Glupo ili pametno pitanje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • madwap
    CBC Veteran
    • 02.09.2006
    • 177
    • Beograd

    Glupo ili pametno pitanje?

    Nešto sam razmišljao pa rekoh da pitam jer ne znam... Nisam siguran ako radi Nitro ili kako se to već zove na ovim trkalicama ali sam nešto mislio, šta bi se desilo kada bi umesto vazduha u smešu ubacio neki % čistog kiseonika? Svi znamo da kiseonik veoma potpomaže gorenju, on bi se praktično ponašao kao kod brenera... smeša bi dobila na jačini možda i duplo zar ne?
    Renault Twingo, 1.2
    Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.
  • alt+64
    CBC Senator XXL
    • 27.02.2006
    • 571
    • bgd

    #2
    I na temperaturi jedno 48puta

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Radilo bi jedno 2 minuta

      Pogledaj malo sekciju N2O, imas par lepljivih tesktova gde se objasnjava zasto to ne bi radilo...dugo
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • madwap
        CBC Veteran
        • 02.09.2006
        • 177
        • Beograd

        #4
        Hvala... hocu, moracu da nadjem nekog krsa da vidim kako ce da se ponasa...
        Renault Twingo, 1.2
        Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Istopice ti klip, eto kako.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Rubi
            CBC Senator XXL
            • 06.05.2005
            • 519
            • Beograd

            #6
            Kiseonik je vrlo reaktivan, i sto je u vecem procentu u smesi, to je reaktivniji. Za ocekivati je da, ako se povecanje oksidansa ne isprati povecanjem kolicine goriva, i to u debelom visku, da krene da razjeda ventilsku glavu, klipove, karike, ventile... Sa druge strane, N2O je inertan dok se ne upali, pa tek onda oslobodi kiseonik.
            (\__/)
            (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
            (")_(") your signature to help him gain world domination.

            http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

            Comment

            • madwap
              CBC Veteran
              • 02.09.2006
              • 177
              • Beograd

              #7
              Ljudi ne mislim ja da spicim pola boce za 2 minuta.. ako kiseonika u vazduhu ima... 20.9476 % ... recimo da ga bude 22%....
              Renault Twingo, 1.2
              Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Znamo da ne mislis ali misli na to da sa 21 na 22% kiseonika nisi dobio ama bas nista sem potrosenih para i vremena oko te skalamerije
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • madwap
                  CBC Veteran
                  • 02.09.2006
                  • 177
                  • Beograd

                  #9
                  Sigurno je to vec neko probao i da se proslavio ( ili ostao ziv ) vec odavno bi se culo....
                  Renault Twingo, 1.2
                  Ono što nemaš od dodatne opreme, ne može ni da ti se pokvari.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Opet, procitaj lepljive u N2O sekciji

                    Ukratko: povecanje kolicine kiseonika mora biti ispraceno odgovarajucom kolicinom agenta za hladjenje. Gorivo nije dovoljno, potrebno je koristiti neki drugi nacin upijanja velike kolicine toplote koju bi cist kiseonik oslobadjao. Ulgavnom se koristi azot - a upravo smesa azota i kiseonika je N2O, zato se i koristi.

                    Druga neprakticna stvar kod kiseonika je skladistenje - tecan mora da je na -200c ili tako nesto, u gasovitom stanju ima ga premalo po jedinici tezine, odnosno preterano teska oprema za malu kolicinu gasa.

                    Eto, ukratko.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Ji 4Tze
                      CBC Senator XXL
                      • 04.05.2006
                      • 806
                      • bg
                      • Honda CR-V 4WD

                      #11
                      Originally posted by madwap
                      Sigurno je to vec neko probao i da se proslavio ( ili ostao ziv ) vec odavno bi se culo....
                      ot naravno da jeste, ali u pitanju su rusi i njihov/a rocket science

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #12
                        vrseni su eksperimenti sa specijalnim membranama koje su koriscene umesto filtera, a razdvajaju iz vazduha o2 i n2, tj, o2 propustaju a n2 u odredjenoj meri blokiraju..obogacivanje od nekoliko procenata ne bi skodilo pod uslovom da je adekvatno propraceno sa gorivom...
                        ovakve membrane se koriste i u nekim novijim klima uredjajima, pa se u prostorije ubacuje vazduh sa vise kiseonika, npr 25-30 o2 a ostatak naravno azot..
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        Working...
                        X