Renault 25 Baccara na 2000ccm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikolapanic
    CBC Senator XXL
    • 16.10.2005
    • 657
    • Petrovac

    Renault 25 Baccara na 2000ccm

    Dakle,kao sto kaze naslov:Kakva je procedura prepravljanja jedne Baccare od 2600-2900ccm na 2000ccm?Sta treba da se uradi kada se ubaci motor od 2000ccm?Da li se menja i menjac i poluosovine ili ne mora,sta treba da se uradi da bi se sacuvala klima i ostalo u autu da funkcionise kao i u Baccari?Da li akumulator treba da bude veci da bi gurao elektroniku posto je motor manji,da li onaj govorni automat i dalje radi,da li bord komp i dalje radi ispravno i meri prave vrednosti kao i na vecem(prethodnom motoru)?I na kraju,kakva je procedura papiroloska sto se tice prebacivanja,da li treba atest ili sl?
    Samo te slusam i pitam se dokle ces?
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    Sta je Nikola, havarija ili zelja za 4-cilindrasem ? Kako ces se rastati sa 6-takom ?

    Comment

    • nikolapanic
      CBC Senator XXL
      • 16.10.2005
      • 657
      • Petrovac

      #3
      Ma neeeee,ja jos uvek vozim moju makinu,ovo je samo mogucnost da se odradi makina sa klimom,kozom itd a da ostane u omotu R25 i da registracija ne bude skupa.Moj auto je cetvorocilindras!!!
      Samo te slusam i pitam se dokle ces?

      Comment

      • Dren
        CBC Senator XXL
        • 24.08.2005
        • 1068
        • Sarajevo

        #4
        Hrkljus, do mene je... Malo me je prebacilo, pa sam pomijesao ko ima R25 sa 4 cilindra na plin, a ko sa 6...

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          menjac zamenis (sto je lakse) ili postojeci prepravis na (za novi) motor adekvatne prenosne odnose.
          -za klimu treba ti auto koji je imao motor 2000ccm sa klimom, znaci kompresor, ECU motora i/ili paljenja (koji je vec sistem primenjen).
          doduse radice nekako i bez zamene ECU, koliko dobro ili lose u odnosu na optimalno ne bih prognozirao.
          -akumulator treba manji, motor manje kubikaze ima i slabiji anlaser i ima manje otpore pokretanja i time manju potrosnju struje pri pokretanju.
          koliko manji, pogledati u tabeli nekog od proizvodjaca aku koji preporucuje za taj motor od 2000ccm, ili iz uputstva samog Renoa
          -atest je potreban posto se vrsi prepravka vozila. ne bi trebalo da bude problema posto je i motor 2000ccm isto Reno i postojala je takva fabricka kombinacija. ipak najbolje je da se raspitas direktno.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          Working...
          X