turbo i ostre bregaste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    turbo i ostre bregaste

    jedan poznznik ima BMW E21 sa m10b18 i snagom oko 200KS@8000rpm. auto je iskljucivo za drag i planira da stavlja turbo. pitanje je sljedece - kako bi turbo radio sa bregastima 302'?
    posto postoje dvije potpuno razlicite teorije - jedni tvrde da je OK samo da ce da bude ogromna rupa a drugi tvrde da uopste ne moze zbog prevelikog preklapanja...
    ako ko ima sta pametno da kaze - hvala mu!
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • DC2R
    CBC Senator XXL
    • 06.12.2005
    • 334
    • Perth Australia

    #2
    Nisam strucan sto se toga tice ali koliko sam nacuo od drugih mislim da to bas neide zajedno, kolika je kompresija na tom BMW, koliko sam ja razumeo sto je manja kompresija to je bolje za turbo.
    Cekaj da se javi neko od ovih sto su bolje upuceni u ovu problematiku

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      Kao sto si rekao, zbog preklapanja u**** i izduva deo nadpunjenja ce se izgubiti. Tj. vazduh ce izaci na izduv zajedno sa gasovima. To ce dovesti do jos jednog nezeljenog efekta, lambda ce da vidi vise vazduha u izduvu nego sto treba i dace komandu ECU da ova doda gorivo. Dodavanje goriva vise nego sto treba ce izazvati dopunsko snizenje snage.

      Za kola koja su sa atmosfernim motorom i na njih se dodaje turbo ili kompresor je najbolje da se ostave fabricke bregaste ili nabave sa malim overlapom.
      Boost or bust...

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        #4
        Originally posted by DC2R
        Nisam strucan sto se toga tice ali koliko sam nacuo od drugih mislim da to bas neide zajedno, kolika je kompresija na tom BMW, koliko sam ja razumeo sto je manja kompresija to je bolje za turbo.
        kompreija je 12,5:1 ali bi isla na 9:1 do 9,5:1. ali to nije poenta pitanja
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • SAAB PoWeR
          CBC Senator XXL
          • 26.04.2005
          • 1394
          • tu iza coska(Milwaukee USA)

          #5
          moze se sve fabricki zadrzati , mozda je tako i najbolje , problem je sto d, delovi koi su u motoru nisu napravljeni da podnose potiske turba , znaci nemajju odredjenu fleksibilnost koju turbo trazi , tako ako se stavi turbo tako ce turbo biti ogranicen , sto znaci recimo nastelujes ga na ,8 bara i to je to recimo to je sigurno da nebi rikno , ako predjes preko , bovodis motor u opasnos , moze da odapne ...
          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

          Comment

          • mirdza
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2005
            • 2437
            • Katowice (PL) / Banja Luka
            • AGP / W126

            #6
            klipovi i klipnjace su kovane, svi podelementi su takodje promijenjeni na izdrzljivije. sto se tice bloka - ako je bio dobar za F1 dobar je i za drag
            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #7
              Mozda nije direktno za temu vezano.
              Bez obzira koliko je blok motora bio dobar za F1 (ako su te blokove stavljali na F1) on nije u****vao pritisak vise od 1Bara u komorama, sa turbom ce imati. Nije blok koji ce puci nego klipovi,klipnjace,ventili.

              U svakom slucaju za pocetak je najbolje da vrati fabricke bregaste.
              Boost or bust...

              Comment

              Working...
              X