ke jetronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ke jetronic

    Pozdrav svima
    Pretrazio sam ceo forum ali nisam nigde nasao semu k glave.Dali neko ima?Ubi me ler gas,non stop varira(mb 190e).Ili ako je neko imao slican problem neka kaze kako ga je resi
    unapred hvala
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    ka glavu nediraj ni pod tackom razno! problem je ili u fals vazduhu negde na crevima ili u (kako li se zove) mislim na nemackom siber duh! motorcic koji regulise pritisak! uglavnom najmanja tackica falsa i auto neradi lepo na leru!!!! pregledaj prvo sva creva!!!!
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Odvezi auto kod nekog za koga POUZDANO znas da ima JAKO veliko iskustvo sa K glavom da ti to nasteluje. Zika iz sokaka to ne zna, veruj mi, cak iako kaze da zna jer ima 30 godina iskustva
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Timothy Leary
        CBC Senator XXL
        • 23.04.2006
        • 439
        • Beograd

        #4
        ako si bas nameracio da sam ceprkas imas na ovom linku malo objasnjenja i slika....http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          koju shemu trazis, elektro komponenti.
          toga ima, i to je prilicno jednostavno (kao i sam sistem, teoretski).

          ako trazis precizno kako se podesava K regler/ distributer goriva vrlo tesko ce se to naci van Mercedesove servisne mreze.

          nadam se i da niko nije do sada (napamet) dirao K regler, i nije ga razdesio.

          ako jeste, bojim se da je kupovina novog ispravnog jedini trajni lek.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #6
            Za podesavanje mjesavine goriva na tom sistemu potrebno je znati/mjeriti veci broj faktora. Pritisak/masa goriva na ulazu u regulator, integritet usisnog sistema (vakum crijeva i brtve), funkcija IAC ventila, vrijednost signala lambda sonde, amperaza elektroventila za regulaciju pritiska goriva. Dakle, potrebno je imati specificne alate, poznavati lokaciju i funkciju komponenti te znati proceduru podesavanja.
            Ako jos uvijek zelis pokusati sam, sretan lov.

            Comment


            • #7
              Jos uvek se zezam sa lerom,jako je tesko u VA naci nekoga ko zna sta radi,neko rece da shemu elektro instalacije ima bio bih zahvalan ako bi mi je poslao(imam jednu k glavu u garazi pa bih se prvo sa njom zanimao)

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                univerzalnu elektro shemu imas na sajtu volvoclub.org.uk za Bosov K Jetronic. (pod tehnickom dokumentacijom, tu je i detaljan opis rada K Jet-a kao i LH Jet-a).
                ima i na bosovom sajtu ne bas tako detaljan opis, kao i na drugim sajtovima.
                ono cega nema su tacni podaci za podesavanje za konkretan motor.

                imam specificnu shemu za Volvo K Jet (nista posebno, nekoliko zica vise u motorskom prostoru) ali ne verujem da to icemu moze da posluzi.

                u principu je to veoma jednostavno, imas IAC ventil, termo time switch (aka cok), MAF (ako ima) senzor za vazduh i to je otprilike to sto se tice razlika u odnosu na bilo koji injection motor.
                podrazumeva da imas i senzor temperature vode motora, regulator pritiska goriva i prateci sistem paljenja/ razvodnik mehanicki.

                ono sto jeste specificno je nacin podesavanja i usaglasavanja odziva a opisano je u tabelama, i medjusobni uticaj vakuuma (koji je jako bitan za K Jet) prema gorivu /brizgaljkama prema radnoj temperaturi motora u jednu uskladjenu celinu.
                e tu je kvaka 22, uspostaviti stabilne i pravilne odnose regulacije u vrlo uskim marginama.

                posto K Jet nema povratnu spregu, nema ECU, nema kontrolnih signala u pravom smislu reci svaka i najmanja nepravilnost se jako odrazava u radu motora.

                ono sto ti treba s u tabele-dijagrami (nomogrami) zadatih vrednosti podesavanja vs temperature okoline i motora i precizni instrumenti- alati za podesavanje.

                zato sam kao ideju pomenuo odlazak u Mercedes specifican servis, ovlasceni koji bi trebao da ima i dokumentaciju i alate za bas konkretan motor u pitanju.

                i kada se jednom podesi, plombirati i ne davati nikom ni da se priblizi i podesava napamet K regler odokativnim metodama.

