Pomoc oko tjuninga motora Fiata Tipo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pomoc oko tjuninga motora Fiata Tipo

    Ovako,sada preko zime malo cu se poigrati s motorom,pa bi me zanimalo ako netko moze da mi opise tocne mjere oko obrade glave,tj. velicinu ventila,kanala i ostale obrade motora,tražio sam ali nisam nasao nista konkretno,ako vam nesto znaci stavio bi 2 dupla 40 DHLA

    Hvala
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Da si se setio da napises koji auto i koji motor je u pitanju, mozda bi se i nasao neko da ti pomone, ovako - tesko
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment


    • #3
      u pitanju je motor tipo 1.6 SOHC,htio bi da izvucem bar 100 ks

      i da,ali bez prednabijanja,turba hocu cistu snagu

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Bezbedna granica za kanale je 30mm. Sto se ventila tice, najlakse ti je da koristis originalne ventile koji su se ugradjivali u taj motor. Standardno postoje dve kombinacije (usis/izduv): 37.5/33 i 39.5/31. Ukombinuj 39.5 usisni i 33 izduvni i lepo odradi kanale i ta glava ce moci da tera preko 100ks bez problema.

        40ice su ti ok za taj motor i ulicu. Ali moras da provedes neko vreme igrajuci se sa raznim precnicima difuzora dok ne nadjes sta ti odgovara.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment


        • #5
          a ce imat veze ako na granama za 2 dupla dio koji se spaja na glavu ima promjer rupa 35,a ja na glavi si rekao bezbijednu granicu od 30mm i dali da sve kanale razbusim na 30 mm ili posebno usisne i posebno ispusne i koliko bi me moglo doci,tj. kostati otprilike stavljanje vecih ventila

          e da bi mozda stali 40 i 34 ventili

          Comment

          • Yugo_IHI_Turbo
            CBC Veteran
            • 04.05.2005
            • 185
            • Batajnica,Serbia

            #6
            Koju bregastu koristis?
            Ako je stock sumnjam da bi valjali toliki ventili.

            a ce imat veze ako na granama za 2 dupla dio koji se spaja na glavu ima promjer rupa 35
            Pa naravno da hoce.
            Idealno bi bilo da se poklapaju,ili bar sto je bolje moguce,kad se vec ide na to da je jedan kanal veci uglavnom se sami kraj kanala u glavi prosiri da bude veci od onog u usisnoj grani(nadam se da me shvatas ).
            SRETNO!
            "If in doubt, flat out"
            Collin McRae

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #7
              Pocetak usisnih kanala prosiri na 36mm. Ali moras posle 15-20mm da budes na precniku od 30-31mm. Taj prelaz sa 36 na 31 napravi lagano, konusom.
              Mozes 34/40 ako imas takve ventile. Cena ubacivanja vecih ventila zavisi od cene po kojoj mozes da nadjes ventile i cene ubacivanja novih siceva.
              I usisne i izduvne mozes da busis na 30-31mm.


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment


              • #8
                za cijenu ventila sam se raspitao i kosta 60-tak kn kom. i da li ce smetat ako ja na grani napravim da se ona smanjuje sa 40mm na 30mm,original ima na 35mm dio koji se spaja na glavu,cu dobiti neke velike gubitke

                i sad za ono gore znaci treba da kanal u glavi bude malo veci od kanala na usisnoj i sta mogu staviti 40/34 sta ce bit mjesta i ce uspjet to iskoristit to bregasta

                Comment

                • NST.Qky
                  CBC Član
                  • 08.09.2006
                  • 46
                  • Novi Sad

                  #9
                  Originally posted by decko180
                  i sad za ono gore znaci treba da kanal u glavi bude malo veci od kanala na usisnoj i sta mogu staviti 40/34 sta ce bit mjesta i ce uspjet to iskoristit to bregasta
                  Ovako!
                  Usisni kanali "moraju" (trebalo bi) da se poklapaju u 0,1mm!
                  Jer dolazi do vrtlozenja pri u****vanju smese!
                  Zasto praviti usko grlo?
                  Ok napraviti konus radi ubrzanja gasova, ali...!

                  Comment


                  • #10
                    imali ko neke proracune ili nest drugo da mi pomogne da napravim sportske grane,kao sto imaju supersprint ali su skupe,zva sam juce 500e

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Decko...... u totalnom si Off-u.
                      Barem sto se tice grana i proracuna imas par tema detaljno obradjenih sa proracunima i linkovima ka potrebnim informacijama.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Da, kanal na glavi treba da bude malo veci. I, da, mozes 34/40 ventile, rekoh ti vec. Sve ce biti ok. Uzmi bregastu od juga 55, bolja je od tipove. Ali ako zadrzavas razvodnik na bregastoj onda ne mozes jugovu.

                        qky, kako mislis da se kanali poklapaju u 0.1mm kada se cela usisna pomera oko prezona jedno 0.5-1mm?


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment


                        • #13
                          to za bregastu sam cuo nesto ali mi netko moze objasniti zasto je bolja od yuga 55 od tipove i jos da li je dovoljna el. pumpa od 4.3-5. bara da tjera dva dupla

                          Comment

                          • Miljan
                            CBC Senator XXL
                            • 18.01.2006
                            • 459
                            • Nis

                            #14
                            Zato sto ima veci ugao otvaranja ventila.
                            A pumpa mislim da je prejaka.

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #15
                              Prejaka je pumpa. Treba ti pumpa niskog pritiska.


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              Working...
                              X