COLD air intake

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DELracing
    CBC Veteran
    • 08.04.2005
    • 127
    • BGD

    COLD air intake

    Konacno mi je stigao K&N panel filter. Imam malu dilemu oko koje bi mi dobro dosao savet.

    Ideja je bila da stavim filter u postojece kuciste I da dovod vazduha preusmerim na prednju masku(trenutno se nalazi u desnom blatobranu).

    Okacio sam sliku da bi jasnije objasnio situaciju. Najbolja varijanta bi bila Resenje I ? da se uzvuce kratko crevo iz filtera na dole i da se stavi na masku. Mogao bi cak da napravim kolektor koji bi zahvatao vecu povrsinu?. Jedino sto me brine u toj varijanti je sto bi crevo mozda bilo prenisko, jer bi u slucaju kise i prolaska vozila ispred mene kroz baru postojala sansa da uleti voda. Naravno, ostaje pitanje da li bi motor uopste mogao da usis vodu skroz uzbrdo.

    Resenje 2- Je gornja varijanta u kojoj bi se crevo zavrsavalo u fabrickom kucistu(prazno sa mrezicom) koje se nalazi na samom hladnjaku. Znaci, vazduh bi se podvlacio pod gornju masku, zatim bi ulazio u taj kolektor. Pored cinjenice da je ulaz zavuceniji, problem je sto crevo ide nisbrdo do kucista filtera, tako da bi se u slucaju ulaska vode u crevo voda talozila na dnu kucista(ako je motor ne u****), mozda bi morao da se napravi neki odvod??

    Svaka ideja bi mi dobro dosla

    - I jos jedna stvar. Da li neko zna gde imaju da se kupe tako siroka creva (tipa 80mm)

    Ford Puma 1.7 16V
    Saab 9-3 1.9 TID
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #2
    Kod mene je to uradjeno kao sto je tvoja opcija 2.

    Crevo ide do maske, pravo koliko god je bilo moguce, a pecurka je pomerena od u****, sto dalje od toplote.

    Moglo je to i bolje, ali radi i ovako.

    Za vodu ne brini, dovoljno je to visoko i daleko tako da voda ne moze da stigne do pecurke.



    PS
    Ja sam crevo dobio uz pecurku.
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #3
      Re: COLD air intake

      Originally posted by DELracing
      - I jos jedna stvar. Da li neko zna gde imaju da se kupe tako siroka creva (tipa 80mm)
      odes u prvu prodavnicu sa dijelovima za kamione trebalo bi da bude tamo (ako ima u banjoj luci bice i u BG)
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Koliko sam ja razumeo kupio si panel filter i sada samo hoces da promenis dovod vazduha do kutije filtera, je l' tako?
        Sta fali fabrickom resenju?


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • DELracing
          CBC Veteran
          • 08.04.2005
          • 127
          • BGD

          #5
          Originally posted by Uros Piperski
          Koliko sam ja razumeo kupio si panel filter i sada samo hoces da promenis dovod vazduha do kutije filtera, je l' tako?
          Sta fali fabrickom resenju?
          Da, panel filter je u pitanju. U principu ne fali nista ali je svakako veci dobitak ako auto ima ulaz vazduha za prednje strane. Zbog vece brzine vazduha i nize temperature istog.

          Resenje II ima manu jer je ulaz u kutiju sa donje strane tako da bi vazduh isao odozgo na dole ka kutiji pa opet gore ka motoru, dok bi donji usis imao mnog direktniji protok

          206 je davno pominjao PAPERCROSS(ili slicno) koji za moj auto ima slicno resenje, evo slike
          Ford Puma 1.7 16V
          Saab 9-3 1.9 TID

          Comment

          • Rubi
            CBC Senator XXL
            • 06.05.2005
            • 519
            • Beograd

            #6
            Od resenja 1 bezi ko djavo od krsta! Kad tad ces voziti kroz neku vodu, a tad sto je usis nizi, to gore. Cinjenica da je filter otvoren u prostoru pod haubom je i dobra i losa stvar - dobro je sto ne moze kroz crevo da povuce vodu, ako se vrh creva nadje u istoj (recimo, prilikom voznje u nizim delovima Beograda). Losa stvar je sto vuce vruc vazduh iz masinskog prostora, a i rizikuje da bude blago isprskan prilikom upadanja u razne bare i t. sl. K&N kombinacija "otvoren filter + crevo za vazduh" ima kakav-takav pozitivan efekat tek kad auto dobije brzinu (i napravi promaju u masinskom prostoru), osetices gubitak obrtnog momenta prilikom polaska iz mesta, cim se motor malo zagreje.
            (\__/)
            (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
            (")_(") your signature to help him gain world domination.

