Honda CRX - pitanja u vezi izduvnog sistema!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shone190
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2004
    • 1877
    • Beograd
    • Dodge Charger 8.1l

    Honda CRX - pitanja u vezi izduvnog sistema!

    Imam Hondu CRX 1.6 16V 150Ks i hteo bih da promenim kompletan izduvni sistem. Slabo se razumem u izduve i interesuje me da li dobijam/gubim nesto izbacivanjem srednjeg lonca i promenom krivina cevi (recimo da stavim samo jednu pravu cev iz motora i na kraju zadnji lonac). Kakvu cev i kojeg promera bi trebalo da stavim?
    Jel' moguce da se motor kvari ako se stavi neodgovarajuci izduv i koliko se snage moze dobiti na ovoj Hondi ugradnjom sportskog izduva.
    Ako neko zna ko se bavi proracunom i izradom sportskih izduva u BG-u, voleo bih da mi javi.

    Pozdrav!
  • tenzo RS
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2004
    • 309
    • Krusevac
    • Saab 9-3 TiD

    #2
    ...kontaktiraj momke sa foruma iz slovenije...sto se CRX-a tice mislim da su oni vlo kopetentni da te posavetuju...Lukas i TypeKosir...
    8 i 300...u firungu !!!

    trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

    Comment

    • Lukas
      CBC Veteran
      • 22.10.2004
      • 180
      • Slovenija

      #3
      E evo mene pošto sam ja menao izduvnu granu sad ovako treba ti izduvna grana 4-1 jer sa tom izduvnom granom dobijaš snagu na visokim obratajim a dobiješ i na donjim ali najviše na visokim a to treba hondi pošto se ona visoko vrti.
      Cjena izduvne grane se kreče oko 500EVRA ako očeš da baš nešto dobiješ ima jih i jeftinije ali je odmah slabija kvaliteta
      Ja sam stavijo granu sa 62,5 premera što je inače jako velik premer za moju hondu čak je ta grana što ju ja imam rađena za Integru i dobijo sam 15,7KS i stvarno se jako poznaje na avtu a nisam još mjenao komplet avspuh a kad budem staviču istog premera cjevi znači 62,5 ali dobiču možda 3KS
      Ja sam inače kod nas najviše dobijo KS samo sa grano jer su i drugi kupovali sportske grane ali su dobivali u prosjeku 10KS.
      Ako budeš izbacijo srednji lonac avto če biti preglasan tako da ti ja to odsavetujem
      Evo moj dyno test pa da vidiš razliku od prije orgginal ima 160KS

      Live Draw HK adalah situs Live Draw HK tercepat, resmi dan terpercaya se-Indonesia. Situs ini Sah dan Resmi untuk para togellovers untuk melihat Live Draw HK Malam Ini, Data Keluaran HK, Result HK dan Keluaran angka togel hongkong wla yang keluar dari TOP HK 4D

      Ovo je snaga na točkovima 109,5kw(148,92KS) a gubitak kod honde je 18% kod prenosa sa motora na točkove znači 129,2kw(175,7KS) na motoru.
      Ti bi trebao dobiti oko 10KS u prosjeku sa granom i poslje ako bi još otvorijo avspuh do kraja 3KS i to je to u glavnom.
      Možda se ti čini malo ali to je dosta jer konji ne idu baš tako lako gore

      Evo ovde možeš nači sve šta ti treba za tuniranje honde od izduvnih grana pa do bregastih i tako dalje...
      http://www.kingmotorsports.com/category ... y=Exterior

      Comment

      • TypeKoshiR
        CBC Veteran
        • 01.11.2004
        • 115
        • Kranj,SLOVENIA

        #4
        Ja sam imao na 130HP masini istu kao ti imas...
        4-2-1 sportske izduvne grane
        i totalno otvoren izduv sa svima loncima al su bili svi otvoreni
        pravio mi jih je jedan rally driver tako da sam imao srednji lonac i dva na kraju...(al tad sam malo experimentirao i hto dva lonca na kraju avtomobila, majstor mi ih je sredio tako da nisam izgubio nista sa njim)
        a avtomobil je dobio nakon tog pohvata i ECU od superchip-a i K&N cold air intake....162BHP

