Raspoznavanje turbine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VR6
    CBC Senator XXL
    • 31.10.2004
    • 512
    • Sarajevo

    Raspoznavanje turbine

    Imam neka pitanja.

    1. Interesuje me moze li se vizuelno primjetiti razlika izmedju turbine za benzinski i dizel motor? Znaci, kako znati jel neka turbina od benzinca osim po modelu iste (ako pise na samom turbu).

    2. I jos, kako provjeriti jel turbina ispravna, dakle pri kupovini?
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Sto se tice broja 2. Ima par tema bas vezanih za kupovinu auta sa turbinom i na sta obratiti paznju i kako proveriti njenu ispravnost pa se malo potrudi da pronadjes temu
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Koliko sam shvatio pitanje, čovek pita da kupi skinutu turbinu a to će teško da proba na autu
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #4
        1.ne, koliko znam nema razlike...i zasto bi bilo? vazduh je vazduh...

        2.moze da se rasturi pa vizuelno ocene peraja...ali ni to ne znaci da ces kupiti ispravnu.Bez adekvatne opreme za balansiranje nema sanse...

        sve je to macka u dzaku
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • 75ts
          CBC Senator XXL
          • 28.04.2005
          • 651
          • Beograd-Mirijevo

          #5
          1. Pa jedino da uzmes oznake sa turbine pa malo guglanja i verovatno ces dobiti na koje se automobile ugradjuje.

          Comment

          • *Egon*
            CBC Senator XXL
            • 31.12.2004
            • 1232
            • Beograd, Dorcol, N 44

            #6
            Osnovno je da osovina turbina nema zazor, za pocetak.
            Garaza
            1996 SAAB 900 NG Cabrio

            Comment

            • Rubi
              CBC Senator XXL
              • 06.05.2005
              • 519
              • Beograd

              #7
              Ako ima zazor da se oseti pod prstom, onda sigurno ne valja... Da li postoji neki precizniji nacin odredjivanja zazora, bez rasklapanja turbine? Sta sve moze da se, vizuelno ili nekim lako dostupnim instrumentom, proveri na polovnoj turbini prilikom kupovine?
              (\__/)
              (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
              (")_(") your signature to help him gain world domination.

              http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

              Comment

              • SAAB PoWeR
                CBC Senator XXL
                • 26.04.2005
                • 1394
                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                #8
                pogledas unutar kucista sa vazdusne strane dali pusta ulje
                i mrdnes propeler gore dole mora imati malo lofta , ako bas poprilicno sece gore dole , lezaj je potrosen ...
                a razlike ima u dizajnu turbine , a rade na istom principu
                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #9
                  Mislim da vizuelno ne moze da se primeti ili tesko ali je cinjenica da se turbo za dizel balansira na 2-3 puta manjim obrtajima nego za benzinac. Razlika je u motoru sa kojim ce raditi. Dizeli i benzinci se veoma razlikuju u broju obrtaja,temperaturi izduva,kolicini u****nog vazduha potrebnog za sagorevanje,itd.
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #10
                    @Nenade: da li ima i razlike u malim turbinama T15 i T25 za benzince i dizele, posto one i nisu predvidjene za visoke obrtaje...?

                    i uprkos tome, koliko sam upucen moja konkretno radi na citavih 230k rpm





                    1 PS = 75 kp?m/s = 0.73549875 kW = 0.9863201652997627 hp (SAE)

                    e sad ova razlika koja se javlja mislim da je samo zbog toga sto benzinci imaju vise rada po jedinici vremena...?
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #11
                      Razlika u turbinama za benzinca i dizela, odnosno najveca prepreka stavljanju turbina sa dizelasa na benzince je, mnogo pre nego neizbalansiranost na visoke obrtaje, temperatura koju dizel turbine ne trpe. Radice, neko vreme, a onda cvrc...
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Black Knight
                        CBC Senator XXL
                        • 13.10.2004
                        • 2020
                        • Novi Beograd, kicblo

                        #12
                        ok, tnx

                        a obrnuto?
                        Injection is good,but I'd rather be blown!

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #13
                          Tu i jeste najveca razlika izmedju dizela i benzinca ali nije ono sto ljudi obicno imaju u vidu.

                          Dizel motor ima HLADNIJE izduvne gasove nego benzinski motor (oba sa turbom).
                          U proseku su ovakve cifre:
                          Dizel od 430 do 700 Celzijusa
                          Benzin od 870 do 980 Celzijusa

                          Zato se i krilca (impellers) na turbini za dizel prave pod takvim uglovima da tubina pocinje da vrti punom snagom na veoma niskim obrtajima.
                          Turbina na dizelu je nesto veca nego kompresorni deo dok su na benzincima obicno i turbina i kompresorni deo istog precnika.

                          Evo OVDE ima nesto malo o razlikama.

                          Ne mogu da izdrzim OVO je za mog druga Ranka.
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #14
                            ...dok bi ista ta krilca upravo zbog takvog ugla, na benzincu brzo izgorela. Iz istog razloga benzinske turbine na dizelu imale bi veliki lag.

                            Iz razloga velike temperature benzinca, niko do sada (osim Porschea sa novim 997 Turbo) nije uspeo da napravi benzinsku turbinu sa lopaticama promenjive geometrije, temperatura ih brzo "pojede".
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #15
                              Originally posted by 206
                              ...dok bi ista ta krilca upravo zbog takvog ugla, na benzincu brzo izgorela. Iz istog razloga benzinske turbine na dizelu imale bi veliki lag.

                              Iz razloga velike temperature benzinca, niko do sada (osim Porschea sa novim 997 Turbo) nije uspeo da napravi benzinsku turbinu sa lopaticama promenjive geometrije, temperatura ih brzo "pojede".
                              Sram te bilo ,stidi se - a SAAB? Jos 1647 godine (pre Hrista) SAAB je izbacio iz DUGOgodisnje upotrebe ovakve turbine kojima se Porsche sada hvali

                              P.S. to sam ja i rekao, ima dosta ljudi koji misle da je izduv kod dizela vece temperature nego kod benzinca, obicno zbog toga sto znaju da je kompresija veca kod dizela i da koriste siromasnu mesavinu.
                              Boost or bust...

                              Comment

                              Working...
                              X