Sopstveni automobil?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tenzo RS
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2004
    • 309
    • Krusevac
    • Saab 9-3 TiD

    #46
    ...nikako da pitam...

    ...hoce li taj nacin povezivanja dozvoljavati da se motori startuju i rade zasebno ili istovremeno?
    8 i 300...u firungu !!!

    trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #47
      Originally posted by 206
      Malo je off, ali takav pogon (dizelka i generator, +elektromotori u tockovima) imas u svim damperima >120t, jer pri toj tezini klasican kardan i diferencijal su vrlo problematicno resenje

      Opet načeta tema pa se potsetio. Jeste off top ali 1400 ampera izbaci 120 tona kao iz topa. Mene je uvek zanimalo kako bi to izgledalo na 1.2 tone sa 140 ampera. Doduše ono su šine i otpor je manji ali kad sam prvi put neoprezno poterao lokomotivu pao sam na ledja.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #48
        a za sta bi sluzilo "tako nesto"? mislim gde bi se koristilo?...hocu da kazem da je ne moguce (skoro) da se toga niko pre nije setio? a da...sta bi bilo sa sasijom tog "automobila"?
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #49
          Originally posted by RankoK
          a za sta bi sluzilo "tako nesto"? mislim gde bi se koristilo?...hocu da kazem da je ne moguce (skoro) da se toga niko pre nije setio? a da...sta bi bilo sa sasijom tog "automobila"?
          Setili se ljudi ali... Ako imaš motor od 100 KW i generator koji on pokreće, na kraju ćeš imati minis KW za pogon generatora i manjak prenosa koji bi se dao zanemariti. Uz neko pakovanje struje u akumulatore kad ne treba sva proizvedena dobilo bi se nešto ali onda težina akumulatora... Itd...

          Kad reše da spuste space tehnologiju na nivo korisnih stvari u automobilima onda....

          Men čisto zanima onako sa gubicima kako bi to bilo sa obzirom na to da elektro motori kreću kao blesavi, da je obrtni momenat idiotski naspram sadašnjih OTO motra i da je kontinualna regulacija obrtaja moguća u toj meri da bi imao menjač sa N brzina.

          Hebte, viš kako ovaj umor delije na glavu )
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #50
            Dora, imam na STCS forumu selokupno resenje za "pomoc" prilikom starta za zadnje tockove prikazano, pomocu elektromotora od utovarivaca viljuskara na EL pogon
            Ideja je stara sa moje strane par godina ... ali nikad nije ozivela.
            OPTIMA akumulatori mogu da saspu 2000A bez problema jer su unutrasnje nisko omski

            Inace je Volvo prikazao u Detroitu hibrid sa indukcionim motorom Tako davno kao danas
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #51

              Men čisto zanima onako sa gubicima kako bi to bilo sa obzirom na to da elektro motori kreću kao blesavi, da je obrtni momenat idiotski naspram sadašnjih OTO motra i da je kontinualna regulacija obrtaja moguća u toj meri da bi imao menjač sa N brzina.
              Toyota Prius.
              Honda takodje ima resenje u serijskoj proizvodnji ali se ne mogu setiti imena modela.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • BRABUS
                CBC Senator XXL
                • 15.10.2004
                • 2399
                • London

                #52
                Originally posted by brick

                Men čisto zanima onako sa gubicima kako bi to bilo sa obzirom na to da elektro motori kreću kao blesavi, da je obrtni momenat idiotski naspram sadašnjih OTO motra i da je kontinualna regulacija obrtaja moguća u toj meri da bi imao menjač sa N brzina.
                Toyota Prius.
                Honda takodje ima resenje u serijskoj proizvodnji ali se ne mogu setiti imena modela.
                Insight

                Comment

                • srdjan_p
                  CBC Senator XXL
                  • 01.12.2004
                  • 1915
                  • ZR

                  #53
                  Samo napred, pa da za par godina vidimo zemljaka na svetskim televizijama

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #54
                    Mislis u Meksickim serijama ?

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #55
                      Nego, salu na stranu. Elektricni motor je zakon kad se trazi odziv i ogromni moment ali sto povlaci ogromnu struju pa kao sto Boost rece treba akumulator sa malim prirodnim unutrasnjim otporom. Prakticno to je tantal kondenzator koji ima ta svojstva ali zbog cene nije u igri. Nikl kadmijum baterije imaju takodje jako mali otpor. Ima nade sa novim tehnologijama da se napravi nesto dovoljno lako, malo i jevtino. Takodje se razvijaju prilagodjeni motori za te stvari. Videcemo nadam se vrlo brzo i vise primera u praksi kad se interesi promene po pitanju fosilnih goriva....

                      Comment

                      • Ivvan
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1574
                        • Nis
                        • SAAB 9000

                        #56
                        Cao !

                        Boost znas li kako napreduje tvoj klubski kolega Toni (sto ima SAAB sierru) sa svojim BMW-om ???

                        I ako mozes da bacis link za onaj SAAB porsche
                        Turbos make torque,and torque makes fun

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #57


                          Radovi na BMWu stoje vec duze vreme u nedostatku vremena

                          No, imamo jedan bolji projekat u klubu, koji je gotov, BMW Z3 sa SAAB B206L motorom od 670KS , Niklas Persson .. vozice na Emmaodi drag 402m 21. maja
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Ivvan
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1574
                            • Nis
                            • SAAB 9000

                            #58

                            Ni manje ni vise nego 670ks

                            Ima li negde slicice tog Z3-a?
                            Turbos make torque,and torque makes fun

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #59
                              Originally posted by Ivvan

                              Ni manje ni vise nego 670ks

                              Ima li negde slicice tog Z3-a?
                              tu je negde oko 670 ) i ja bih voleo da ga vidim u akciji

                              Comment

                              • @lix
                                CBC Senator XXL
                                • 17.12.2004
                                • 875
                                • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                                #60
                                Ako je nekom potreban savet vezano za pogon sa elektromotorom slobodno neka mi se obrati. Od saveta, sema, blok dijagrama pa sve do projektovanja i izrade modula za vektorsku kontrolu asinhronih i sinhronih masina mogu da dam puno ucece. Do skora je veliki problem kod vozila sa elektropogonom bila zavisnost od elektricnih izvora (sine, kontaktna mreza ili akumulatori) odkora to vise nije problem od kada su gorice celije sa metanolom pocele da daju dovoljno energije. Takodje su agregati (sprega SUS - generator) poceli masovnije da se primenjuju kod serijskih vozila.

                                Vozne karakteristike su naravno impresivne. Mehanicka karakteristika
                                M=f(n) je idealna (zato i ne treba menjac - jer menjac treba od debilne k-ke SUS motora -cuvena elasticnost, u celom opsegu obrtaja ista vrednost - da napravi hiperbolu).

                                Momenat kod elektromotora se racuna vrlo jednostvno: M= P/w (w-omega, ugaona brzina obrtanja elektromotora) sto u prevodu znaci:
                                Dvopolni asinhroni motor od 100kW (nominalna brzina obrtanja je 157rad/s) ima obrtni moment od pribl. 636Nm!!!
                                Svi znamo sta je za ubrzanje vazno.
                                Elektromotor ove snage je prilicno tezak ali to ce se uklopiti u swedske zakone

                                Komentari?
                                Što više za što manje

                                Comment

                                Working...
                                X