            http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Ako je panel filter u pitanju, ja ti toplo preporucujem da ga stavis u standardnu kutiju i ostavis dovod vazduha onakav kakav jeste. Menjanjem mesta uvoda vazduha sa branika neces dobiti nista sto bi mogao da primetis u pogledu snage ili bilo cega drugog, tako da ne vidim razlog zasto to dirati?

              Tek kod nekakvih radikalnijih zahvata na usisu, tipa trubice, airbox i slicne zafrkancije ima poente menjati i mesto u****vanja vazduha i eksperimentisati sa dovodjenjem hladnog vazduha sa prednjeg dela, pa opet treba JAKO voditi racuna o tome da li voda tu moze da dopre...Ako se ide na prosti panel filter, to je u svakom slucaju jako mala modifikacija da bi mogao da primetis ikakvu razliku ako ostavis standardan dovod ili pravis novi...

              Dakle, panel u standardnu kutiju i teraj tako
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Originally posted by 206
                Ako je panel filter u pitanju, ja ti toplo preporucujem da ga stavis u standardnu kutiju i ostavis dovod vazduha onakav kakav jeste.
                Bas kao sto je kolega rekao. Ne diraj nista...samo mozes pokvariti.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • dekideki
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1914
                  • Beograd

                  #9
                  ako se ne varam, neko ovde, mnogo iskusniji od mene, je rekao da je dobitak u boljem mestu za uzimanje vazduha maksimalno 0.5 - 1% ne znam da li je vredno truda...
                  .

                  Comment

                  • sri98
                    Admin od Trpeze
                    • 24.10.2004
                    • 7262
                    • Republic of Konjarnik
                    • Toyota Corolla E 210

                    #10
                    Tacno tako, ako je panel, ne dira se nista, apsolutno nema svrhe. Jbg, kada ne citam lepo i bezveze stavljam slike.
                    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                    Comment

                    • Rubi
                      CBC Senator XXL
                      • 06.05.2005
                      • 519
                      • Beograd

                      #11
                      Eventualno, ako bas volis da se zezas sa plastikom i da ti auto pravi malo vecu galamu, mozes da stavis sire crevo od fabricke kutije do mesta gde vuce vazduh. Malo ce vise da "brontula", a mozda i osetis nesto pri visim obrtajima. U svakom slucaju, panel filter je bolje resenje i iz jos jednog razloga: voznja zimi. Svi noviji automobili imaju na neki nacin reseno grejanje vazduha - ili bimetal, ili motor pokrecu klapnu, ili na drugi nacin omogucavaju motoru da vuce topliji vazduh sa izduvne grane i/ili hladnjaka. Prilikom zamene celog air box-a ovo vrlo korisno resenje postaje neupotrebljivo, pa auto zimi krece da trosi ko Bogoljub na kampanju, treba mu duze da se zagreje, a zna i probleme da pravi...
                      (\__/)
                      (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                      (")_(") your signature to help him gain world domination.

                      http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                      Comment

                      • DELracing
                        CBC Veteran
                        • 08.04.2005
                        • 127
                        • BGD

                        #12
                        Sto je najgotre, ovaj auto uzima vazduh kod bladobrana i nema nikakvu klapnu za topao vazduh tako da cu sad moci pred zimu da preusmerim crevo blizu hladnjaka....
                        Ford Puma 1.7 16V
                        Saab 9-3 1.9 TID

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #13
                          Nemoj da mu dajes topao vazduh, bre!
                          Ostavi serijski usis, najbolji je (za sada).


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • mire
                            CBC Veteran
                            • 15.12.2004
                            • 127
                            • Beograd

                            #14
                            ja sam ostavio otvoren filter ali nakon sto je auto poceo da umire u beogradskim guzvama (kapiram da je kombinacija vruc vazduh i plin, mozda svecice mada imam ngk bcpr7es) stavicu mu kucishte filtera (zatvoreno) i dovod hladnog vazduha...
                            Mail in function again

                            Comment

                            Working...
                            X