Dakle,kao sto kaze naslov:Kakva je procedura prepravljanja jedne Baccare od 2600-2900ccm na 2000ccm?Sta treba da se uradi kada se ubaci motor od 2000ccm?Da li se menja i menjac i poluosovine ili ne mora,sta treba da se uradi da bi se sacuvala klima i ostalo u autu da funkcionise kao i u Baccari?Da li akumulator treba da bude veci da bi gurao elektroniku posto je motor manji,da li onaj govorni automat i dalje radi,da li bord komp i dalje radi ispravno i meri prave vrednosti kao i na vecem(prethodnom motoru)?I na kraju,kakva je procedura papiroloska sto se tice prebacivanja,da li treba atest ili sl?
Renault 25 Baccara na 2000ccm
Collapse
X
-
menjac zamenis (sto je lakse) ili postojeci prepravis na (za novi) motor adekvatne prenosne odnose.
-za klimu treba ti auto koji je imao motor 2000ccm sa klimom, znaci kompresor, ECU motora i/ili paljenja (koji je vec sistem primenjen).
doduse radice nekako i bez zamene ECU, koliko dobro ili lose u odnosu na optimalno ne bih prognozirao.
-akumulator treba manji, motor manje kubikaze ima i slabiji anlaser i ima manje otpore pokretanja i time manju potrosnju struje pri pokretanju.
koliko manji, pogledati u tabeli nekog od proizvodjaca aku koji preporucuje za taj motor od 2000ccm, ili iz uputstva samog Renoa
-atest je potreban posto se vrsi prepravka vozila. ne bi trebalo da bude problema posto je i motor 2000ccm isto Reno i postojala je takva fabricka kombinacija. ipak najbolje je da se raspitas direktno.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment