Pitanje u vezi iberlaufa
Collapse
X
-
Mislis sistem za recirkulaciju i separaciju uljnih para, odnosno oil catch? Lici, cak ima i filter kroz koji bi, pretpostavljam, trebalo da se ventiliraju separisani gasovi iz ulja, ali ne vidim nijedan vod koji uvodi ulje u posudu, niti izlaz, koji bi trebalo da vraca ulje nazad u motor...
-
-
Ispod strelice je crevo koje uvodi isparenja u posudu. Kapljice ulja i kondenzat se skuplj u posudi, a gasovi izlaze napolje kroz filter.
Nema povratka ulja, skines posudu pa sip nazad u motor ili u kanticu (slivnik).
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
I zbog cega je bolji ovakav sistem??? Jer sa video na jos par automobila takvo resenje?
Nevezano za ovo. Ako ima vise ulja u karteru (nije se video nivo ulja na sipci kad sam sipao) jel moze da baca ulje na crevu za iberlauf? Da napomenem crevo nije vraceno u kuciste filtera za vazduh jer nemam dovoljno dugacko crevo. Inace sad je radjena generalna pre 2 nedelje.VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
Comment
-
-
I da li neko zna kako to treba da ugradi tj. poveze? Posto sam gledao sinoc na netu i na jednom mestu ima ulaz i izlaz iz te kutijice,a na drugom ima samo ulaz a za izlaz se koristi onaj mali filter. Pa sam sad trenutno zbunjen koji da namestim.VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
Comment
-
-
Prvo je pitanje treba li ti oil catch uopste. Ja sam imao problem sa izbacivanjem ulja na iberlauf, dakle ne uljne pare, nego ulje - uzrokovano prevelikim duvanjem kompresije ('blow by") pored karika, nabijanjem pritiska u karteru, kao rezultat to ulje nema gde da ode nego u deklo bregastih odakle moze da pobegne jedino na iberlauf. Ako se ovo desava, a iber je direktno spojen na usis, imaces ulje koje ti sagoreva u motoru. Kod motora sa losim karikama, trkackih motora, kovanih klipova itd. imas izbacivanje ulja na iber. Ako ti motor ne baca ulje, nema neke velike poente stavljati oil catch.
Ja konkretno imam 2 oil catcha, odnosno 1 koji nema separator para, ima samo ulaz za ulje, ulaz za vakuum koji vuce ulje iz ibera u posudu, i izlaz za ulje koji se veze ili na karter, ili na cev za merenje nivoa ulja. Drugi oil catch je sa SAAB-a, i ima i separator uljnih para, njega trenutno koristim, a ovaj bez separator izgleda otprilike ovako:
Comment
-
-
Ako ima vise ulja u karteru (nije se video nivo ulja na sipci kad sam sipao) jel moze da baca ulje na crevu za iberlauf? Da napomenem crevo nije vraceno u kuciste filtera za vazduh jer nemam dovoljno dugacko crevo. Inace sad je radjena generalna pre 2 nedelje,ne dimi,ne trosi ulji jedino sam video da mi je izbacio ulje na crevu. Jel to zbog toga sto ima vise ulja i zato sto nije povezano nazad u kuciste filtera???VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
Comment
-
-
Zbog cega moze da mi baca ulje na iberlaufu??? Danas sam gledao i ne dimi,a gledao sam i nivo ulja u karteru je ok pa sam po tome konstatovao da mi ne trosi ulja uopste. Jedino sto mi baca na iberu!!!
Jel moguce da je onaj deo gde ne navlaci crevo ibera,unutra ima nesto kao sito da je osteceno??? Jer kad je cale vadio dosta ga je izlupao i da li ima neki polozaj kako treba da stoji? U pitanju je golf 1 1300?VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
Comment
-
-
Originally posted by remus...nivo ulja u karteru je ok pa sam po tome konstatovao da mi ne trosi ulja uopste. Jedino sto mi baca na iberu!!!....Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
Comment
-
-
Ne moguce je da se stvara toliko vode,jer onda bi na kraju klipove i lezajeve podmazivala voda po tvojoj teoriji!!!
Inace gledao sam svecice one su bele boje,znaci da je sagorevanje u redu i da ne trosi ulje. Takodje sam skinuo cep za dolivanje ulja i ne dimi ni tamo. Jer mi inace na cepu pise "Ohne blau luftung" znaci bez plavog dima!!!VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
Comment
-
-
Originally posted by remusNe moguce je da se stvara toliko vode,jer onda bi na kraju klipove i lezajeve podmazivala voda po tvojoj teoriji!!!.....
Evo jedanog linka gde je ovo upravo tema:
Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
Comment
-
Comment