Zamena motora Audi GT Coupe!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shone190
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2004
    • 1877
    • Beograd
    • Dodge Charger 8.1l

    Zamena motora Audi GT Coupe!

    Cao svima.

    Imam jedno pitanje na koje pretpostavljam nije tesko odgovoriti ljudima koji poznaju materiju.

    Trenutno imam Audi GT Coupe (kockica) 2226ccm, 10V SOHC, 136KS/5700rpm, 186Nm/3500rpm, "cuveni" petak sa K-glavom. Stvar je u tome sto bih hteo u neko "skorije" vreme (do kraja godine) da ubacim jaci motor. Razmisljao sam i o pojacavanju postojeceg, ali posto mi je cilj negde oko 200KS mislim da je jeftinija i pametnija opcija drugi motor.

    Postoje dve varijante, tacnije tri koje dolaze u obzir:

    2309ccm, 20V DOHC, 170KS/6000rpm, 224Nm/4500rpm,
    2226ccm, 20V DOHC turbo, 220KS/5900rpm, 309Nm/1950rpm,
    2771ccm, V6, 12V SOHC, 174KS/5500rpm, 249Nm/3000rpm.

    U principu pravo pitanje se odnosi na to koliko je moguce izvesti zamenu postojeceg motora sa nekim od navedenih na nasim prostorima, tacnije koliko ima strucnih osoba da to odrade? Znam da samo ubacivanje i izbacivanje motora nije neki problem ali me interesuje koliko je petljanje oko elektronike? Trenutni motor je sa K-glavom i nema kompjuter, za razliku od ovih navedenih koji imaju "klasican" injection i kompjuter, a ne K-glavu.
    Da li ima neko strucan na ovom forumu ko bi mi mogao reci koliko je ovo izvodljivo i sta mi sve treba pored motora naravno, a ako nista onda barem da me uputi na nekoga ko bi mogao da uradi ovu zamenu. Naravno nije hitno ali bih hteo na vreme da se pripremim kako bih mogao odvojiti novac i vreme za ovo.

    Naravno ne bi bilo lose da me posavetujete i koji motor bi bilo najbolje da ubacim od ova tri, sa napomenom da kod turbo i V6 varijante treba da se pravi malo vise prostora uspod haube i da se akumulator prebacuje u gepek i da je turbo motor tesko naci.

    Eto toliko i pozdrav svima jos jednom.
  • miljan bl
    CBC Član
    • 19.02.2006
    • 31
    • Banja Luka

    #2
    pronadji motor 2.2 turbo sa 200ks. taj motor se ugradjivao u model S1 iliti coupe pocetkom 80-tih. od elektronike ima samo elektronski saug, ali je obicno ugradjivan na quatro. mislim da je taj motor potpuno isti kao tvoj samo sto ima smanjenu kompresiju na 7.0 bara

    Comment

    • shone190
      CBC Senator XXL
      • 10.12.2004
      • 1877
      • Beograd
      • Dodge Charger 8.1l

      #3
      Originally posted by miljan bl
      pronadji motor 2.2 turbo sa 200ks. taj motor se ugradjivao u model S1 iliti coupe pocetkom 80-tih. od elektronike ima samo elektronski saug, ali je obicno ugradjivan na quatro. mislim da je taj motor potpuno isti kao tvoj samo sto ima smanjenu kompresiju na 7.0 bara
      Znam za taj motor (2144ccm, 10V SOHC) ali ga nisam pominjao posto ga je nemoguce pronaci i u Nemackoj , a ugradjivao se samo u model URQUATTRO (to je isti model kao moj samo onaj sa prosirenim rubovima kao Integrale). Taj model Audija je toliki raritet da je i u Nemackoj nemoguce naci primerak ispod 7-8000e.
      Hvala na pomoci ali ipak bih se opredelio za nesto sto je moguce pronaci

      Pozdrav!

      Comment

      • miljan bl
        CBC Član
        • 19.02.2006
        • 31
        • Banja Luka

        #4
        taj model je u njemackoj 4-5000Eura, a u Banja Luci manje od 1500Eura. ima samo jedan u idealnom stanju, ali trenutno nemam para da ga kupim... samo da mi je znati kolik trosi?

        Comment

        • Duke
          CBC Senator XXL
          • 16.01.2006
          • 753
          • Urbs Naissus

          #5
          Re: Zamena motora Audi GT Coupe!

