lift bregaste i hidropodizaci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    lift bregaste i hidropodizaci

    Da li se kod sistema sa hidaulickim podizacima dobija nesto promenom lifta (visine brega) na bregastoj, ili se to isplati raditi samo kod sistema sa cisto mehanickim upravljanjem ventilima?
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Kod sistema sa hidropotiskivacima ne da nema efekta, nego ne moze da se uradi, odnosno na potiskivace predvidjene za odredjeni lift, ne moze se staviti bregasta sa vecim liftom, nece raditi. Upravo iz tog razloga sam i izbacio hidropotiskivace sa mog auta, i stavio mehanicke.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Smem li da se suprotstavim

      Naime: Ukoliko u "sholjici" ima mesta na dole da se ide sa vecim bregom onda slobodno.
      Neki potiskivachi mogu chak i da se skrate ako mora da se skracuje.

      Dok god bregasta zadrzava napadni ugao koji je specifican za hidraulicne potiskivache nema problema.

      Od sirovog odlivka se lako moze napraviti bregasta sa vecom duracijom i sa zadrzanim napadnim uglom koji odgovara hidropotiskivachima.

      Granichni faktor za hidropotiskivache je nishta drugo do broj obrtaja motora, dakle da bi potiskivach uspeo da expandira i da nashteluje zazor. Obichno je za motore u seriskoj upotrebi ta granica na oko 7500 rpm.

      Sam nivo otvaranja ventila nije dakle presudni faktor jer potiskivach steluje zazor izmedju ventila i brega bregaste osovine i nista drugo.

      Nazalost, neke konstrukcije su napakovane na maloj visini tako da postavljaju problem, no uobicajeno je da je klip u potiskivachu sa najmanje 6mm slobodnog prostora sto daje mogucnost povecanja otvaranja ventila za 5mm a sa zadrzavanjem mogucnosti samostelovanja.

      Vecina tunera nazalost, igra po liniji agresivnog budzeta i nanosi bespotreban bol.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #4
        znaci,misljena i za i protiv
        video sam da je 206 upravo zbog toga presao na meh.upravljanje ventilima, a opet sam nasao da su ljudi radili povecanje lifta bas na mom modelu...uz zadrzavanje hidropodizaca...izgleda nista dok se ne proba
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Nisu mishljenja u pitanju, princip je isti samo je razlika u fizickoj izvodbi.
          Odatle i problematika, inache je osnovni problem kao sto rekoh obrtaji to jeste vreme koje je ostalo u praznom hodu bregaste da expandira podizach.

          That´s it.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Hajde onda da se nadjemo na pola

            Slazem se naravno da je glavni limitirajuci faktor hidropodizaca nemogucnost da istrpe visoke obrtaje, izmedju ostalog i zbog toga ih menjam. Takodje, nema prepreka da se izmelje nova bregasta sa bilo kojim trajanjem.

            Medjutim, kod mene konkretno, hidropodizaci ne trpe ni milimetar povisenja lifta, dakle standardan lift je 9 i kusur, zaboravih tacno koliko, i podizaci ne mogu da dignu ni milimetar vise. Ova bregasta koju sam stavio ima lift od 12.9. Dakle, mnogo velika razlika.

            Mozda je i moguce da neki podizaci i trpe neku malu razliku, ili da se izburgija neko resenje busi-seci itd. ali evo, onda, konkretno na Peugeotovim motorima, hidropodizaci podizu koliko fabrika kaze i ni mm vise
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #7
              da li se moze pregledom/testiranjem hidropodizaca (npr koliko klip ulazi unitra) doci do nekakve procene koliko bi se mogao povecati lift? ne bih isao u visoke obrtaje, zadrzao bi se do 6000, ali posto imam "viska" bregastih, mislio sam da napravim experiment sa jednom
              da li bi ovo zahtevalo jace opruge na ventilima, i koje bi bile eventualne negativne posledice ? (?brze trosenje bregaste?)
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Chek, stani, polako

                Sam lift nechine potiskivachi vec visina brega, dakle koliko breg viri na gore od baznog kruga.
                Za povecanje te mere je na standarnim bregastim u pitanju da se bazni krug oslajfuje na manji te na taj nachin dobnijes vecu diferensu.

                Sad, mozes da ispitas lako:

                Izvadi potiskivach i izmeri rastojanje izmedju vrha stabla ventila i baznog kruga na bregastoj.

                Dobijas vrednost X

                Nabij klip u potiskivachu u dno da dobijes minimalnu visinu H1 potiskivacha.
                Napumpaj ulja u potiskivach da expandira i izmeri max visinu H2 potiskivacha.

                Studirajuci kako se odnose X-H1 prema X-H2 dobices sliku opsega.

                Obrati paznju da potiskivach ima komoru niskog i komoru visokog pritiska, dakle prilikom merenja H2 vrednosti lagano pritisni klip da isteras ulje iz zone niskog pritiska da bi dobio stvarni vrednost expandiranja.

                Da li sam bio jasan?
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  #9
                  kao naslikano tnx
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  Working...
                  X