Povecavanje kompresije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Povecavanje kompresije

    Planiram da rasturim motor i uradim sledece:

    1. obrada glave, sa sirenjem kanala, poliranjem komora itd itd itd...znaci sve sto se moze uraditi na glavi. Napominjem da ce to biti profesionalno uradjen posao a ne laicko drndanje biaksom.
    2. razbusivanje bloka sa 85 na 85,5mm - uklanjanje eventualnih tragova ili ostecenja sa stublina
    3. ugradnja novih bregastih
    4. usis sa 4 leptira
    5. kompjuter
    6. N2O sa 100ks shot-om i progressive kontrolerom
    6. the best for last..."Saenz" kovane klipnjace i "JE Pistons" kovani klipovi sa povecanom kompresijom - navodno obe komponente su i olaksane za 15 i 5g ali to tek treba proveriti.

    E sad: klipovi su namerno uradjeni sa compression distance-om vecim za 1mm od standardnog klipa, u svrhu povecanja kompresionog odnosa, i prvenstveno ojacavanja klipa (ma u stvari znao sam samo priblizni compression distance pa sam narucio klip sa ovom merom povecanom za 1mm jer nisam znao tacnu meru ). Standardni komp. odnos je 10.8:1. Planirao sam da ovo dignem na 11.3:1 maksimalno. Ovo bi trebalo da se dobije masinskom obradom cela klipa (posto je celo ravno) i dovodjenjem na potrebnu meru da se dobije ovaj odnos, kao i menjanjem debljine dihtunga.

    Pitanje 1: koja metoda je bolja, obrada klipa i samim tim njegovo oslabljivanje (iako je pravljen za 500+ks), ili povecanje debljine dihtunga (cime se povecava verovatnoca da isti produva)?

    Pitanje 2: iako nisam do sada imao slucajeva da dobijam detonacije (ni cujne niti one necujne, makar kompjuter tako kaze), kakva je stvar po ovom pitanju sa planiranom kompresijom od 11.3:1? Da li je uopste pametno dizati kompresiju i do kolikog odnosa to moze, uslovno receno, bezbedno da se uradi? Napominjem da ce motor raditi sa N2O (iako bi trebalo da paljenje nastelujem da "zakasni" 2-4 stepena kad se ovaj sistem aktivira). Koliko bi trebalo odloziti paljenje da se izbegnu detonacije na ovom komp. odnosu, i da li to ECU moze sam da radi (odnosno do koje granice) jer je opremljen akustickim knock senzorom?

    Help, please?
    The difference between men and boys is the price of their toys
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Obradi klipove.
    Budes li terao sa NOS nema problema za samodetonacije jer hladis smesu i komoru.
    Sistem za paljenje ce da odradi svoje sam od sebe.
    Povecanje kompresije je marginalno i nece se posebno odraziti u vezi samodetonacija.
    Ovo je pretpostavka po prakticnim iskustvima. Bude li se zezao, mesaj 90% benzin 10% etanol i povecaj gorivo za 5%.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Kratko, jasno i konkretno, to volim, puno hvala

      Ima li ikakve potrebe ili prakticne koristi (pored ociglednih problema koji mogu da nastanu) od daljnjeg povecavanja stepena kompresije, ili da se malo smirim i ne preterujem?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Njaaa.. mislim da prakticno posle NOS sistema neces dobiti nista, treba explozije i preneti na put a to ce biti vec teze
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Ukratko, da se smirim!
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            Working...
            X