        Al koliko sam cuo najvise za tu masinu in najbolj fi neka bi bio 55mm
        ja sam imao samo malo vise nego original pa mi se cinilo da nije dosta jer ga je malo gusilo na high rpm's

        www.hondaaddict.com

        Comment

        • shone190
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2004
          • 1877
          • Beograd
          • Dodge Charger 8.1l

          #5
          E ljudi posto se ja slabo razumem u izduve, objasnite mi sta znaci to 4-1 grana. Jel' to grana gde one cetiri cevke iz motora idu u jednu, a kod TupeKoshir-a idu prvo u dva, pa onda u jednu?

          Takodje me interesuje cemu uopste sluzi srednji lonac i da li se njegovim skidanjem dobija nesto na snazi ili samo na "dranju"?

          Da li bih dobio/izgubio nesto na snazi ako bih uzeo jednu cev promera 55-60mm i samo nju pruzio pravo do zadnjeg lonca bez ikakvih krivina i srednjeg lonca?

          Zanima me i koliko zadnji lonac utice na snagu motora ili je tu samo radi zvuka?

          Sta znaci to da su svi lonci "otvoreni"?

          Unapred vam se zahvaljujem za odgovorima.

          Pozdrav!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Kad pricamo o kolektoru i extraktoima , mora se uzeti u obzir:
            Zapremina po cilindru.
            Promer izduvnih kanala u glavi, tj. njihova zapremina.

            Tada se racuna da promer cevi za extraktor bude zapremine zajedno za zapreminom kanala u glavi - (minus) 3-4% u odnosu na zapreminu cilindra.
            Ugao kolektora gde se cevi sastaju treba da bude 15 +/- 1 stepen. (radje 14 nego 16

            Eto sad imate recept, i najbolji efekat je da budu cevi promera kao i izduvni kanali da nebi dolazilo do promene brzine gasova u prelaznom delu koji se inace odradi da ima portmachning.

            Cevi moraju biti iste duzine.

            4 u 1 moze da se izvede sa pulsesplitom, dakle da se razdeli 2+2 sto daje skoro isti efekat kao 4 u 2 u 1

            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Otvoreni lonac misli na fulflow ili ti, da vidis kroz lonac kao da je cev a ne prigusivac.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Lukas
                CBC Veteran
                • 22.10.2004
                • 180
                • Slovenija

                #8
                Boost ja se tebe čak bojim sa tim tvojim znanjem odakle ti to sve jeste da imaš godina ali opet treba sve to naučiti
                Shone190 eto Boost je to razložijo stručno da bolje nemože biti a ja nisam ni znao kako se pravi taj kolektor neg ja sam samo kupovo ono što mi je više KS pokazivalo a to 4-1 to jeste kao što si ti rekao da prvo idu grane 4 a posle sve u jednu i taj kolektor je najbolji za honde jer sam ti več prije objasnijo zašto.
                I kod ovih 4-1 je problem što su jako blizu ceste i moraš paziti dobro gde se voziš da ga ne bi otkino
                A ovi 4-2-1 oni su više za ove avtomobile koji imaju snagu ispod i ne vrte se toliko ko japanci a TypeKošiR ga je imao prije na starom motoru(130KS) jer je slučajno naletijo na njega i to mu je bio tek početak nejgovih eksperimenta sa hondom
                A za ovo da bi napravijo naravnost cev do kraja to neznam kako bi opšte funkcijoniralo jer bi ti zapinjalo za cestu a vjerovatno je bolje nego krvine koje zaustavljaju plinove.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Haha.. pa vidi , ovo su manje vise tajne koje firme koje prave extraktorske izduvne grane ljubomorno cuvaju. Sta cu im ja kad tesko uce, kod mene ide procitaj jednom i nikad vise, ali kad citas obrati paznju da moras i da razumes sta citas, zato nikad nemoj da citas brze od pameti

                  Shala.. nema potrebe za strahom, nismo ovde da se ujedamo, vec da podelimo medjusobno sve sto znamo. Ja nemam razloga da budem ljubomoran ninakoga , zato rado delim sve sto znam sa Vama.

