MAP senzor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    MAP senzor

    Evo mene opet sa nekom koskicom Nije da lupam napamet, verujte, ovo za ofset injektora i ovi podaci mi stvarno trebaju

    Daklem, trebaju mi podaci za MAP senzor Bosch 0 261 230 057 - koji merni opseg, koji ofset, koja osetljivost, dozvoljena greska, itd...
    The difference between men and boys is the price of their toys
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    #2


    rekao bi da ovo trazis.... ima ih jos, najbolje da uslikas pa da nadjes tacno koji je posto brojevi na konkretnim modelima auta variraju....

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Hvala, to sam imao, ali pretpostavljam da ima neke razlike izmedju ovog mog, i tog. Verovatno je opseg isti (do 115 KPa), ali ostali podaci...?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        #4
        kod mene je PST tip map-a i moj isto nije 37 nego 57 ili tako nesto, ali je sve isto... pretpostavljam da je to ta razlika u broju od proizvodjaca do proizvodjaca.... u sustini daju isti napon a to je tebi najbitnije?

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Pa pretpostavljam da je isto, ali i na tarabi pise sta pise, pa nije

          Treba mi minimalni i maksimalni merljivi pritisak, i naponi u te dve tacke, eto to.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            ako ne nadjes podatke a imas kod sebe senzor, snadjes se.
            uzmes pumpu za bicikl ili za gume od auta (ali pazljivo) i nabijes pritisak koliko mislis da bi trebao da bude maximalni koji tebi treba u radu, i izmeris elektricne parametre senzora.

            isto uradis na drugom polu, uzmes vakuum pumpicu i opet premeris.

            ako treba samo podatak samo sa te 2 tacke imaces osnovu odakle da pocnes.

            recimo da bih ja tako uradio, i imao tacan podatka kako se ponasa moj konkretan primerak senzora..prakticno izvrseno bazdarenje.

            ako naidjes na podatke od strane proizvodjaca senzora zaboravi na ideju.

            u stvari, uzmi ili ostavi kako ti volja.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Pa vidi i razmisljao sam da uradim nesto slicno, jer izgleda tacne podatke tesko da cu naci...Ima neko ideju gde da nadjem kakvu vakuum pumpicu? Ne treba da bude ne znam ni ja kolika, samo da moze da napravi oko 100mb potpritiska u malom plenumu zapremine jedno 200-300ml?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #8
                pa izmeri na atm pritisku i na nekom nadpritisku! kad podelis dobijes koliko je mV/bar i znas celu pricu ako se cifra poklapa sa onom iz PDF-a nema lazi i nema prevare..... mora da je to! tj opseg !

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Da, to merenje na atmosferskom pritisku i merenje voltaze nije problem, problem je kako dovoljno precizno da napravim potpritisak (a ne nadpritisak, u pitanju je atmosferac koji radi na potpritisak, ne turbo motor, onda bi bilo lakse malo...) dovoljno konstantan da izmerim napon. Uostalom, ne mora da znaci da je grafik linearan, tako da mi merenje na samo 2 tacke mozda da, a mozda i ne da pravu sliku, mada pretpostavljam da je linearan grafik, ali bilo bi dobro da znam 100% Mada, mislim da cu resiti problem uz pomoc jednog CB-ovca
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #10
                    Koji maximalni podpritisak bi taj motor trebao ostvarivati? Dali je to poznat faktor u ovoj fazi? Predpostavljam da je ulazni napon u sensor
                    cirka 5V.

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #11
                      napajanje je 5v i svi zivi grafici mapova boshovih su jako malo nelinearni <0.5% sto nije rec i kada su IAT-senzori u pitanju koji su vise manjekrivuljavi!

                      U pravu si, jedan CB-ovac ce sigurno da se pojavi i resi stvar

                      poz

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Oko 150mb, ulazni napon 5V
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          ako ti jos uvek treba vakuum, raspitaj se kod frigo servisera recimo oni koji montiraju klime koriste male vakuum pumpice koje prevazilaze potrebe koje si naveo.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #14
                            Sta ludijas bre Uzmi neki auto iskoristi...na pr. M-a najbolje, povezi nanometar na crevce u**** od regulatora pritiska ili jos bolje na servisne sisice na trubicama i izmeri napon pri podpritisku.....onda nabodi u map i izmeri napon.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #15
                              Oko 150mb,
                              ????????

                              Comment

                              Working...
                              X