jos jedna tema o dihtungu glave

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    jos jedna tema o dihtungu glave

    primijetio sam juce da mi nedostaje tecnost u hladnjaku (bila je malo ispod minimum). prije dvije sedmice sam kontrolisao stanje svih tecnosti (prije puta za HR) i tada je sve bilo OK. od tada sam presao oko 3000km i htio sam da vidim kako je poslije puta...
    u tecnosti se vidi trag ulja (minimalan) ali to je sve! nema pare iz auspuha, nema taloga u ulju i auto se ne pregrijava - sve u normi...ali vidi se da je pomijesao, da ga j*bem...
    pitanje bi bilo - sta sad? znam da bi bilo najbolje odmah da se uradi ali sam trenutno bez kinte (prohtjelo mi se CMAS P2 - ko roni shvatice ).
    pomagajte...

    P.S. iz iskustva znam da se ovo desava na 90% roverovih K-engine
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    nije da sumljam ali da li si siguran da je zrag ulja! pitam zato sto sam i ja tako mislio a ono je ustvari bila korozija bloka! tako mi rekose! navatala se na vrh ekspanzivne posude! ocistili sistem sipali nov antifriz i resili sve!!!!
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #3
      korozija bloka? ajd malo pojasni...posto ne shvatam bas. a antifriz je mijenjan u novembru-decembru.
      usput - masno je...dodsue, antifriz jest "mastiljav" pod prstima ali ipak je malo previse.
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      Working...
      X