Twin screw supercharger u Europi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TommyZG
    CBC Član
    • 28.03.2005
    • 36

    Twin screw supercharger u Europi

    Koji su najbolji europski proizvodjaci twin screw kompresora? Googlam, pa mi sve ispadaju ovi americki za motore od 4.3 litre pa navise, to mi je malo previse...
    Treba mi nesto za Opelov 2.5 V6 benzinski motor iz 1993.... Ako netko zna nesto sto bi odgovaralo, neka puca. Ne rootsov, ne centrifugalni, bas twin screw kompresor.

    EDIT: Naletio u medjuvremenu na Lysholmov. Jel' netko mozda zna sto ima znaci ono displacement 2.3L/rev kod modela 2300AX? Da li to znaci da je taj model za apsolutnih 2.3 litre obujma ili nesto ovisno o okretajima motora?
    U ovom slucaju kad treba za 2.5 motor, da li je bolje uzeti model za 2.3L ili 3.3L? Hvaaaaalaaaa....
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    ako pise tako kako si napisao, u originalu prevedeno-zapremina iznosi 2.3litra za jedan obrtaj koji izvrsi kompresor.
    znaci za 1000 obrtaja proci ce 2300 litara odnosno 2.3kubika.

    to nema veze sa radnom zapreminom motora.
    e sad da li je protok kompresora dovoljan za kapacitete disanja benzinca od 2300kubika pomoci ce ti neko drugi.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      Najbolji u svetu su Svedjani koji i drze sve patente i prodaju licence ostalima.
      Sve je koncentrisano u rukama grupe Opcon AB a najpoznatiji njihovi brendovi su:
      Autorotor i Lysholm (po inzhenjeru Alf Lysholm koji je patentirao ovaj nacin kompresovanja).

      Sto se tice zapremine brick ti je dao odgovor.

      Sto se tice tvog motora dovoljan je cak i 1L zapremine kompresora.Naravno sto vise zapremine to vise KS. U svemu ovome moras da izvedes malo proste matematike a jednacine su: koliki je precnik remenjace radilice tvog motora,koji su max.obrtaji tvog motora,koliki nadpritisak hoces da postignes. Na osnovu ovoga ces da dobijes koliko ti vazduha treba za nad pritisak koji hoces da imas na autu a na osnovu vazduha ces da izaberes model/velicinu kompresora.

      Cene na ove kompresore su u USA skoro 50% jeftinije nego u Svedskoj tako da ima smisla pokusati tamo kupiti a ne u Evropi.

      Kada kupujes kompresor moras da znas da je cena samo za "telo" kompresora. Moras da kupis "nos"(razlicitih su duzina pa moras da malo racunas sta ce i kako stati u tvoj motorni odsek), BPV ventil, remenjacu (koja se kupuje u odnosu na precnik remenjace radilice da kompresor ne bi prevazisao svoje maksimalne obrtaje na mx.obrtajima motora).

      Kompresor od 1L zapremine je OK za motore do 4L a na tvom moze da doda oko 50-60% KS. Znaci da mozes da uzmes Lysholm 1200 ili 1600
      ili Autorotor (koji je bolji i skuplji) 0A 2087 (0.87L) 0A 3116 (1.16L), 0A 3133 (1.33L)


      Poslacu ti uvece adresu momka iz Svedske koji je kacio Autorotor na Opel Kadet GSI i na Omegu pa mozes da mu napises pismo.
      Boost or bust...

      Comment

      • TommyZG
        CBC Član
        • 28.03.2005
        • 36

        #4
        2brick> Hvala za objasnjenje, onda je i mali dovoljan...
        2Nenad> Puno ti hvala, jos cu imati par pitanja nakon sto saznam ove dimenzije...

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #5


          USA Whipple pravljen po licenci Lysholm
          Boost or bust...

          Comment

          Working...
          X