Nešto sam razmišljao pa rekoh da pitam jer ne znam... Nisam siguran ako radi Nitro ili kako se to već zove na ovim trkalicama ali sam nešto mislio, šta bi se desilo kada bi umesto vazduha u smešu ubacio neki % čistog kiseonika? Svi znamo da kiseonik veoma potpomaže gorenju, on bi se praktično ponašao kao kod brenera... smeša bi dobila na jačini možda i duplo zar ne?
Glupo ili pametno pitanje?
Collapse
X
-
Kiseonik je vrlo reaktivan, i sto je u vecem procentu u smesi, to je reaktivniji. Za ocekivati je da, ako se povecanje oksidansa ne isprati povecanjem kolicine goriva, i to u debelom visku, da krene da razjeda ventilsku glavu, klipove, karike, ventile... Sa druge strane, N2O je inertan dok se ne upali, pa tek onda oslobodi kiseonik.(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Znamo da ne mislis ali misli na to da sa 21 na 22% kiseonika nisi dobio ama bas nista sem potrosenih para i vremena oko te skalamerijeTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Opet, procitaj lepljive u N2O sekciji
Ukratko: povecanje kolicine kiseonika mora biti ispraceno odgovarajucom kolicinom agenta za hladjenje. Gorivo nije dovoljno, potrebno je koristiti neki drugi nacin upijanja velike kolicine toplote koju bi cist kiseonik oslobadjao. Ulgavnom se koristi azot - a upravo smesa azota i kiseonika je N2O, zato se i koristi.
Druga neprakticna stvar kod kiseonika je skladistenje - tecan mora da je na -200c ili tako nesto, u gasovitom stanju ima ga premalo po jedinici tezine, odnosno preterano teska oprema za malu kolicinu gasa.
Eto, ukratko.
Comment
-
-
Originally posted by madwapSigurno je to vec neko probao i da se proslavio ( ili ostao ziv) vec odavno bi se culo....
naravno da jeste, ali u pitanju su rusi i njihov/a rocket science
Comment
-
-
vrseni su eksperimenti sa specijalnim membranama koje su koriscene umesto filtera, a razdvajaju iz vazduha o2 i n2, tj, o2 propustaju a n2 u odredjenoj meri blokiraju..obogacivanje od nekoliko procenata ne bi skodilo pod uslovom da je adekvatno propraceno sa gorivom...
ovakve membrane se koriste i u nekim novijim klima uredjajima, pa se u prostorije ubacuje vazduh sa vise kiseonika, npr 25-30 o2 a ostatak naravno azot..http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
Comment