          Originally posted by shone190


          2771ccm, V6, 12V SOHC, 174KS/5500rpm, 249Nm/3000rpm.
          Srecno sa zamenom. Samo da te podsetim da ti je registracija za ovo gore oko 44 hiljade sa trenutnim cenama. Pa, ako ti to ne smeta, samo napred.
          "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

          Comment

          • shone190
            CBC Senator XXL
            • 10.12.2004
            • 1877
            • Beograd
            • Dodge Charger 8.1l

            #6
            Re: Zamena motora Audi GT Coupe!

            Originally posted by Duke
            Originally posted by shone190


            2771ccm, V6, 12V SOHC, 174KS/5500rpm, 249Nm/3000rpm.
            Srecno sa zamenom. Samo da te podsetim da ti je registracija za ovo gore oko 44 hiljade sa trenutnim cenama. Pa, ako ti to ne smeta, samo napred.
            Ne smeta mi ali sam vec odlucio da to bude 2.2 turbo iz Audija 200 sa 180KS, posto ima K-glavu kao i moj tako da nece biti peripetija oko zamene vezano za elektroniku. Svi ostali imaju klasican injection tako da bi bilo petljanja oko ECU-a, a ne bih prepustao nasim maherima da petljaju oko i da mi auto ostane da ga gledam Kasnije idu jos neke dorade da doguram do 200KS i to je to.

            U principu moze i closed thread-a posto sam odlucio sta da radim, a i niste se nesto potrudili da pomognete

            Pozdrav!

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #7
              Motor iz UR-a je cudo jedno ali je zato i najjaci potrosac , tuce i do 20l. nije problem da se nadje posto ne samo da se ugradjivao u URQ nego i u S4 (AUDI 100) . po meni, odnos snage i potrosnje , naj idealniji ti je ovaj 2.3l 20V (oznaka motora 7A) . Sestak, skupa registracija, 530Eura a trosi.. pa nako, 15 naj manje. Moj A4 V6 2.8 30V 193ks, ne silazi ispod 14l s'tim sto je motor novije generacije , 5v po cilindru konstuisan za min 98octana. vozio sam i taj sa 12V ide ko mecava ali pije 17l min. Sto se tice 7A motora,trenutno vozim isti, ako je masina u dobrom stanju, a n moze da ne bude posto su ne unistivi osim ako ostanu bez ulja i ako su brizgaljke ciste i to, po knjizi trosi 13,4l prevedeno na sprski 15l i moze se naci za 700EURA stim sto ti je on idealan za konverziju na LPG koji za njega kosta 500Eura - ACRasic. Turbo iz UR-a je sa K glavom i tu plin mozes da zaboravis posto je vrlo tesko da se namesti a i ako se namesti to vise nije taj auto. Turbo iz S2 je AAN sa turbinom. LPG moze i nema gubitka na snazi. V6, skup uredjaj, skupa registracija, skupo odrzavanje, skupo sve. genralno, svi ti motori su prica za sebe i delovi za njih se tesko nalaze a i kad se nadju skupi u krv a nema budzenja nego mora bas za njih. Primera radi set kvacila, da kazemo set i ako se ne prodaje u kompletu vec odvojeno, znaci, korpa, lamela i druk za 7A motor , 480Eura. ne pasuje ni od jednog drugog posto jedino on ima promer 240mm svi ostali 220mm i td. Najidealniji po meni je 1.8T iz cetvorke ako bi mogao da se spakuje a mislim sto da ne bi, mozda ne leze sraf na sraf ali sigurno ima mesta posto je manji od petaka i uz odredjene modifikacije bi ti cucno ispod haube ko guza na nosu u osnovi ima 150ks das jos koji evro za chip i vec imas 180KS na tu kubikazu milina bozja. Idealan za konverziju na LPG. Uvezes motor iz svabije i bole te usi.

              Na konto price o UR Quattro, Ima dva komada WR Quattro (UR-kraci nego tvoj, WR-isti kao tvoj + prosirena krila) u Aranjdjelovcu u extra stanju. jedan je metalik plave a drugi je crvene boje. Oba su '85. fabricko stanje. Digitalne instrumentable, plavi nema klimu i kozu, crveni ima oba. Plavi 4500E , crveni 5000. NIsam siguran ali mislim da cene nisu fixne. koga interesuje neka se javi na PM. Oba auta registrovana i ko sto rekoh u extra stanju.
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              Working...
              X