"Tuning" Ford-a 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vocko
    CBC Senator XXL
    • 25.04.2005
    • 4556
    • nBGd

    "Tuning" Ford-a 1.4

    Motor je suvise slab da bi vukao karoseriju, pa bih hteo nekako da ga ozivim.

    Danas sam skinuo kompletnu kutija filtera za vazduh, ostavio sam crevo i probao kako auto ide - bolje je. Nemam osecaj "gusenja" motora, ni na nizim, ni na visim obrtajima (pogotovo na njima).

    Da li bi bolje resenje bilo staviti neki konusni filter (k&n) ili praviti otvore na kutiji filtera za vazduh ?

    Katalizator je prethodni vlasnik skinuo, svecice su nove.

    Sta bih jos mogao da uradim kako bih poboljsao performanse ?
    Ne ocekujem da poleti, vec samo malo bolje da vuce.
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Dzeremi bi da mu ljubimac malo zivne ,
    ali salu na stranu, to sto ti auto malo bolje radi kako si skinuo kuciste filera, znaci da ti je filter prljav ili ti vazduh nije nastelovan kako treba.
    Moze se staviti Kn filter mada ja licno ne volim buku, a sve drugo trazi malo vise angazovanja. Izduv 4 u 1, poliranje kanala u glavi ce mu dati malo svezine, plus chip tuning i to je to najjednostavnije.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      koji Ford, koja generacija motora.
      ako je iole novija konstrukcija motora prvo treba vratiti katalizator.
      taj koji ga je izvadio ti je ucinio medvedju uslugu i poremetio disanje motora tako da se sada gusi...
      bez kontra pritiska pogorsana je volumetrija, goriva smesa protutnji kroz motor prebrzo i ne uspe da sagori kako treba pa je rezultat manji efekat motora/ gubitak snage.

      ili ovako kako je sada da nekako obezbedis i vise vazduha i vise goriva na nacin da se ponovo uspostavi balans protoka u****, gorive smese i izduva na optimalni nivo (za sada novo podeseni motor).

      sta kaze lambda sonda, analizator gasova na merenju- kakvo je sagorevanje ?
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Vocko
        CBC Senator XXL
        • 25.04.2005
        • 4556
        • nBGd

        #4
        U pitanju je Ford Escort proizveden 1997, zaboravih da napomenem, sa motorom koji se razvlaci jos od 80ih i jedino sto je menjano je nacin ubrizgavanja (ako je jos nesto menjano ja za to ne znam).
        Kod mene je multipoint ubrizgavanje.


        Filter nije prljav. Kupio sam ga pre nepuna 2 meseca i ocistio pre nego sto sam sve probao za svaki slucaj.
        Glava je obradjena takodje pre nepuna 2 meseca, a tada je i ceo motor predihtovan (izleteo sam sa puta i pokidao zupcasti ).

        Koliko sam upoznat cip tjuning nije moguc na ovom motoru zbog ECU-a, ali mozda gresim + mi je to mnogo para. Za 300-400e imam 1.6 (zetec) motor koji je mnogo zivahniji za ovu karoseriju, a i ima vise mogucnosti za poboljsanje. Inace te pare nemam na raspolaganju.


        Kat je verovatno skinut, jer je "crkao". To je jedna od boljki ovog modela.

        Videcu danas da izmerim gasove.

        Comment

        • tt-boy
          CBC Član
          • 06.01.2006
          • 16
          • Beograd, Padinska Skela

          #5
          cvh-pte motor je verzija cvh motora 80tih godina koja pored multipoint ubrizgavanja ima ojacano deblje kuciste radilice pri visim obrtajima.

          Comment

          Working...
          X