                K Jet je relativno redak, iz doba kada su kod nas zapadni automobili bili raritet i relativno je kratko trajao da bude sire zastupljen- malo je pravih majstora sa dubinskim znanjem tog sistema i sa iskustvom u podesavanju.

                u BG ja jos nisam cuo da postoji neki iskusni majstor za K Jet, sto ne znaci da ih nema i ne treba ih traziti. u drugim mestima je pretpostavljam slicno..

                ako nista drugo, mozda bi mogao da nabavis Haynes uputstvo za tvoj Mercedes, bas taj model i motor i prema tome sam probas da podesis a alat- merne instrumente ces vec naci u nekoj radionici makar na pozajmicu (nadam se).

                kako god, strpljenja i srece nikada dosta u tom poduhvatu.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sasafilipovic
                  CBC Član
                  • 06.04.2005
                  • 56

                  #9

                  1.
                  Fuel pump relay
                  2.
                  Coolant temperature sensor
                  3.
                  Air flow meter sensor
                  4.
                  KE Jetronic control unit
                  5.
                  Relay with voltage peak protection
                  6.
                  fuse/relay box
                  7.
                  throttle valve switch
                  8.
                  Fuel cut-out microswitch
                  9.
                  Cruise-control relay
                  10.
                  Electro / hydraulic pressure regulator
                  11.
                  Thermo / time switch
                  12.
                  Cold start injector
                  13.
                  Extra air valve heater
                  14.
                  earth connection; headlamp LH
                  15.
                  To the fuse / relay holder connection 30
                  16.
                  Windscreen washer heater earth
                  17.
                  Diagnostic connector pin 1 (TD signal)
                  18.
                  TSZ ignition control unit
                  19.
                  To the starter motor connection 50
                  20.
                  Cruise control pin 6
                  21.
                  Cruise control pin 7
                  bl = blue; br = brown; el = ivory; ge = yellow; gn = green; gr = grey; nf= natural; rs = pink; rt = red; sw = black; vi= violet; ws = white

                  The Toecutter, he knows who I am

                  Comment

                  • sasafilipovic
                    CBC Član
                    • 06.04.2005
                    • 56

                    #10


                    najbolje je da nabaviš autodata, sunsais ili neki sličan program. Ove dve slike su ti iz sunsaisa.

                    The Toecutter, he knows who I am

                    Comment

                    • ada
                      CBC Senator XXL
                      • 04.06.2005
                      • 2375
                      • Novi Sad
                      • Svasta nesto

                      #11
                      znam da je off ali ima li taj mecan ugradjen gas????
                      Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                      Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                      Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                      Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Ja mislim da ima....
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment


                        • #13
                          Hvala svima na pomoci,problem sam resio.U pitanju je bio step motor(mislim da se tako zove) glavio je pa sam nabavio drugi i sad je sve u redu.Gas je ugradjen i od prvog dana radi kako treba,na gas cak nije pravio problem ni na leru predpostavljam da je to zbog toga sto sam namestio da iskljuci kompjuter kad prebaci na gas.Uradio sam istu stvar kod prijatelja na istom autu jer je imao problem,gasio se i nije hteo da radi ravnomerno na leru kada prebaci na gas,sada je i kod njega ok

                          Comment

                          • ada
                            CBC Senator XXL
                            • 04.06.2005
                            • 2375
                            • Novi Sad
                            • Svasta nesto

                            #14
                            Originally posted by ada
                            (kako li se zove) mislim na nemackom siber duh! motorcic koji regulise pritisak! !
                            tri bambija za mene
                            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                            Comment

                            Working...
                            X