Elem, ove minijature dolaze sa Tojotinim trocilindarskim benzincem 1,0 12V VVT-i od 67ks ili Pug/Citro 1,4HDi od 55ks na istom petostepenom menjacu. Posto sam veliki ljubitelj malih automobila, a uvek je zabavno imati "pocket rocket", evo par ideja za tuning (nastalih uglavnom ceprkanjem po reklamnom materijalu, za sada...)
1. Benzinac: Usisna grana promenljive geometrije, tri leptira gasa, ram-air (ako moze nekako elegantno da se montira). Prohromska izduvna grana. Katalizator i ostatak auspuha ostaju fabricki, ili se stavljaju sa 1,3 motora (cilj je da se zadrzi fenomenalna "ekologicnost" motora). Sam motor se ne dira. Videti koliko moze snage da se dobije povecavanjem maksimalnog broja obrtaja (sa promenljivom usisnom, boljom izduvnom i promenljivim otvaranjem ventila mislim da bi moglo dosta da se dobije)
2. Dizel: prepakivanje turbine/kompjutera/svega i svacega sa jacih HDi modela... Tu bi se dobilo dosta obrtnog momenta, ali u istom spektru obrtaja. Verovatno bi morao da se stavi duzi menjac.
Sta mislite o ovome? (osim "batali")
1. Benzinac: Usisna grana promenljive geometrije, tri leptira gasa, ram-air (ako moze nekako elegantno da se montira). Prohromska izduvna grana. Katalizator i ostatak auspuha ostaju fabricki, ili se stavljaju sa 1,3 motora (cilj je da se zadrzi fenomenalna "ekologicnost" motora). Sam motor se ne dira. Videti koliko moze snage da se dobije povecavanjem maksimalnog broja obrtaja (sa promenljivom usisnom, boljom izduvnom i promenljivim otvaranjem ventila mislim da bi moglo dosta da se dobije)
2. Dizel: prepakivanje turbine/kompjutera/svega i svacega sa jacih HDi modela... Tu bi se dobilo dosta obrtnog momenta, ali u istom spektru obrtaja. Verovatno bi morao da se stavi duzi menjac.
Sta mislite o ovome? (osim "batali")

Comment