Svecice&injektore za BMW 325i TuRbo -edit by Ranko

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nele22
    CBC Veteran
    • 22.10.2005
    • 111
    • BIH , okolina Modrice

    #31
    Veliki pozdrav za sve ljubitelje BMW-a.

    @bmw735i
    Nebi bilo lose da se prvo predstavis ovde http://www.cannonballforums.se/index.php?f=41

    Takva su pravila,bez ljutnje drugar.
    Samo polako i pun gas ! ! !

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #32
      Re: Svaka cast

      Originally posted by bmw735i
      U mene je skromni 735i kraj 1991 sa EML regulacijom gasa koja mu daje pokojeg konja više od klasičnog 3.5 motora što u konačnici znači cca 225 KS.
      EML mu ne daje ni konja vise od std. 3.5
      Originally posted by bmw735i
      jeste da mu pametnim klještima stisnem odlaznu cijev sa motora u rezervoar.
      Veoma je opasno to sto radis!!!
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #33
        Trik koji sam ja naučio kad hoću da poderem nekoga sa sličnim motorom jeste da mu pametnim klještima stisnem odlaznu cijev sa motora u rezervoar. Ne samo da auto ljepše radi već i bolje čupa. Fora je što time onesposobiš vakumski regulator pritiska goriva. On radi tako da kad je veliki vakum u usisu pušta prema rezervoaru punim kapacitetom a što je vakum manji pada i propusnost ali ne skroz do kraja.
        vakumski regulator drzi konstantan pritisak u odnosu na map (aps.prit.u usisu) , dakle pritisak goriva je bitan, a protok je samo posledica odrzavanja odredjenog pritiska.
        to sto si tu uradio je onemogucilo regulaciju pritiska, i dovelo pumpu u krajnji polozaj na njenom dijagramu protok/pritisak (q/h kriva).
        kao sto rece M, vrlo opasno , rizikujes prskanje creva i curenje beznzina na delu od pumpe pa do "pametnih kljesta"
        izgleda da su ta kljesta pametnija od onoga ko ti pokazao ovakav tuning
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • bmw735i
          CBC Senator
          • 07.05.2006
          • 258
          • Mostar
          • BMW 320i, 740i, 750i

          #34
          Re:

          Prvo: u mene na 735 je motronic 1.3 koji nema baš puno veze sa pritiskom u instalaciji goriva.
          Drugo: regulator je mislim 4 bara a pumpa oko 4,5 pa ne vjerijuem da bi mu štetilo malo više pritiska pošto kolege svoje trice briju tako što im stave moj regulator umjesto nominalnog od 2.5 ili 3 bara (ovisno o modelu)
          Treće: hvala za kompliment na klješta. Nisam došao ovdje nikoga da vrijeđam pa ne očekujem ni da mene vrijeđaju
          Četvrto: moj 735 ima 225 konja što je za 14- 17 konja više od klasičnog a EML znači electronic motor load douše izmišljen je u bmw-u prvenstveno da izbalansira v12 motor gdje je i prvi put primjenjen. I vjerujte kad vam kažem da na plin derem auta sličnih karakteristika koji idu na benzin.
          BTW zanima me kako bih mogao staviti turbinu(e) na 3.5 motor znam da postoje modeli sa tim ali mi se ne kupuje alpina B10
          BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
          Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

          Comment

          • Kanarinac
            CBC Senator XXL
            • 08.10.2004
            • 2870
            • BG,Weedikovac

            #35
            A reci mi jesi merio snagu na DYNO-u ili to odokativno?

            I love my

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #36
              Re:

              Prvo da ti pozelim dobrodoslicu na ovaj forum.
              Kao drugo da ti odmah kazem da ovo nije banana forum, vec su vecinom ljudi koji se razumeju u to sto pricaju.
              Dakle slusaj dobronamerne i poucne savete koji su pre svega provereni i tacni.
              Dakle idemo:

              Originally posted by bmw735i
              Prvo: u mene na 735 je motronic 1.3 koji nema baš puno veze sa pritiskom u instalaciji goriva.
              Ne samo motronic 1.3, nego bilo koji motronic ili bilo koji drugi sistem elektronski upravljanog ubrizgavanja goriva nema bas nikakve veze sa pritiskom u instalaciji, vec je on regulisan cisto mehanickim putem (propisanim pritiskom u sistemu za gorivo koji regulise mehanicki regulator pritiska pomocu precizno odmerene opruge.)

              Originally posted by bmw735i
              Drugo: regulator je mislim 4 bara a pumpa oko 4,5 pa ne vjerijuem da bi mu štetilo malo više pritiska pošto kolege svoje trice briju tako što im stave moj regulator umjesto nominalnog od 2.5 ili 3 bara (ovisno o modelu)
              Drugo....regulator je fabricki 3 bara i taj auto ne moze da radi kako treba na 4 bara pritiska, pogotovu ne na leru i ubrzanju pri nizim obrtajima.

