Pitanje u vezi iberlaufa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • remus
    CBC Senator XXL
    • 25.12.2004
    • 695
    • Zrenjanin

    Pitanje u vezi iberlaufa

    Da li ova kutijica sluzi umesto iberlaufa?



    I zasto su stavili ovo umesto obicnog?
    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Mislis sistem za recirkulaciju i separaciju uljnih para, odnosno oil catch? Lici, cak ima i filter kroz koji bi, pretpostavljam, trebalo da se ventiliraju separisani gasovi iz ulja, ali ne vidim nijedan vod koji uvodi ulje u posudu, niti izlaz, koji bi trebalo da vraca ulje nazad u motor...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      Ispod strelice je crevo koje uvodi isparenja u posudu. Kapljice ulja i kondenzat se skuplj u posudi, a gasovi izlaze napolje kroz filter.
      Nema povratka ulja, skines posudu pa sip nazad u motor ili u kanticu (slivnik ).


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • remus
        CBC Senator XXL
        • 25.12.2004
        • 695
        • Zrenjanin

        #4
        I zbog cega je bolji ovakav sistem??? Jer sa video na jos par automobila takvo resenje?

        Nevezano za ovo. Ako ima vise ulja u karteru (nije se video nivo ulja na sipci kad sam sipao) jel moze da baca ulje na crevu za iberlauf? Da napomenem crevo nije vraceno u kuciste filtera za vazduh jer nemam dovoljno dugacko crevo. Inace sad je radjena generalna pre 2 nedelje.
        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

        Comment

        • remus
          CBC Senator XXL
          • 25.12.2004
          • 695
          • Zrenjanin

          #5
          I da li neko zna kako to treba da ugradi tj. poveze? Posto sam gledao sinoc na netu i na jednom mestu ima ulaz i izlaz iz te kutijice,a na drugom ima samo ulaz a za izlaz se koristi onaj mali filter. Pa sam sad trenutno zbunjen koji da namestim.
          VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Prvo je pitanje treba li ti oil catch uopste. Ja sam imao problem sa izbacivanjem ulja na iberlauf, dakle ne uljne pare, nego ulje - uzrokovano prevelikim duvanjem kompresije ('blow by") pored karika, nabijanjem pritiska u karteru, kao rezultat to ulje nema gde da ode nego u deklo bregastih odakle moze da pobegne jedino na iberlauf. Ako se ovo desava, a iber je direktno spojen na usis, imaces ulje koje ti sagoreva u motoru. Kod motora sa losim karikama, trkackih motora, kovanih klipova itd. imas izbacivanje ulja na iber. Ako ti motor ne baca ulje, nema neke velike poente stavljati oil catch.

            Ja konkretno imam 2 oil catcha, odnosno 1 koji nema separator para, ima samo ulaz za ulje, ulaz za vakuum koji vuce ulje iz ibera u posudu, i izlaz za ulje koji se veze ili na karter, ili na cev za merenje nivoa ulja. Drugi oil catch je sa SAAB-a, i ima i separator uljnih para, njega trenutno koristim, a ovaj bez separator izgleda otprilike ovako:

            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • remus
              CBC Senator XXL
              • 25.12.2004
              • 695
              • Zrenjanin

              #7
              Ako ima vise ulja u karteru (nije se video nivo ulja na sipci kad sam sipao) jel moze da baca ulje na crevu za iberlauf? Da napomenem crevo nije vraceno u kuciste filtera za vazduh jer nemam dovoljno dugacko crevo. Inace sad je radjena generalna pre 2 nedelje,ne dimi,ne trosi ulji jedino sam video da mi je izbacio ulje na crevu. Jel to zbog toga sto ima vise ulja i zato sto nije povezano nazad u kuciste filtera???
              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

              Comment

              • APOGEE
                CBC Senator
                • 01.06.2005
                • 243
                • Beograd, Vracar

                #8
                ja sam ga naknadno ugradio-adaptirao kompresorski filter, odlicna stvarcica koja sakuplja neverovatnu kolicinu uljnog majoneza i vode.
                Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                Comment

                • saventije
                  CBC Početnik
                  • 06.10.2006
                  • 3
                  • Zemun

                  #9
                  pitanje je i kako je odradjena ta generalna ... mozda jos uvek duva ...

                  Comment

                  • remus
                    CBC Senator XXL
                    • 25.12.2004
                    • 695
                    • Zrenjanin

                    #10
                    Zbog cega moze da mi baca ulje na iberlaufu??? Danas sam gledao i ne dimi,a gledao sam i nivo ulja u karteru je ok pa sam po tome konstatovao da mi ne trosi ulja uopste. Jedino sto mi baca na iberu!!!
                    Jel moguce da je onaj deo gde ne navlaci crevo ibera,unutra ima nesto kao sito da je osteceno??? Jer kad je cale vadio dosta ga je izlupao i da li ima neki polozaj kako treba da stoji? U pitanju je golf 1 1300?
                    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                    Comment

                    • APOGEE
                      CBC Senator
                      • 01.06.2005
                      • 243
                      • Beograd, Vracar

                      #11
                      Originally posted by remus
                      ...nivo ulja u karteru je ok pa sam po tome konstatovao da mi ne trosi ulja uopste. Jedino sto mi baca na iberu!!!....
                      Sudeci po onome sto ja nalazim u mom oil catch-u, oko 2/3 sakupljenih isparenja poredstavlja voda, pa ti se cini da ne trosi ulje a ima isparenja na iberu.
                      Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                      Comment

                      • remus
                        CBC Senator XXL
                        • 25.12.2004
                        • 695
                        • Zrenjanin

                        #12
                        Ne moguce je da se stvara toliko vode,jer onda bi na kraju klipove i lezajeve podmazivala voda po tvojoj teoriji!!!

                        Inace gledao sam svecice one su bele boje,znaci da je sagorevanje u redu i da ne trosi ulje. Takodje sam skinuo cep za dolivanje ulja i ne dimi ni tamo. Jer mi inace na cepu pise "Ohne blau luftung" znaci bez plavog dima!!!
                        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                        Comment

                        • APOGEE
                          CBC Senator
                          • 01.06.2005
                          • 243
                          • Beograd, Vracar

                          #13
                          Originally posted by remus
                          Ne moguce je da se stvara toliko vode,jer onda bi na kraju klipove i lezajeve podmazivala voda po tvojoj teoriji!!!.....
                          Moguce. Pogledaj malo po stranim sajtovima gde ima nesto vise informacija vezanih za oil catch can. Uostalom svuda se napominje da je jedna od funkcija catch can-a i sakupljanje vode. Rec je o kondenzovanoj vodi koja se uvek nalazi u vazduhu pa i u motoru. Pogotovo moj rezim voznje - svakodnevne kratke relacije u Bg, jutarnja palenja kad je hladno i vlazno vreme znacajno doprinose da kod mene ima vise kondenza nego kod drugih.

                          Evo jedanog linka gde je ovo upravo tema:

                          Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Jer mi inace na cepu pise "Ohne blau luftung" znaci bez plavog dima
                            ne znaci (los prevodilac).
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            Working...
                            X