Planiram da rasturim motor i uradim sledece:
1. obrada glave, sa sirenjem kanala, poliranjem komora itd itd itd...znaci sve sto se moze uraditi na glavi. Napominjem da ce to biti profesionalno uradjen posao a ne laicko drndanje biaksom.
2. razbusivanje bloka sa 85 na 85,5mm - uklanjanje eventualnih tragova ili ostecenja sa stublina
3. ugradnja novih bregastih
4. usis sa 4 leptira
5. kompjuter
6. N2O sa 100ks shot-om i progressive kontrolerom
6. the best for last..."Saenz" kovane klipnjace i "JE Pistons" kovani klipovi sa povecanom kompresijom - navodno obe komponente su i olaksane za 15 i 5g ali to tek treba proveriti.
E sad: klipovi su namerno uradjeni sa compression distance-om vecim za 1mm od standardnog klipa, u svrhu povecanja kompresionog odnosa, i prvenstveno ojacavanja klipa (ma u stvari znao sam samo priblizni compression distance pa sam narucio klip sa ovom merom povecanom za 1mm jer nisam znao tacnu meru
). Standardni komp. odnos je 10.8:1. Planirao sam da ovo dignem na 11.3:1 maksimalno. Ovo bi trebalo da se dobije masinskom obradom cela klipa (posto je celo ravno) i dovodjenjem na potrebnu meru da se dobije ovaj odnos, kao i menjanjem debljine dihtunga.
Pitanje 1: koja metoda je bolja, obrada klipa i samim tim njegovo oslabljivanje (iako je pravljen za 500+ks), ili povecanje debljine dihtunga (cime se povecava verovatnoca da isti produva)?
Pitanje 2: iako nisam do sada imao slucajeva da dobijam detonacije (ni cujne niti one necujne, makar kompjuter tako kaze), kakva je stvar po ovom pitanju sa planiranom kompresijom od 11.3:1? Da li je uopste pametno dizati kompresiju i do kolikog odnosa to moze, uslovno receno, bezbedno da se uradi? Napominjem da ce motor raditi sa N2O (iako bi trebalo da paljenje nastelujem da "zakasni" 2-4 stepena kad se ovaj sistem aktivira). Koliko bi trebalo odloziti paljenje da se izbegnu detonacije na ovom komp. odnosu, i da li to ECU moze sam da radi (odnosno do koje granice) jer je opremljen akustickim knock senzorom?
Help, please?
1. obrada glave, sa sirenjem kanala, poliranjem komora itd itd itd...znaci sve sto se moze uraditi na glavi. Napominjem da ce to biti profesionalno uradjen posao a ne laicko drndanje biaksom.
2. razbusivanje bloka sa 85 na 85,5mm - uklanjanje eventualnih tragova ili ostecenja sa stublina
3. ugradnja novih bregastih
4. usis sa 4 leptira
5. kompjuter
6. N2O sa 100ks shot-om i progressive kontrolerom
6. the best for last..."Saenz" kovane klipnjace i "JE Pistons" kovani klipovi sa povecanom kompresijom - navodno obe komponente su i olaksane za 15 i 5g ali to tek treba proveriti.
E sad: klipovi su namerno uradjeni sa compression distance-om vecim za 1mm od standardnog klipa, u svrhu povecanja kompresionog odnosa, i prvenstveno ojacavanja klipa (ma u stvari znao sam samo priblizni compression distance pa sam narucio klip sa ovom merom povecanom za 1mm jer nisam znao tacnu meru



Pitanje 1: koja metoda je bolja, obrada klipa i samim tim njegovo oslabljivanje (iako je pravljen za 500+ks), ili povecanje debljine dihtunga (cime se povecava verovatnoca da isti produva)?
Pitanje 2: iako nisam do sada imao slucajeva da dobijam detonacije (ni cujne niti one necujne, makar kompjuter tako kaze), kakva je stvar po ovom pitanju sa planiranom kompresijom od 11.3:1? Da li je uopste pametno dizati kompresiju i do kolikog odnosa to moze, uslovno receno, bezbedno da se uradi? Napominjem da ce motor raditi sa N2O (iako bi trebalo da paljenje nastelujem da "zakasni" 2-4 stepena kad se ovaj sistem aktivira). Koliko bi trebalo odloziti paljenje da se izbegnu detonacije na ovom komp. odnosu, i da li to ECU moze sam da radi (odnosno do koje granice) jer je opremljen akustickim knock senzorom?
Help, please?
Comment