Postoje izvesne restrikcije kad je u pitanju "amaterski" (kao da su neke marke profesionalci) pravljeno auto kad je u pitanju registracija. Nesmem da povredim odnos tezina VS. efekat motora, no videcemo kako se to zaobilazi (legalno) .. pa makar morao da ga registrujem u nekoj drugoj zemlji i da ga uvezem vamo
Bice sto manje pozalmljivanja, to mi se nesvidja jer to autoindustrija radi vec odavno , kradjom medjusobno, tako da me taj segment neinteresuje.
Potrudicu se da sve bude nekonvercionalno sa resenjima originalnim meni.
Videcemo kako ce taj deo ici, mada, eto, tocak, gume i neke segmente ce biti tesko odraditi na svoj nacin
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Hehehe, mislim da je vreme da jedan rasni sportski automobil dobije titulu "Made in SCG", znash ono; flasha vinjaka i kesa suvih shljiva za atest (nije neki izdatak)...
Comment