljucuju negde na vakuum i na karburator

    Ne ocekujem da mi neko preko foruma objasni gde se prikljucuju (mada ako neko ima volju da mi objasni, dobrodoslo je), nego cisto neko da mi objasni cemu uopste to sluzi.

  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Nekada islo ispod plastike ruba u kanister sa aktivnim ugljem ....koji verovatno vise ne postoji (obicno zbog sudara). Nista strasno, ako je oduvek tako i ne pravi problem teraj tako
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • acapn
      CBC Član
      • 20.04.2005
      • 86
      • Paracin

      #3
      Sta ce mu aktivan ugalj ? Nemam nikakav kanister sa aktivnim ugljem, pa ni prazan Da tako nesto postoji na nekom automobilu prvi put cujem.

      Problem postoji kod voznje na bezin - kad dam cetvrtinu do pola gasa na papucici auto proguta knedlu i ugasi se ako u medjuvremenu ne pustim gas. Lepo prima gas jedino kad ga dam do kraja. Vrlo nezgodno za polazak jer se uglavnom i daje gas oko 1/4 kod normalnog kretanja iz mesta. Jedino da mu cepnem gas do kraja i startujem kao na trkama ili "pumpam" gas.

      Karburator je ciscen u kadici, menjane su membrane, stelovan i malo je samo bilo bolje. Nije se gasio, ali nije imao snagu ispod 3000 obrtaja sem, opet, ako se ne da gas do kraja. Posle 1000 km se vratilo opet na staro. Ne znam do cega je to, ali ja sumnjam da je bas do ovog dela. Zato me i zanima cemu sluzi.
      Cela "skalmerija" je prikljucena na usisnu granu preko ovog dela sto se vidi na slici:

      Odozgo je izgleda nekad bila neka siska za crevo koja je polomljena, to je ona rupa sto se sad vidi. I to sam rasturao, unutra se nalazi kao neki mali nepovratni ventil koji sad isto ne funkcionise.

      Comment

      • APOGEE
        CBC Senator
        • 01.06.2005
        • 243
        • Beograd, Vracar

        #4
        Secam se davno, pre 20 godina na svom Hyundai Excel (Pony), imao sam taj plasticni kanister sa aktivnim ugljem kroz koji su prolazila creva za odzracivanje motora i crevo oduske benzinskih para. Aktivni ugalj je imao funkciju filtera i menjao se na 60Kkm.
        Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

        Comment

        • acapn
          CBC Član
          • 20.04.2005
          • 86
          • Paracin

          #5
          To ovde nije slucaj, jer niti imam kanister sa aktivnim ugljem niti mesto gde bi mogao da stoji ako je nekad postojao. Sem toga, kao sto sam vec rekao, cela skalamerija je prikljucena na usisnu granu, a ne na neki odusak iz motora.

          Ovde izgleda nema majstora starog kova Da sam pitao za tuning motora podesavanjem ECU-a verovatno bi bila hrpa odgovora

          Dalje, ideje ??

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Zezas, zezas. Trazio si pomoc....rekli smo ti sta je a ti ako nemas sta da radis izmisljaj sa majstorima da to sluzi necem drugom.
            Otkud znas da nemas, da nisi mozda rastavio pola auta
            "cela skalamerija" i treba da bude jednim delom prikljucena tu gde kazes da jeste.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • acapn
              CBC Član
              • 20.04.2005
              • 86
              • Paracin

              #7
              Ok, ok, bez nervoze samo To je onda to, samo prvi put sam cuo za tako nesto pa sam bio malo sumnjicav.

              Uzgred, nisam rastavio pola auta, nego ceo Prva polovina zbog farbanja i zastite, a druga kad je vadjen motor zbog generalne. To su mi radili drugovi drugarski, tako da smo to zajedno rastavljali.

              Hvala na trudu i odgovoru, veliki pozdrav

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Obicno se nalazi ispod plastike ruba ili u braniku kod tocka dobro zavuceno napred ili nazad. Obicno usled sudara i lupanja branika, sa njegovom zamenom, to odstrane kao ne potrebno ili im se ne cima da to nameste. Zato ga verovatno nemas ako si dobro zagledao.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  a posto je karburator u pitanju, moze da bude i deo sistema za regulaciju rada na leru, odnosno cut off funkciju stednje goriva.

                  ako imas katalizator ( moguce je i to uz karb) onda je jos izvesnije da je u pitanju pomenuti rekuperator benzinskih para.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  Working...
                  X