Izduvna grana 4-2-1 i oxygen sensor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DELracing
    CBC Veteran
    • 08.04.2005
    • 127
    • BGD

    Izduvna grana 4-2-1 i oxygen sensor

    Pre dva meseca sam ugradio izduvnu granu 4-2-1 kod bate(bez cat-a).

    Interesuju me iskustva ljudi sa oxygen sensor-om, koji su imali slicne zahvate.

    Pre modifikacije je imao sensor na pocetku grane, pre katalizatora, a sada je tek kod zavrsnog kolektora i nema katalizator.

    Znaci temperatura i pritisak su se promenili ali ne znam koliko uticaj na ocitavanje mogu da imaju.

    Chip je u planu bio od pocetka ali imam osecaj da stanje kakvo je sad uopste ne pokazuje svoje prave osobine. Npr. Bata tvrdi da vecina automobila sa novim granama trosi manje(ispostavilo se tacno) a to bi bilo apsurdno s obzirom da motor gubi deo performansi u nizim obrtajima(o. moment).....

    Svako iskustvo bi znacilo.... Cisto da znam na cemu sam i na sta da obratim paznju kad bude isao na remap
    Ford Puma 1.7 16V
    Saab 9-3 1.9 TID
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    novim granama trosi manje(ispostavilo se tacno) a to bi bilo apsurdno s obzirom da motor gubi deo performansi u nizim obrtajima(o. moment).....
    kako apsurdno, valjda je bas tako i logicno...(?)
    manji obrtni momenat=manja snaga motora> manje utrosenog goriva.

    sto se lambda sonde tice, njoj je svejedno koliki je pritisak i temperatura (cim se zagreje a to je 10tak sekundi).
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Pod uslovom da ima grejač lambda sonde...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • DELracing
        CBC Veteran
        • 08.04.2005
        • 127
        • BGD

        #4
        Otkud sad ta logika - manja snaga manja potrosnja. On za istu kolicinu goriva ostvari manju snagu. Za 4-2-1 je poznato da na niskim obrtajima gubi na snazi zbog prevelikog podpritiska (over screving) koji i****va novu smesu iz cilindra u fazi ispiranja.

        Posto je ranije l. sonda bila pred katalizatorom, dok prolazi odredjena kolicina gasova kroz katalizator stvara se odredjeni pritisak. Sada kada je cela prica protocnija(manji otpor) u delu oko sonde se stvara nizi pritisak nego ranije (za istu kolicinu gasova koji proticu). Samim tim koncentracija kiseonika oko sonde je manja. Pa mi je po toj logici palo napamet da zbog toga komp daje slabiju smesu od idealne.

        Problem je sto ne znam tacno na kom principu sonda meri koncentraciju pa sam bas iz tog razloga postavio ovo pitanje. Da li sve ovo ima nekog uticaja na nju...
        Ford Puma 1.7 16V
        Saab 9-3 1.9 TID

        Comment

        • Vladd
          CBC Senator XXL
          • 09.07.2006
          • 581
          • NBG

          #5
          Previse "akademskog" razmisljanja. Ostavi sondu gde je bila, mozda ce "veci" protok obezbediti bolju "regulaciju".
          Ne verujem da za serijski motor bas toliko precizno prave regulaciju, posto sonda radi, u vecini "slucajeva" zasicena-nezasicena, pa se moze dogoditi, ako su brze promene, u protocnijem sistemu, i da smanji potrosnju goriva, uz malo bolju optimizaciju rada napajanja gorivom.

          Sve bi, najbolje, trebalo ispitati, ali trud i oprema prevazilaze mogucnosti i isplatljivost.
          Jednostavnije je da kroz voznju u raznim rezimima vidis da li ti prepravka odgovara ili ne.

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #6
            Da si postavio ovaj post na Dijagnostici, najprije bih te uputio da postavis podatke u vezi auta, motora, sistema za ubrizgavanje itd. Ovako, na tuning forumu, necu.
            MAP i MAF sistemi drugacije reagiraju na iste im zadane uvjete, ili promjene, ako hoces. Lambda sonda ne mjeri koncentraciju molekularnog kisika i to otpada kao predpostavka.
            Osim toga je ista u poretku odgovornosti za regulaciju goriva iza MAP sensora , ili MAF sensora. Nove LAF su druga prica. Temperatura je vazna kao i dobar proces sagorjevanja. Brzina smjese ili pritisak nebi trebali imati utjecaja.

            Comment

            Working...
            X