              Tvoje kolege ne stavljaju tvoj regulator tj. hteo si da kazes regulator sa tog modela automobila 7-mice zato da bi imali 4 bara vec da bi imali 3 sa fabrikih 2,5bara koliko imaju neki modeli 3-ke.

              Dalje pumpa ne gruva 4,5 bara vec oko 7 bara sto je daleko vise od toga te ti je sada valjda jasno zasto nije pametno to sto radis sa kljestima.

              Originally posted by bmw735i
              Treće: hvala za kompliment na klješta. Nisam došao ovdje nikoga da vrijeđam pa ne očekujem ni da mene vrijeđaju
              Izvini ako si se uvredio ali to je zato sto ovde clanovi ne trpe nebuloze i sirenje pogresnih i ne proverenih informacija, te im takve izjave odmah bodu oci.

              Originally posted by bmw735i
              Četvrto: moj 735 ima 225 konja što je za 14- 17 konja više od klasičnog a EML znači electronic motor load douše izmišljen je u bmw-u prvenstveno da izbalansira v12 motor gdje je i prvi put primjenjen.
              Verovatno pricas o fabrickim konjima. Ako pricas o njima neko te grdno laze i vara za taj broj ili su pogresili u saobracajnoj dozvoli u sta cisto sumnjam.
              Znaci EML nema veze sa snagom motora (ne podize je) a pogotovu nije napravljen da izbalansira V12 motor jer to nema nikakve veze sa izbalansiranoscu motora (to se radi mehanickim i tehnicko-tehnoloskim putem) vec mozda samo sa kultivisanoscu.

              Originally posted by bmw735i
              I vjerujte kad vam kažem da na plin derem auta sličnih karakteristika koji idu na benzin.
              To ti verujemo jer vecina nikako da se otvori za pranje 6 dizni, a kamo li zamenu filtera ili nesto vise.

              Originally posted by bmw735i
              BTW zanima me kako bih mogao staviti turbinu(e) na 3.5 motor znam da postoje modeli sa tim ali mi se ne kupuje alpina B10
              Za to ce biti potrebna nova tema.
              Pozdrav

              PS: Uskoro ce svi postovi vezani za novog clana biti premesteni u novu temu jer su pisani u pogresnoj.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                ne vjerijuem da bi mu štetilo malo više pritiska

                ako moze objasnjenje, bas me zanima na osnovu cega, kojeg tehnickog principa, imas takvo uverenje ?
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • BMW 325i
                  CBC Senator XXL
                  • 25.06.2005
                  • 338
                  • Novi Sad

                  #38
                  Ljudofi,ja biK ipak da se vratimo na moju temu/problematiku zbog koje sam i postavio temu...

                  Prvo,da li je neko imao iskustva sa megasquirt-om i kakva su ili neko moze da kaze nesto malo vise o namestanju istog,tj. na ugradnju.

                  Drugo...ne mogu tacno sebi da odredim kolike mi dizne trebaju jer nemam neku pretstavu u glavu da bih mogao da nagadjam i otprilike...mnogi turbo e30 pominju 24lb dizne...to je mislim oko 250cc sto mu dodje za 100cc vise od fabrickih...

                  Nisam bash strucan i nije mi bash najjasnije taj protok dizni i slicne stvari...

                  Danke!
                  Doris je vozila mini moris.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #39
                    Pa po nekim motoracunicama trebalo bi od 250ccm do + 10% za 0.5 bara pritiska.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • BMW 325i
                      CBC Senator XXL
                      • 25.06.2005
                      • 338
                      • Novi Sad

                      #40
                      mhm...ok...a ako stavim vece...ja bi na MS-u mogao onda da nastelujem da one daju manje goriva kad nema pritiska jel tako?
                      Doris je vozila mini moris.

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #41
                        Dizne koje ja koristim imaju protok od oko 400cc/min na 3.5 bara, sto je dovoljno za nekih 280KS, pretpostavljam da je tebi to plafon koji ti treba. Preko toga ne bi bas trebalo ici upravo zbog velikog ofseta dizni (povecava se sa velicinom dizne), odnosno vremena koje protekne izmedju davanja komadne injektoru i njegove reakcije, proporcionalno se povecava sa povecanjem kapaciteta, posledica je nemiran rad na leru.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BMW 325i
                          CBC Senator XXL
                          • 25.06.2005
                          • 338
                          • Novi Sad

                          #42
                          Da,ali ja imam 2 cilindra vise!

                          Mozda ipakk 300cc mmm?
                          Doris je vozila mini moris.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #43
                            Da ali mislio sam i da ti je auto nesto jaci od toga

                            M3 ili M5 dizne ne znam sta njima fali...?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • BMW 325i
                              CBC Senator XXL
                              • 25.06.2005
                              • 338
                              • Novi Sad

                              #44
                              Verovatno bi bile ok,jel znas mozda kog su protoka one?
                              Doris je vozila mini moris.

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #45
                                Ako su to one koje mislim da jesu, 240cc/min, sasvim dovoljno.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X