Misljenja: Zamena motora ili budzenje postojeceg!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shone190
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2004
    • 1877
    • Beograd
    • Dodge Charger 8.1l

    #16
    Upravo zbog toga sam i postavio temu da cujem razna misljenja. Meni je V8 primamljiv ali verovatno zbog toga sto sam laik i kada cujem 4200ccm odmah pomislim da je to i najbolje. Kada si mislio da mogu veoma lako da navijem motor za 50-60KS i vise, na koji si mislio? Ovaj koji trenutno imam ili na 20V?
    Ako si mislio na ovaj i ako je to realno izvodljivo onda se mozda cak ne bih ni upustao u tolike komplikacije oko zamena motora. U principu ako bih mogao da ga naguram do 280KS bilo bi dovoljno, samo da ne kosta 3000e (onda mi je jeftinije staviti bilo sta od ova gore tri navedena) i da ne bude rizik voziti ga, a da se ne raspadne

    Pozdrav!

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #17
      Koliko se ja secam tebi motor nije u sjajnom stanju. Gresim li? Ne mislim na sam motor nego na K sistem i te sitnice oko motora.
      Sta mislis da za pocetak sredis da sve to bude u top stanju? Mozda ti je njegova fabricka snaga dovoljna?

      A za dalje povecanje snage... koliki je problem prestelovati K-jet i menjati tajming paljenja?


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • shone190
        CBC Senator XXL
        • 10.12.2004
        • 1877
        • Beograd
        • Dodge Charger 8.1l

        #18
        Originally posted by Uros Piperski
        Koliko se ja secam tebi motor nije u sjajnom stanju. Gresim li? Ne mislim na sam motor nego na K sistem i te sitnice oko motora.
        Sta mislis da za pocetak sredis da sve to bude u top stanju? Mozda ti je njegova fabricka snaga dovoljna?

        A za dalje povecanje snage... koliki je problem prestelovati K-jet i menjati tajming paljenja?
        Treba da zamenim K-glavu kod Saleta za 15-ak dana posto me ona zeza, a sve ostalo je OK. Neki dan mi je proradila kako treba i auto kida kako ide, ali meni ne treba snaga da je iskoriscavam vec jednostavno da je imam

        Naravno cilj mi je prvo auto maksimalno srediti, a tek onda se upustiti u zamenu motora, zato sam i rekao da je plan to raditi sledece godine, a sada skupljam razna misljenja kako bih uradio najbolju stvar!

        Pozdrav!

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #19
          Ok. Raspitaj se onda kakav je taj K sistem sto se tice dostelavanja i kako reaguje na povecanje pritiska punjenja. Ako moze da isporuci dovoljno goriva bez problema ces podici snagu na oko 250ks sto nije za bacanje. To ti je najjednostavnija i najjeftinija varijanta, pa ces posle lako da menjas motor ako budes hteo jos snage.

          Inace slazem se sa 206 da bi upropastio auto stavljanjem v8 atmosferca. Zadrzi se na 4 ili 5 cilindara i to turbo. Znam da je tebi svejedno, ali ne treba to raditi takvom autu...
          Kao onaj lik sto je u Deltu integrale stavio opelov dizel


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • shone190
            CBC Senator XXL
            • 10.12.2004
            • 1877
            • Beograd
            • Dodge Charger 8.1l

            #20
            Slazem se i ja da bi to sa V8 bilo skrnavljenje auta sa jedne strane, ali sam se primio kada sam pomislio na 4200ccm
            U principu preostaje mi da vidim kako i da li moze nesto da se uradi sa ovim famoznim K-jetronic-om, a ako nista vec vidim Audi 200 20V na parkingu kako se kupusa, a klimu prvu vadim posto je nemam

            Pozdrav!

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #21
              shone190
              a klimu prvu vadim posto je nemam
              Kako mozes izvaditi nesto sto nemas?

