Motor na ledini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    Motor na ledini

    Trebalo bi da kupim polovan kompletan motor za Citroen Xm 2.0i. E problem je sledeci. Motor je kompletan (izduvna i usisna + svi agregati) stajao natkriven napolju na livadi. Mislim da je stajao tako napusten do godinu dana. Napominjem da jos ima i svecice usrafljene.

    Spolja gledano osim povrsinske korozije na zamajcu motor izgleda odlicno. Nema naslaga ulja - odnosno nigde se nije zalepila prasina. Da nije stajao tako dugo vec bi ga uzeo.

    1. Sta je moglo da mu se desi od stajanja (karike, lezajevi...)?

    2. Ako ga i uzmem sta mi je prvo ciniti (sipanje ulja u cilindre...)?

    P.S. Jako bi voleo da nemoram da ga otvaram...
    https://t.me/pump_upp
  • zodiac
    CBC Član
    • 25.07.2005
    • 40
    • Beograd

    #2
    1. Odvrni svecice.
    2. U svaki cilindar obilno uspricaj WD40.
    3. Zavrni svecice.
    4. Sacekaj dan-dva.
    5. Pokusaj lagano, ali lagano, kljucem da okrenes motor.
    6. Ako ide bez problema, sipaj novo ulje, zameni filter, i teraj.

    Comment

    • Williams
      CBC Senator XXL
      • 07.02.2006
      • 556
      • Beograd- Cerak

      #3
      BOOST je dao obiman odgovor na to pitanje u nekom starom postu. Pre ikakve radnje sacekaj strucni odgovor od nadleznih organa.

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #4
        Evo naso sam
        Originally posted by BOOST
        Sasha >> Pazi ovako.. pre nego li ga nemeris pokrenuti uopste, skines svecice i sipas DIESELa u cilindre. Uspi oko 2 dl po cilindru i ostavi da stoji 1 dan. Zatim okrci na radilici remenicu, par stepeni tamo vamo, pa onda tek kad osetis da je otpustila (verujem odmah) uspi jos (dakle dan2) po 1 dl. Sad okreni motor skroz par krugova, i kad osetis da ide ujednaceno anlaserom ga poteraj da okrece jedno 10ak sekundi, dok nedobije pritisak ulja. Diesel koji je prosao pored karika je sada otpustio eventualnu rdju sa karika , i cilindara, tako da sad mozes da ga upalis i pusti ga da radi na leru dok se nezagreje ulje, pa to ispusti. Dobio si u isto vreme i pranje motora iznutra i eventualna rdja je odstranjena tako da nedodje do pucanja karika.

        Ulje, izbor, da li imas hladnjak za ulje na tom motoru?
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • Williams
          CBC Senator XXL
          • 07.02.2006
          • 556
          • Beograd- Cerak

          #5
          @Ivvan: Taj sam trazio

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #6
            Doooobro jedino sto pre bilo kakve intervencije u smislu nafte ja treba da dam pare coveku i da prenesem motor do mene
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Duke
              CBC Senator XXL
              • 16.01.2006
              • 753
              • Urbs Naissus

              #7
              Hebi ga, dodje i taj trenutak kad treba da se odvojish od drage nam valute, i preuzmesh robu... Ruke drhte, ali mora se...
              "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #8
                Originally posted by djukic
                Doooobro jedino sto pre bilo kakve intervencije u smislu nafte ja treba da dam pare coveku i da prenesem motor do mene
                Pa dobro ....probaj ovu foru sa WD-om,trebo bi podosta da otpusti za 15 min posto ga nashpricas(WD je majka )
                pa probaj..ako nemozes da ga okrenes...nemozes ni pare da mu dajes na lepe oci.

                BTW: koji motor i koliko para?
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • Duke
                  CBC Senator XXL
                  • 16.01.2006
                  • 753
                  • Urbs Naissus

                  #9
                  Izvini Djuka, tek sam sad ukapirao sta si ti u stvari rek'o.

                  @zoranbg

                  Pogledaj prvu recenicu teme...
                  "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                  Comment

                  • dfast
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2005
                    • 1302
                    • Hoofddorp NL /Bgd

                    #10
                    Upravo tako, ako se okrece Ok, ali ako je blokirao nista ne vredi osim otvaranja. Iz licnog iskustva, stubline su vrlo osetljive na koroziju, i iako se motor ovako ili onako ponovo razradi, ostecenja (udubljenja na zidovima) ostaju a to dalje osteti karike i motorce brzo pocne da duva.
                    Iako je motor bio prekriven, stajao je na otvorenom, od cetri cilindra bar su dva ostala otvorena, kroz usis ili kroz izduv ulazi svez vazduh koji koji kondenzuje vlagu na zidovima cilindra i to je to.
                    Za motore koji su stajali u garazama ovo je vec manji problem ali napolju je vec lutrija. Ali kljuc u ruke i probaj da pokrenes zamajac.

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #11
                      Odustao sam od tog motora. Kupio sam drugi. Motor je bio na strancu, provozao sam ga pogledao i uzeo. Sad ide ubacivanje
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      Working...
                      X