auspuh-srednji lonac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    auspuh-srednji lonac

    Ako bih umesto progorelog srednjeg lonca,trazio da mi stave pravu cev.
    Sta bih izgubio-dobio ... sto se tice snage ,potrosnje , buke ili bilo cega drugog?
    auto je korsa od 1000ccm.
    zanimljivo je da kod Yuga 55 ima srednji lonac ,a kod Yuga 45 ne?
    jel to zbog manje snage?
    mozda i ovom mom ,netreba bas i srednji lonac?
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #2
    45 ima i uzi precnik cevi... taj motor nikad nije ni bio vidjen za dva lonca...

    Cosworth
    http://www.cannonballforums.se/profile. ... ofile&u=29
    ima lepu kombinaciju (yugo 55, sira cev posle 4-2-1 izduvne grane, neki lep skup zadnji lonac). auto mu se cuje "za sve pare". pitaj njega...
    .

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #3
      @dekideki ,hvala.

      Znaci koliko sam citao,da skidanjem srednjeg lonca i stavljanjem prave cevi...dobio bih minimalno na snazi i to je to.
      znaci nemoze da skodi... to me je interesovalo.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        #4
        snaga minimalno...sumnjam da je dobitak veci od 1-2KS. jedno je sigurno - bice glasnije i to podosta (ne znam koja je konstrukcija srednjeg i zadnjeg lonca kod corse)... ali ako zelis da stavis cijev umjesto lonca iz finansijskih razloga a ne zbog performansi, onda OK!
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          srednji lonac ne predstavlja nikakvu restrikciju jer je protocni - perforirana cev. zadnji lonac je daleko restriktivniji sa svojim pregradama, tako da o nekom osetnom povecanju snage nema ni govora.
          njegova funkcija je da ublazi onaj ruzni reski zvuk , slican onome kad kecu stisnes gas, tako da ako stavis cevku umesto srednjeg a ostavis zadnji, javice ti se jedna ruzna frekvencija na izduvu koju zadnji lonac nemoze bas skroz da eliminise. nije strasno ali ipak je bolje imati srednji.
          ja licno sam pre za varijantu da zadrzim srednji a izbacim zadnji ako mogu da biram izmedju ta dva, zvuk jeste jaci, ali je lepsi
          naravno posto je kod tebe srednji u pitanju , ja bi ipak stavio neki, pa makar i polovan....a ne verujem da je skup i da se napravi, zbog svoje jednostavne konstrukcije...
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #6
            cena bar za ovaj deo nije problem...evo sad sam bio u Zarkovu preko puta groblja..posle duple NIS pumpe.
            2000 din lonac. sa ugradnjom , od nekog lima koji je "aluminiziran".
            promenili su mi cev koja ide od motora do srednjeg lonca(probila je bila tik uz srednji lonac) i ta cev kosta 1800 din sa ugradnjom..isto aluminizirana.
            ali mi je smesno sto oce posebno da mi naplate cev,koja je dugacka oko 70 cm(kad se ispravi) a nalazi se izmedju srednjeg i zadnjeg lonca,i to isto po ceni od 1800din.A kad kupite orginal srednji lonac ta cev je u sklopu srednjeg lonca.
            Prvo su me ubedjivali da bi trebalo SVE da se promeni ceo auspuh,a ja sam im objasnio da onda najbolje da kupim nov auto pa cu imati i nov auspuh
            jeste u losem stanju,ali kad progori jedno po jedno cu da menjam... otom potom.
            cena zadnjeg je 3500 din ... tako da sad znate koliko kosta iz komponenti(ako nekom treba)...mada mi jedan decko rece da zadnji prave za 2000 din , radnja odma iznad lav auta na semaforu u zarkovu pa onda prva ulica levo pa opet levo.
            te cene su slicne za vecunu auta,tako da je to to otprilike,ma sta da vozite.
            ovo nije nikakva reklama te cene su takve u vecini servisa koji prave cevi i lonce po "uzorku" i ugradjuju na licu mesta.
            ali dva predhodna servisa su me odbila,jer su insistirali da rade ceo.
            u celoj ovoj prici me jedino nervira sto komponente spajaju varenjem a ne shelanama....
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • dekideki
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1914
              • Beograd

              #7
              *jesi probao u "Kiler" - Toshin Bunar, u Zemunu? tamo imaju najbolje auspuhe, sve se spaja shelnama, a cene su zlatna sredina (ima i jeftinije, ali ovo su stvarno kvalitet materijali - koristim poslednjih tri menjanja (davno beshe prvi put...) zovi tamo pa vidi. mislim da te ovi deru.