              Comment

              • shone190
                CBC Senator XXL
                • 10.12.2004
                • 1877
                • Beograd
                • Dodge Charger 8.1l

                #22
                Originally posted by Valent Vudriga
                Kako mozes izvaditi nesto sto nemas?
                Pa nemam ni Audi 200

                Mislio sam da trenutno u ovom Audiju nemam klimu, a kupicu Audi 200 20V stranca sa klimom i nju prvo skidam kako bih je prebacio kod mene zajedno sa motorom.

                Pozdrav!

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #23
                  Zec jos uvijek u sumi, a?

                  Comment

                  • Rubi
                    CBC Senator XXL
                    • 06.05.2005
                    • 519
                    • Beograd

                    #24
                    A da promenis samo sistem ubrizgavanja? Sigurno su u razvoju tog motora Audijevi inzenjeri u jednom momentu odlucili da na taj motor umesto K-Jetronic stave neko "krsteno" ubrizgavanje... Moguce je i da taj sistem moze polovan povoljno da se nabavi (pumpa za gorivo, usisna grana sa leptirom gasa, fuel rail i brizgaljke, potrebni senzori, ECU). Da li imas neki workshop manual za svoj Audi? Pokusaj da nadjes dokumentaciju za svoj motor, i za "istorijat motora" - to jest, kad je i u koji model automobila isla koja verzija tog motora, kad je Jetronic zamenjen nekim multipoint ubrizgavanjem... Nakon toga, malo telefoniranja po raznim autootpadima moze da ti ustedi enormnu kolicinu para (trazis isti deo sa manje luksuznog automobila, pa pokusaju da ti uzmu manje para). Ako vec hoces da dovozis stranca i da ga "lesinaris", moras dobro da proucis dokumentaciju - da bi odabrao auto sa koga mozes najpovoljnije da dodjes do najvise odgovarajucih delova. I ne veruj previse majstorima na "to moze, to ne moze", dok ne proveris informaciju:

                    - u literaturi
                    - kod ljudi koji su to uradili na svojim kolima (nadji ih na forumima)
                    - kod ljudi na forumima koji ce da se upuste u opste teoretisanje ovog tipa

                    Inace, 4200ccm zvuci primamljivo, ako je u pitanju centralno postavljen motor u laganom sportskom automobilu, poput Spyker-a. Nije bas da ga stavis "u nos".
                    (\__/)
                    (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                    (")_(") your signature to help him gain world domination.

                    http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                    Comment

                    • shone190
                      CBC Senator XXL
                      • 10.12.2004
                      • 1877
                      • Beograd
                      • Dodge Charger 8.1l

                      #25
                      Odluka je definitivno pala na 2.2l 20V, a u ovaj model Audija su se ugradjivala dva motora, moj i ovaj od 20V. Sa sistemima ubrizgavanja ne bih mnogo petljao jer mi je sigurno isplativije da uzmem stranca i sve lepo zamenim, a usput cu dobiti klimu i hrpu rezervnih delova.

                      Pozdrav!

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        Pametno
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • SaL
                          CBC Veteran
                          • 12.01.2006
                          • 121
                          • Srbija

                          #27
                          V8 4,2l = 195kg!
                          Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

                          Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...

                          Comment

                          • shone190
                            CBC Senator XXL
                            • 10.12.2004
                            • 1877
                            • Beograd
                            • Dodge Charger 8.1l

                            #28
                            Evo odlicne vesti.

                            Jeste da sam planirao tek sledece godine da menjam motor, ali eto ispade kombinacija sada i nisam mogao da odolim

                            U pitanju je 2.2l 20V turbo 220KS iz Coupe-a S2 1993g, koji bi trebalo da stigne sledece sedmice i odmah pada ugradnja naravno.
                            Ostavicu svoju mnogo jacu turbinu tako da bi trebalo da doguram do 250-260KS posle zamene.

                            Sve u svemu obavestavacu vas kako vreme bude odmicalo.

                            Pozdrav!

                            Comment

                            Working...
                            X