Za one koji ne znaju, prica sledi za Nissan Almeru 2.0d, 1998.g.
Auto sam uzeo pre nekih godinu dana i sluzi odlicno, uz redovno odrzavanje. A i presao sam sa njim cca 30.000 km. Na satu je sada 135.000km.
I tako, prethodni vlasnik je sipao jedno punjenje D2, drugo EuroDizel. D2 je sipao zbog posnosti Eurodizela (isusuje bos pumpu).
Ja po kupovini isao na 'sistematski' pregled kod ovlascenog servisera koji je rekao da obavezno tocim samo EuroDizel.
Tako i bi... Godina dana voznje bez problema.
Do pre neki dan, dok mi nije drugi majstor (inace specijalista za Japance) sa cudjenjem pitao zasto tocim Euro kada za to nema potrebe?! Kaze da je moj motor pravljen kada nije bilo EuroDizela na trzistu, tj. konstruisan je za D2, kako EuroDizel isusuje pumpu...
I ja lepo tankiram sa D2 i sav zadovoljan vidim ide i ovako normalno - a manje kosta, i kazem sebi kako sam glup bio ovih godinu dana i placao gorivo skuplje nego sto je u stvari trebalo (a rekao sam vec da nije mala kilometraza u pitanju).
Jedan pun rezervoar D2 se potrosi i meni i dalje sve OK. Doduse, imam utisak da slabije pali ujutru i vise zadimi... ali rekoh, mozda sam i ja uobrazio.
Drugi pun rezervoar D2 pri kraju... auto pocinje da trese vise nego ranije u leru, mnogo je glasniji... Nerviram se do bola, pocinjem da sumnjam na D2 i odmah tankiram sa EuroDizelom.
Potrosih 1/4 rezervoara sa EuroDizelom ali jos uvek se nije vratio u normalu!
Kasno Marko na Kosovo stize, ali u knjizici mi pise da treba da mu se sipa dizel sa minimum 50 (ili 55 sad sam zaboravio) cetana(?). Pregledao sam sajtove domacih pumpi da bih video sastave goriva, ali svuda se samo pozivaju na raznorazne standarde. Jedino na OMV sajtu pise da D2 gorivo ima cetanski broj 45, a EuroDizel 51 min.
Sta treba jos da uradim dok ne bude kasno (ako vec nije)???
Da promenim filter goriva?
Procistim dizne?
Jos nesto?
Koji veci kvar je moguc???
Hvala!
Auto sam uzeo pre nekih godinu dana i sluzi odlicno, uz redovno odrzavanje. A i presao sam sa njim cca 30.000 km. Na satu je sada 135.000km.
I tako, prethodni vlasnik je sipao jedno punjenje D2, drugo EuroDizel. D2 je sipao zbog posnosti Eurodizela (isusuje bos pumpu).
Ja po kupovini isao na 'sistematski' pregled kod ovlascenog servisera koji je rekao da obavezno tocim samo EuroDizel.
Tako i bi... Godina dana voznje bez problema.
Do pre neki dan, dok mi nije drugi majstor (inace specijalista za Japance) sa cudjenjem pitao zasto tocim Euro kada za to nema potrebe?! Kaze da je moj motor pravljen kada nije bilo EuroDizela na trzistu, tj. konstruisan je za D2, kako EuroDizel isusuje pumpu...
I ja lepo tankiram sa D2 i sav zadovoljan vidim ide i ovako normalno - a manje kosta, i kazem sebi kako sam glup bio ovih godinu dana i placao gorivo skuplje nego sto je u stvari trebalo (a rekao sam vec da nije mala kilometraza u pitanju).
Jedan pun rezervoar D2 se potrosi i meni i dalje sve OK. Doduse, imam utisak da slabije pali ujutru i vise zadimi... ali rekoh, mozda sam i ja uobrazio.
Drugi pun rezervoar D2 pri kraju... auto pocinje da trese vise nego ranije u leru, mnogo je glasniji... Nerviram se do bola, pocinjem da sumnjam na D2 i odmah tankiram sa EuroDizelom.
Potrosih 1/4 rezervoara sa EuroDizelom ali jos uvek se nije vratio u normalu!
Kasno Marko na Kosovo stize, ali u knjizici mi pise da treba da mu se sipa dizel sa minimum 50 (ili 55 sad sam zaboravio) cetana(?). Pregledao sam sajtove domacih pumpi da bih video sastave goriva, ali svuda se samo pozivaju na raznorazne standarde. Jedino na OMV sajtu pise da D2 gorivo ima cetanski broj 45, a EuroDizel 51 min.
Sta treba jos da uradim dok ne bude kasno (ako vec nije)???
Da promenim filter goriva?
Procistim dizne?
Jos nesto?
Koji veci kvar je moguc???
Hvala!
Comment