Pozdrav svima, dolazim iz Zagreba iz Hrvatske.
Eto da vam predstavim svoj projekt turbotipo koji radi na 1.3 bara i ima 330hp
prvo je bio orginal 138HP motor i ishao je 1/4 mile@15.4 i to mi se uchinilo dosta sporo pa sam odluchio stavit turbinu.
prije nego pochnem moram vam rechi da sam odluchio ichi do MAX 2000 eura i uspio sam.
prvo sam uzeo svoju originalnu 1.8 16v granu i preradio ju u turbo ali poshto nije bilo mjesta sa donje strane turbinu sam stavio iznad motora.



blok je bushen na 84.6 i u motor su stavljeni STANDARDNI klipovi i samo sam ih otokario da smanjim kompresioni omjer

auto ima unutra ORIGINALNE klipnjache od 1.8 16v motora i mislim da je to maximum iz njih
radilica je nitrirana i balansirana i isto je originalna 1.8 16v

sam sam polirao kanale u glavi



uzeo sam sa nissana 200 sx 380 ccm injektore i sve je izmapiranu u DASTEK-u na valjcima.
koristio sam original karike, lezhajeve, bregaste sve od 1.8 16v.
koristim MALPASSI blow off

intercooler od Volva 740 600x400


nakon toga kuplung nije mogao drzhati trenutni porast momenta pa sam mu stavio zamashnjak i korpu sa tempre 4x4 115 konja ali sa SINTER 6 krakova lamelom i zasada radi ali kada se zagrije stvara probleme.
brtva glave je METALNA 2.8 mm i radi bez greshke
kod mapiranja izvukli smo cca 300 konja na 1 bar a auto sada radi na 1.3 bara sa overboostom na 1.5 a snaga je sigurno oko 330 konja ako ne i vishe
evo kako je izgledala vozhnja na 1 bar i sa prednjim pogonom: http://www.pp-racing.hr/cms_upload/uplo ... %20run.wmv
onda sam stavio pogone sa tempre karavan 4x4





auto radi 1/4mile@12.720
0-100 - 4.1 sec











pozdrav svima i nadam se da nisam pogrijeshio i krivo stavio ovaj post
pitanje... DA LI NETKO IMA ZA PRODATI 4 KLIPA OD LANCIE THEME 16V TURBO, ILI OD FIAT COUPEA 16V TURBO???
Eto da vam predstavim svoj projekt turbotipo koji radi na 1.3 bara i ima 330hp
prvo je bio orginal 138HP motor i ishao je 1/4 mile@15.4 i to mi se uchinilo dosta sporo pa sam odluchio stavit turbinu.
prije nego pochnem moram vam rechi da sam odluchio ichi do MAX 2000 eura i uspio sam.
prvo sam uzeo svoju originalnu 1.8 16v granu i preradio ju u turbo ali poshto nije bilo mjesta sa donje strane turbinu sam stavio iznad motora.



blok je bushen na 84.6 i u motor su stavljeni STANDARDNI klipovi i samo sam ih otokario da smanjim kompresioni omjer

auto ima unutra ORIGINALNE klipnjache od 1.8 16v motora i mislim da je to maximum iz njih
radilica je nitrirana i balansirana i isto je originalna 1.8 16v

sam sam polirao kanale u glavi




uzeo sam sa nissana 200 sx 380 ccm injektore i sve je izmapiranu u DASTEK-u na valjcima.
koristio sam original karike, lezhajeve, bregaste sve od 1.8 16v.
koristim MALPASSI blow off

intercooler od Volva 740 600x400


nakon toga kuplung nije mogao drzhati trenutni porast momenta pa sam mu stavio zamashnjak i korpu sa tempre 4x4 115 konja ali sa SINTER 6 krakova lamelom i zasada radi ali kada se zagrije stvara probleme.
brtva glave je METALNA 2.8 mm i radi bez greshke
kod mapiranja izvukli smo cca 300 konja na 1 bar a auto sada radi na 1.3 bara sa overboostom na 1.5 a snaga je sigurno oko 330 konja ako ne i vishe

evo kako je izgledala vozhnja na 1 bar i sa prednjim pogonom: http://www.pp-racing.hr/cms_upload/uplo ... %20run.wmv
onda sam stavio pogone sa tempre karavan 4x4





auto radi 1/4mile@12.720
0-100 - 4.1 sec











pozdrav svima i nadam se da nisam pogrijeshio i krivo stavio ovaj post
pitanje... DA LI NETKO IMA ZA PRODATI 4 KLIPA OD LANCIE THEME 16V TURBO, ILI OD FIAT COUPEA 16V TURBO???
Comment