Tuning Peugeot 406 (HDi)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tuning Peugeot 406 (HDi)

    Pozdrav... znam da je prvi post...ali do sad sam vas čitao, ali eto da nešto i napišem.
    Auto: Peugeot 406 1998 ccm, 90 KS, 202 Nm, HDi (diesel) 00' godina...
    Tuning:
    - lexus lampe (zadnje)
    - alu felge 17'' 4 komada naravno... širine oko 215-225 mm + gume 45 mm
    - komplet aspuha (sportiva)... + podešavanje na zvuk po izboru
    - zatamnjenje stakala (naljepnicama... ne staklo)
    - filter za zrak (tzv. gljiva), podešenje turbine... i vjerojatno kakav čip...
    + spuštanje prednje haubre preko farova (tzv. bad look) - to na kraju ako nije skupo...

    Pitanja:
    1) Koliko bi to donijelo motoru snage (cca KS mislim)??
    2) Dali će to previše štetit motoru, nebi htio drastično smanjiti vijek trajanja... da bar radi još toliko najmanje mašina, znači da ga malo ojača ali da ne šteti mašini... Da mu da malo brži start
    3) Kolika bi cijena bila cca... bez i sa kotača gore navedenih (znam da felge i gume koštaju kao svi ostali dijelovi

    To vas pitam jer preko ljeta ću se ići mučit da zaradim kakve pare i uložit malo u auto... malo snage, zvuka i fency izgleda da mu dam... Neke stvari ću odgodit, jer ovo sve iznosi dosta para. (najveća mana, ali zato sam tu da vas koji znate pitam... nemojte me ražalostit velikom cijenom ).. ali najbitnije je da li ovo sve ide i dali će dobro i dugo raditi????

    Naj najvažnije mi je zvuk (uz to i snaga, al ako nejde onda ništ, al zvuk mora) i vanjski dizajn... znači lexus, tamna stakla, felgice, kasnije spojlerćiće, al sve onako elegantno... tipa ovo ==> http://www.vmax.dk/static/images/vma...geot%20406.jpg

    PS: nov sam u ovom pa bi zahvalio na svakom korisnom komentaru... posebno onih koji su se upustili u nešto slično ili nekom mehaničaru..

  • #2
    Zar nitko nezna? Dajte bar neki korisni savjet... malo da mi pomognete...

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #3
      Znamo, ali...........
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        #4
        Polako breah! Pa nije ti ovo online savetovalishte, vec forum gde borave ljudi od krvi i mesa...

        Sachekaj malo na "dieselman"-a i ostale, a dok chekash predstavi se i malo pretrazhi forum i teme koje se bave dizelashima i/ili chip-ovanjem.

        P.S. Ne meshaj styling sa tuningom.
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Ja ne shvatam pitanje Sta si u stvari pitao, sta te interesuje?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment


          • #6
            Pitanja:
            1) Koliko bi to donijelo motoru snage (cca KS mislim)??
            2) Dali će to previše štetit motoru, nebi htio drastično smanjiti vijek trajanja... da bar radi još toliko najmanje mašina, znači htio bi da malo bolje vuče i da ima dobar zvuk, ali da ne šteti mašini...da izdrži još dosta...
            3) Kolika bi cijena bila cca... bez i sa kotača gore navedenih (znam da felge i gume koštaju kao svi ostali dijelovi )

            Comment

            • NemaN
              CBC Senator XXL
              • 29.11.2004
              • 1560
              • munze

              #7
              - lexus lampe (zadnje)
              - alu felge 17'' 4 komada naravno... širine oko 215-225 mm + gume 45 mm
              - zatamnjenje stakala (naljepnicama... ne staklo)
              + spuštanje prednje haubre preko farova (tzv. bad look) - to na kraju ako nije skupo...

              ovo nije tuning nego styling, a ovo ostalo ce vec neko da ti odgovori....
              I'm not caucasian, I'm championship white

              Comment

              • Rubi
                CBC Senator XXL
                • 06.05.2005
                • 519
                • Beograd

                #8
                Moj ti je savet da "prokopas" literaturu za Peugeot, i pronadjes u kojim je sve snagama dolazio motor od 1998ccm. Ako se ispostavi da postoji veca snaga sa istom glavom/blokom/klipovima/itd, onda je najisplativije (u smislu cena/ucinak) da prepakujes delove sa jaceg modela. Ti delovi bi ukljucivali: turbo kompresor, ECU, pumpa visokog pritiska, brizgaljke... Nisam u toku sa Peugeot-ovim modelima, ali 90ks zvuci vrlo rastereceno. Mozda postoji verzija od, na primer, 140ks. Ovo ce da kosta prilicno, ali ce da da dobar ucinak (prilicno, u zavisnosti od toga koliko ti se posreci da nadjes polovne delove - idealno bi bilo sa havarisanog automobila kome motor nije nastradao). Chip tuning za dizela ce tesko neko da ti radi "po meri", bolje nabavi gotov chip od neke poznate firme (npr. digitaltuning.ch ). Ja po turbini ne bih "cackao", na te novije "rasterecene" dizele uglavnom idu male turbine sa promenljivom geometrijom - puno stvari koje mogu da se pokvare, a mali kapacitet same turbine (ovo sam mozda lupio, pa ostao ziv, al' takav mi je utisak). Sto se veeeelikih felni tice, mislim da ce ti tu biti "skuplja dara, nego mera" - neces osetiti poboljsanje snage motora, jer ce mu trebati veci obrtni momenat da se pokrene, jer se pokrece preko vece poluge. Dobices malo vecu maksimalnu brzinu (mozda), i utisak "duzeg" menjaca. Auto ce biti mnogo upravljiviji, ali ce sa 17' verovatno vrlo brzo da nastradaju spone, trap... Razmisli i o potrosnji niskoprofilnih guma koje ces morati da stavis. Moj savet je da ostavis motor i tockove fabricke (mozda alu felne u istoj dimenziji, sa nekom kvalitetnom gumom), kako je i bilo, a da poradis na enterijeru: muzika, sedista, razne dzidza bidze... Dobra kabina, sa par elegantnih spoljnih detalja, strasno popravlja utisak o kolima. Kvalitetne gume strasno popravljaju upravljivost.
                (\__/)
                (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                (")_(") your signature to help him gain world domination.