              *ako ces da varis i budzis po zelji, idi kod "Andjelkovica" na Topciderskoj "zvezdi". tamo imaju sve cevi i sve lonce pa pozeli sta hoces, napravice ti. nisu skupi (mada, meni su bili za DZ - neka kompenzacija...).

              poz.
              .

              Comment

              • dfast
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2005
                • 1302
                • Hoofddorp NL /Bgd

                #8
                Hmm, Andjelkovic i nije bas tako jeftin, osim ako u medjuvremenu to nije postao. Istina je da ne uvaljuju skart materijal, ali sa cenom su uvek bili jaci.
                Ne znam kakvo je stanje na pijaci, bubanj potok, tamo je moglo da se nadje razlicitog kvaliteta i cene. Ljudi su dovlacili auspuhe sa svih strana. Mala privreda ali od razlicitih materijala i tako i cene. Bar nema varenja nego sve na sraf.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  u celoj ovoj prici me jedino nervira sto komponente spajaju varenjem a ne shelanama....
                  dzabe ima onda prica (i trud) oko izbora aluminizarnog materijala kada ce biti ostecen takvim postupkom montaze, i ubrzo korodirati i istruliti u kratkom roku na mesu varova.
                  a to su obicno i kriticna mesta, gde prvo krene..

                  da li si razmisljao o originalnim delovima, o fabrickoj ponudi. to uopste ne mora da bude skupo, cak je jeftinije (na par godina gledano) od krpeza na ovakav nacin. zavisi i koliko planiras da jos posedujes auto ali mislim da ne moze da skodi da se raspitas kod Opela za ponudu.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    sa Kilerom ja imam losa iskustva, veoma brzo produva kroz materijal, i jos brze korodira. koliko se secam vec posle 2-3 godine je moralo da se menja ponovo, kao da je uzeto nesto polovno sa otpada a ne placeno kao novo.
                    doduse to je bilo u 90tim.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • dekideki
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1914
                      • Beograd

                      #11
                      ne znam. meni traje mnogo duze od toga (citaj: ne secam se kad sam bio kod njih zadnji put, a samo kod njih idem kad mi treba nesto za auspuh). ne reklamiram, pricam iz prve ruke. prednji je spolja farba otisla odavno ali je CEO. zadnji sam menjao pre dve godine i kao da je juce stavljen!

                      poz.
                      .

                      Comment

                      • Heinz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 1027
                        • Beograd, Voždovac
                        • Avensis 2.0 D4D

                        #12
                        Meni je Kilerov lonac uredno zamenjen novim jer je u garantnom roku otišao na spoju zadnjeg lonca i cevi (koja je na karavanu poduža). Znači nikakvo krpljenje, varenje, bilo kakva popravka, odmah nov. Prošlo je nekih 14 meseci, 45.000 km pređeno, i imao sam udar otpozadi u branik baš oko cevi, pa je verovatno i to uticalo. Recimo da je cena sa montažom za srednji oko 3200 dinara, pretpostavljam i da je zadnji tu negde.
                        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          za mene je 2 godine nista za izduv, ako ne izdrzi najmanje 5 godina nije vredan truda i bakcanja.
                          navikao sam da kvalitetni loncii upospte izduv traju 10+ godina najgore moguce eksploatacije, odnosno prakticno fabricki sistem treba da izdrzi maltene koliko i auto (ako je kvalitet podrazumeva se).

                          aftermarket Bosal mi je trajao 6 godina na ranijem autu do pojave prve prskotine, koja se lako zavarila.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Wiz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3104
                            • Nish

                            #14
                            A jel kod dizela duze traje izduv nego kod benzinca,moj aiskustva kazu da

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              i moja iskustva kazu da.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X