TurboDiesel tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    TurboDiesel tuning

    O turbo benzincima skoro da nema niceg sto nije vec receno na ovom forumu, vece turbine, boost controleri, ecu, usis, izduv, gorivo.....
    Turbo dizeli su takodje pominjani, ali uglavnom noviji (common rail, PD, sa elektronikom), i prica se manje-vise svodi na chip...

    Sta se desava ako ubacimo u pricu o starije Tdizele, iz 80-ih godina, kao npr citroen cx 2.5TD, golf 1.6TD .....?

    Kako bi ovakvi motori podneli povecan boost+npr.doziranje LPG (10-30% u odnosu na dizel) radi potpunijeg i mozda brzeg sagorevanja?
    Naravno cilj nije napraviti trkacku masinu, nego cisto u kom pravcu bi trebalo da razmisljaju vlasnici ovakvih vozila koji zele da izvuku maximum iz svog motora...
    Kod benzinca je gorivo bitna stavka pri povecanju boost-a , kako ovde stoje stvari?
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
  • NemaN
    CBC Senator XXL
    • 29.11.2004
    • 1560
    • munze

    #2
    pazi sto da ne za trku

    ja sam video golf 1.6TD 1 da pravi 15sec...znachi strasno

    to je bilo u hrvatskoj na trkama na 402m u velikoj gorici blizu zagreba

    bila su 2 dizela ovaj golf 1 beli i golf 2 sa ubacenim motorom od fabije RS....dizel poWa
    I'm not caucasian, I'm championship white

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      pa dobro, moze i za trku fabia RS pogotovo.....cemu li uopste sluze benzinci od 1300 ccm.....
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • cveleBMW
        CBC Senator XXL
        • 21.03.2006
        • 370
        • Beograd, Banovo Brdo

        #4
        Daj covece ne zaludjuj se... Da budzis golfa 1.6 dizelasa...
        on se i onako dere kao blesav, onda bi trebao da ojacas drzace motora jer bi ti u suprotnom isti iskocio!
        A sto se tice samog budzenja, sta znam, ima neka fora sa diznama...
        Mnogo je to para a i rikavela ce ti motor brzo...

        Comment

        • dekideki
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1914
          • Beograd

          #5
          a inace je taj motor pasatov 1.6 benzinac prepravljen da bude dizel sto ce reci, nije u startu projektovan ni za dizel koncept. a verujem ni za budzenje...
          .

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #6
            pa dobro, ne pricam konkretno o golfu, to sam naveo kao primer, jer je najzastupljeniji, pitanje je uopsteno....plus LPG. u kom pravcu bi trebalo uticati na proces ? ideje ? kako se ponasa turbo kod dizela, kako dizel podnosi veci turbo ?
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • don
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2005
              • 483
              • Beograd

              #7
              Originally posted by dekideki
              a inace je taj motor pasatov 1.6 benzinac prepravljen da bude dizel sto ce reci, nije u startu projektovan ni za dizel koncept. a verujem ni za budzenje...
              Prepravljen,
              pa nesto se ne secam kada je izasao prvi passat?
              Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
              Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
              Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

              Comment

              • dekideki
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1914
                • Beograd

                #8
                odavde sam to saznao:
                http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... zel&t=4860

                u vezi passata:

                (sajt je americki, prvi passat je inace, u evropi, 1974. god.)
                .

                Comment

                • Wiz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3104
                  • Nish

                  #9
                  Nista cudno sto je uzet blok od benzinca,pa mnogi su tako razvijali svoje prve dizele,inace prvi Golfov dizel je bio 1.5 pa je kasnij edosao onaj 1.6,recimo i BMW je prvi dizel razvio iz benzinca,to je onaj cuveni sestak koji je isao u 524d

                  Comment

                  • mirdza
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2005
                    • 2437
                    • Katowice (PL) / Banja Luka
                    • AGP / W126

                    #10
                    a ovdje je jedna davna tema o dieselu za drag:
                    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... uto&t=4218
                    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                    Comment

                    • dieselman
                      CBC Senator XXL
                      • 14.11.2005
                      • 833
                      • tt

                      #11
                      Kod starijih IDI motora sa turbom povecanje snage je jednostavnooveca se kolicina goriva na pumpi,navije se sto ranije paljenje zbog povecanja max broja obrtaja,ako imas stavis dizne sa vecim protokom,povecas boost koliko smes,izbacis jednu oprugu iz pumpe u cilju povecanja broja obrtaja,zapusis nos,stavis antifone i voziiii,pa ko izdrzi.

                      Comment

                      • Black Knight
                        CBC Senator XXL
                        • 13.10.2004
                        • 2020
                        • Novi Beograd, kicblo

                        #12
                        2dizelman:

                        a kod novijih? recimo "nesto" preko el. mag. ventila za upravljanje WG-om? ili mozda...?
                        Injection is good,but I'd rather be blown!

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #13
                          hvala dieselman, korisne informacije..... da li mislis da bi dodavanje LPG uticalo na brzinu sagorevanja, tj. da bi bez pomeranja ubrizgavanja omogucilo vece obrtaje? Takodje,da li bi LPG kao dodatno gorivo omogucio rad sa standardnim diznama, uz povecanu snagu (reda velicine 20-30%). ? danas sam testirao dodavanje lpg u usis, ali bez ikakve regulacije, u malim kolicinama, motor je odgovorio povecanim obrtajima i bez smrada iz auspuha.... regulacija u pripremi , za oko 20%LPG u odnosu na dizel, plus cu probati sa malo povecanim boost-om...
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • dieselman
                            CBC Senator XXL
                            • 14.11.2005
                            • 833
                            • tt

                            #14
                            Stvarno nemam pojma sta bi se desilo kad bi se dodao LPG na usis dizel motora(moze se probati i sa nitrglicerinom ).Ubrizgavanje kod bosch pumpi je konstanta i ne mozes skratiti trajanje bez izmene bregaste ploce(VE pumpe) i povecanja precnika rotora hidraulicne glave.Dakle,ako hoces obrtaje na svoju odgovornost,teraj do 45° predubrizgavanje,mislim da ces stici do 7000 rpm po nekim USA eksperimentima.

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              #15
                              neverujem da cu ici bas toliko na obrtaje , vise na torque....
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              Working...
                              X