Valves sticking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valves sticking

    da nazalost,tako mi je receno u servisu
    I da nastaje zbog loseg goriva i voznje na kratkim relacijama zbog cega se formiraju naslage na vodjicama ventila i onemogucava njihov rad.
    Moje pitanje je da li ima nekih trajnih posledica po motor i da li postoji neki lek bez skidanja glave motora?
    "produvavanje" visokim obrtajima ima kratkotrajan efekat.
    Neki aditiv u BMB 95,bilo sta?
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Ne na vodjicama vec na sicevima ventila. Formiraju se naslage, zaptivanje komore lose, losa kompresija, losa snaga, produvavanje, itd...

    U zavisnosti od tezine problema, aditivi imaju nekog efekta, ali da se skinu gomile dugogodisnjih naslaga, bez maltenje struganja, tesko.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #3
      Najbolji lek je preventiva, a u ovom slucaju sto kraca voznja pod saukom/čokom. Znaci auto grejati u mestu do max 1min i odmah u voznju. Razlog tome je da bi se motor sto pre zagrejao a sauk iskljucio. Naravno da to ne znaci da sad treba forsirano zagrevati ladan motor teranjem u visoke obrtaje nego manje vise normalnom voznjom. A za ovo sto kazes, kratke distance, a motor ne stigne da se zagreje... pa ... moped .
      Zavisi sve u kolikoj je to meri i koliko je zaptivenost oslabljena. Ako je minimalno onda voznja na dugim relacijam sa kvalitetnim gorivom popravi stvari ali ako bas duva kroz ventile onda obrada, nema druge.
      Nema posledica osim sto motor vise trosi i sahranjuje svecice, a zavisno od toga koji ventili pustaju dolazi do kojekakvih eksplozija i detonacija.

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #4
        jel si merio kompresiju da vidis koliko je pogorsano zaptivanje?
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment


        • #5
          U pitanju je opel 1.6 16v ecotec motor...mozda oni u servisu jesu merili kompresiju nisam pitao.Cuje se tutnjava i rezonancija iz auspuha u skoro svim rezimima rada osim na visokim obrtajima cini mi se,a srednji
          i zadnji lonac su novi.Kazu da su probali i sa novim kablovima za svecice ali bez poboljsanja.Dijagnoza ovlascenog opel servisa-izduvni ventili ne zatvaraju zbog tog zaglavljivanja i zato se to cuje.
          Citao sam neke tekstove da na GM ecotec motorima to izaziva jeftino gorivo bez deterdzenata u sebi i stalna voznja na kratkim relacijama.Pa odakle sad da sipam deterdzente?!
          A porodicni auto je u pitanju i znam ko je to napravio i kome treba moped

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #6
            GM PART #12345089 je kemikalija koja se koristi za skidanje naslaga na gornjem dijelu motora, usisnoj grani, kanalima, ventilima i celu klipova.
            Naspricas u usisnu granu dok motor radi na leru i ostavis da sjedi 24 sata.
            Taj tretman mozess popratiti aditivom u rezervaru. Vazno je odmah promijeniti ulje po zavrsetku.

            Vjerujem da Liqui Molly ima slican proizvod.

            Ukoliko ne dobijes zeljene rezultate, mozes ponoviti tretman jos jednom. Ako to nije dovoljno, mozes se pomoci s "water injection". PAZNJA, procedura moze imati pogubne efekte ako nije pravilno aplicirana.
            Zavisno od kolicine naslaga, takodjer moze doci do djelomicnog cepljenja katalizatora.

            Comment


            • #7
              Hvala na odgovorima!
              Valentu posebno jer sam se nadao da tako nesto postoji,informacija kao da je direktno od GM-a
              cim nabavim tu opasnu hemikaliju javljam rezultate!

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #8
                Mozda bi valjalo potraziti "second opinion". Da pocnemo s cinjenicom da naslage koksa vise pogadjaju usisne ventile nego ispusne. Bez uvida u zvucnii zapis tesko je reci, no lagano puckanje iz ispusne cijevi moze biti uzroceno trokiranjem bilo koje vrste. Ciscenje je pozeljno, ako i samo iz preventivnih razloga. Bez obzira sto se radi o "sluzbenom" servisu, ja bih volio vidjeti rezultate mjerenja.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  slazem se sa Valentom, malo je diskutabilno postojanje taloga na izduvnim (vrucim) a nemanje na usisnim (hladnim) ventilima.
                  u praksi je obrnuto, po pravilu.
                  dalje, prica o detergentima ne pije vodu, koks uvek postoji i uvek nastaje kao proces sagorevanja svakog benzina.
                  nedovoljna radna temperatura motora je moguci faktor, te tzv kratke voznje ali uzrok niske temperature moze da ima sire poreklo.
                  pocevsi od nepodesenog paljenja, lose svecice (odabrane i loseg stanja), neispravnog sistema za hladjenje, pogresne upotrebe vozila (vec je pomenut cok ako postoji) suprotno uputstvu za upotrebu, nekvalitetno ulje sa predugim intervalom zamene, propali semerinzi ventila pa curka ulje kroz vodjice, itd...

                  merenje, podaci, brojke o kompresiji ili jos bolje leakdown test omogucilo bi pouzdaniju dijagnozu.

                  obicno se kod motora sa inejction sistemima talog na ventilimia i uopste usisu uz redovno odrzavanje (citati zamene ulja) ne dogadja pre 300-400.000km za razliku od karburatorskih gde je to na 1/3 te kilometraze.


                  ja bih proverio sta je tacno stanje jos na bar nekom mestu.

                  ne znam ko kod nas ima endoskop, ta metoda bi odmah resila sve dileme direktnim uvidom.

                  zavisi i koliko km ima motor iza sebe
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #10
                    U pitanju je opel 1.6 16v ecotec motor...mozda oni u servisu jesu merili kompresiju nisam pitao.
                    cini mi se da sam negde procitao bas za ecotec-a da imaju problema sa izduvnim ventilima, ali gorenjem, a ne naslagama, zbog siromasne smese u odredjenim rezimima (ideja ecoteca). imam isti takav motor u corsi gsi, (mada ne vidim da mu pise na poklopcu ecotec) i nisam imao nikakvih problema, auto je '98 i presao je oko 150000.... (mada mu je na 100000 zveknuo kais , pa su menjani ventili )
                    uglavnom, mislim da pre merenja kompresije se nemogu doneti neki preciznji zakljuchci, to je bar jednostavno, prva automehanicarska radnja mora da ima instrument, a ako bas nemozes da nadjes, dodji do mene pa cemo izmeriti.....
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment


                    • #11
                      hvala za ponudu

                      Comment

                      Working...
                      X