O turbo benzincima skoro da nema niceg sto nije vec receno na ovom forumu, vece turbine, boost controleri, ecu, usis, izduv, gorivo.....
Turbo dizeli su takodje pominjani, ali uglavnom noviji (common rail, PD, sa elektronikom), i prica se manje-vise svodi na chip...
Sta se desava ako ubacimo u pricu o starije Tdizele, iz 80-ih godina, kao npr citroen cx 2.5TD, golf 1.6TD .....?
Kako bi ovakvi motori podneli povecan boost+npr.doziranje LPG (10-30% u odnosu na dizel) radi potpunijeg i mozda brzeg sagorevanja?
Naravno cilj nije napraviti trkacku masinu, nego cisto u kom pravcu bi trebalo da razmisljaju vlasnici ovakvih vozila koji zele da izvuku maximum iz svog motora...
Kod benzinca je gorivo bitna stavka pri povecanju boost-a , kako ovde stoje stvari?
Turbo dizeli su takodje pominjani, ali uglavnom noviji (common rail, PD, sa elektronikom), i prica se manje-vise svodi na chip...
Sta se desava ako ubacimo u pricu o starije Tdizele, iz 80-ih godina, kao npr citroen cx 2.5TD, golf 1.6TD .....?
Kako bi ovakvi motori podneli povecan boost+npr.doziranje LPG (10-30% u odnosu na dizel) radi potpunijeg i mozda brzeg sagorevanja?
Naravno cilj nije napraviti trkacku masinu, nego cisto u kom pravcu bi trebalo da razmisljaju vlasnici ovakvih vozila koji zele da izvuku maximum iz svog motora...
Kod benzinca je gorivo bitna stavka pri povecanju boost-a , kako ovde stoje stvari?
Comment