Vidim da se cesto,pri tuniranju,stavlja laksi zamajac,a i ponuda tuning-kuca je prilicna na ovu temu...(da ne kazem da neki "struzu" originalni zamajac,dok mu ne skinu neki kg)
Interesuje me,koliko se dobija ovim zahvatom (naisao sam na tvrdjenje kako je svaki kilogram manje,na zamajcu,ekvivalentan skidanju 50kg sa mase auta)?
Imam konkretan podatak,da je originalni zamajac,od 9 kg,zamenjen drugim,od laganih materijala,koji tezi samo 3,5kg!!Po tvrdnji vlasnika,auto mu ubrzava,kao 25% jaci model,do nekih 120-130 km/h. (otprilike,kao da ima oko 200kg manje,u odnosu na nominalni odnos masa/snaga ).
Druga stvar je : kako utice lagani zamajac na rad motora (osim sto brze padaju obrtaji,pri saltanju)?
Uopsteno,koji su kontraefekti? Da je to,jednostavno,snaga i performanse koji "padaju s neba",zar ne bi fabrika u prvu ugradnju stavila nesto tako?
Svai tuning uzima danak u necemu,o cemu se radi ovde???
Interesuje me,koliko se dobija ovim zahvatom (naisao sam na tvrdjenje kako je svaki kilogram manje,na zamajcu,ekvivalentan skidanju 50kg sa mase auta)?
Imam konkretan podatak,da je originalni zamajac,od 9 kg,zamenjen drugim,od laganih materijala,koji tezi samo 3,5kg!!Po tvrdnji vlasnika,auto mu ubrzava,kao 25% jaci model,do nekih 120-130 km/h. (otprilike,kao da ima oko 200kg manje,u odnosu na nominalni odnos masa/snaga ).
Druga stvar je : kako utice lagani zamajac na rad motora (osim sto brze padaju obrtaji,pri saltanju)?
Uopsteno,koji su kontraefekti? Da je to,jednostavno,snaga i performanse koji "padaju s neba",zar ne bi fabrika u prvu ugradnju stavila nesto tako?
Svai tuning uzima danak u necemu,o cemu se radi ovde???
Comment