                http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                Comment

                • dfast
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2005
                  • 1302
                  • Hoofddorp NL /Bgd

                  #9
                  Postoji 307 2,0 hdi sa 110hp, 250nm na 1750 obrtaja, a cini mi se da je samo dodat interkuler, treba proveriti, moguce de je i turbina drugacija.

                  Comment

                  • dfast
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2005
                    • 1302
                    • Hoofddorp NL /Bgd

                    #10
                    Evo nadjoh,


                    sa 90 na 115 konja, cip tuning 590 evrica.
                    Treba samo pogledati sta u stvari rade.

                    Comment


                    • #11
                      Postoje dvije verzije 406 HDi:
                      1) 90 KS sa 66 kW
                      2) 110 KS sa 80 kW

                      Jednom sam od jednog covjeka cuo (koji se bavi autima) da razlika između tog od 90 i 110 je samo u softveru tj. u podešenju tog čipa... navodno nikakva hardverska razlika... Sad neznam jel to 100% istina...
                      Najviše me taj chip muci... neznam dali ce stetiti masini, i naravno isao bi samo u pouzdane tvrtke da mi to stave. Jer znam da ako stavim filter zraka (tzv. gljiva) da to neće štetit...može samo pomoći i olakšat protok zraka u cilindar..

                      Comment

                      • Rubi
                        CBC Senator XXL
                        • 06.05.2005
                        • 519
                        • Beograd

                        #12
                        Sto se razlike "samo u cipu" tice, tu postoje urbane legende i postoji tehnicka dokumentacija. Proveri u tehnickoj dokumentaciji koji su delovi isti, a koji razliciti (katalog delova, service manual...) Obrati paznju na turbinu, brizgaljke, pumpu visokog pritiska, pritisak ulja u motoru... Ako imas srece da su ta dva motora "jedno telo, dve duse" (da se poetski izrazim), onda prelazak na drugi chip nece nikako ugroziti radni vek motora (to jest, odrzavas ga kao sto je fabrika i predvidela, i on traje kao sto je fabrika i predvidela, samo placas jeftiniju registraciju). Cak i ako neki konacan broj delova nije isti, verovatno ti se najvise isplati da ih zamenis, pa da mirne duse vozis taj auto koliko god zelis. Sto se drugih pristupa tuningu tice, ovde jos uvek nema dovoljno dobre "baze znanja" za dizele, ne znam koliko bi da eksperimentises. Mozda da zadrzis svojih 90ks, a da ubacis mali "dry port" nitro?
                        (\__/)
                        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                        (")_(") your signature to help him gain world domination.

                        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                        Comment


                        • #13
                          Hvala vam na komentarim...jos cu se ja raspitat po radnjama..
                          Evo imam jos jedno pitanje...jer mi ovo nije jasno...
                          Na netu sam naisao na dvije verzije svog chipa... jedan bosh a jedan Siemens...
                          Znam da su bile 2 verzije 406-ice... prva je bila do 2000. godine a druga od 2000-2005...
                          Ja na ove dvije stranice neznam koji je vise moj... (poledajte na prvoj tablici lijevo pod year...)



                          Jer na jednoj od njih prikazuje verzije peugeota od 2001... a tada nije izašlo ništa novo koliko ja znam nego 2000. godine...

                          btw. moj je 00' godište...

                          Comment

                          • CLD
                            CBC Senator XXL
                            • 08.02.2005
                            • 1225
                            • Belgija - ranije Luna-Chico

                            #14
                            Ja sam vozio istog takvog Peugeota sa 90 konja. Auto sam cipovao kod garaziste gde sam ga i kupio, koliko je konja dobio ne znam tacno ali je bilo razlike u max. brzini i u ubrzanju. Mislim da je na kraju imao oko 110 konja, sto se tice trajnosti motora nece se nista promeniti jedino ce se promeniti zbog nacina voznje jel ce da odziv gasa bude bolje i motor radje ide u vece obrtaje. Znaci sam cip ga nece ostetiti, ali ce ga verovatno dokrajciti nacin voznje. Nece on crci posle 1000 km ali ce mu biti skracen radni vek, a razlog je u tebi, a ne u cip tuningu.

                            Comment


                            • #15
                              Da, tako sam i ja mislio... al cujem da je pit box sigurniji, a i na svim tuninzima vidim da na 406 i ide pit box...
                              A jel zna tko odgovor na moj prethodni post???

                              Comment

                              Working...
                              X