Pozdrav,
kao sto sam i napomenuo u naslovu, zanima me da li je (teoretski) izvodljivo
pakovati turbaka u Stila?
Namecu mi se 2 izbora onaj sa pet i onaj sa 4 cilindra...
Kao prvo da li oni fizicki mogu da stanu u motorni prostor, najveci motor koji je isao u Stila fabricki je petak 2.4 ali bez turbine...
Kao drugo koje bi sve prepravke bile potrebne osim novog menjaca, ECU, vesanja, kocnica i da li je potrebno dodatno ojacavati skoljku osim nekih osnovnih stvari tipa koske i slicno, nisam bas upucen koliko se stilova skoljka pokazala sto se izdrzljivosti tice..
Znam da je malo verovatno da cu naci pravi odgovor posto je za sada malo ovakvih poduhvata radjeno na stilu, pogotovo ne kod nas... Al cisto me zanima da li ce mi samo ostati san da imam Stila turbaka ili ipak ima neke nade...
Hvala unapred
kao sto sam i napomenuo u naslovu, zanima me da li je (teoretski) izvodljivo
pakovati turbaka u Stila?
Namecu mi se 2 izbora onaj sa pet i onaj sa 4 cilindra...
Kao prvo da li oni fizicki mogu da stanu u motorni prostor, najveci motor koji je isao u Stila fabricki je petak 2.4 ali bez turbine...
Kao drugo koje bi sve prepravke bile potrebne osim novog menjaca, ECU, vesanja, kocnica i da li je potrebno dodatno ojacavati skoljku osim nekih osnovnih stvari tipa koske i slicno, nisam bas upucen koliko se stilova skoljka pokazala sto se izdrzljivosti tice..
Znam da je malo verovatno da cu naci pravi odgovor posto je za sada malo ovakvih poduhvata radjeno na stilu, pogotovo ne kod nas... Al cisto me zanima da li ce mi samo ostati san da imam Stila turbaka ili ipak ima neke nade...

Hvala unapred
Comment