                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Npr: Studiraj malo i citaj sta sam pisao. Materijal mora da bude rostfraj inace se zamori i pocne da puca uz varove. Dakle TIG varenje.

                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Lukas
                      CBC Veteran
                      • 22.10.2004
                      • 180
                      • Slovenija

                      #11
                      Svaka čast Boost ako se ikad dočepam para da vozim reyli kod nas bičeš moj mehaničar ustvari vođa mehaničara neka drugi prljaju ruke ti samo da govoriš šta treba da rade i kako

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Ha... pazi ovo:

                        Sa STCS foruma:

                        Originally posted by johamn
                        Originally posted by Presho
                        Nja.. inte riktigt s?, men v?gar inte säga mer , skulle klassas helt fel

                        Idén är förgalen även för mina m?tt fins inte n?tt liknande alls p? 4 hjul
                        Presho.. du kan vara lugn....
                        S?länge det bara är du som kommer med dom galna idéerna, s? tar vi det p? fullt allvar...
                        Det värsta är väl det att vi vet att du klurar ut det p? ett eller annat sätt..

                        mvh J
                        http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... 813#460813
                        ==============================================
                        Ja kazem: Hmm.. ne bas u tom stilu, ali nesmem vise da kazem, bilo bi klasificirano pogresno
                        Ideja je previse otkacena cak i za moje mere nepostoji nista slicno na 4 tocka



                        Johamn kaze:
                        Presho.. mozes biti miran ...
                        Dok god je samo da si Ti sto dolazis sa otkacenim idejama , uzimamo sve krajnje ozbiljno...
                        Najgore u svemu je da znamo da ces iskopati resenje na jedan ili drugi nacin ...

                        ============================================

                        Ha.. jadnih par hiljada Sveda, samo ih glava boli kad pocnem sa nekim projektom.
                        I pored opsirnih prezentacija cesto se desi da veliki deo njih i kad je sve gotovo i funkcionise besprekorno , nemoze da svati kako funkcionise
                        Nije u pitanju nista drugo vec samo inovativna resenja koja su meni cesto unikatna, e pa.. sta ja da radim kad se o tome neuci u skoli i nepise na NETu

                        Inace je zanimljivo da se u zadnje vreme redje pojavljujem na Svedskim forumima, ( Vi ste krivci - shala, Cannon je kriv ) ali PP i mail je vruca tacka.. neki su cak i ljuti na mene sto necu da upadnem u neke diskusije koje nemaju resenja.
                        Cesto smo se salili da je moja prednost da mislim na Svedskom, pa kad nema resenja da ja samo switcham na Srpski, kazu da je prevara , zato sto sa 2 razlicite jezicke logike mogu da vidim stvari iz vise raznih uglova.
                        Mozda ima nesto u tome, neznam , ali znam da svi Vi koji zelite istinski da naucite nesto, nezurite, svako ima svoj tempo, i sve sto ste procitali a niste razumeli makar samo jednu rec, znajte da sve kockice nisu pale na svoje mesto i da nema stabilnosti.



                        Treba se nauciti uciti, svi imamo razlicitu logiku i greska je obicno iz skole nametnuta logikom ucitelja da svi morate da mislite na isti nacin jer vam je problem prezentiran kolektivno.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Ivvan
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1574
                          • Nis
                          • SAAB 9000

                          #13
                          Originally posted by BOOST



                          Cesto smo se salili da je moja prednost da mislim na Svedskom, pa kad nema resenja da ja samo switcham na Srpski,
                          kazu da je prevara , zato sto sa 2 razlicite jezicke logike mogu da vidim stvari iz vise raznih uglova.
                          .

                          Varas znaci

                          Pozdrav
                          Turbos make torque,and torque makes fun

                          Comment

                          • TypeKoshiR
                            CBC Veteran
                            • 01.11.2004
                            • 115
                            • Kranj,SLOVENIA

                            #14
                            Evo jedno tesko pitanje za tebe Boost
                            zasto i kada kako vezes cijevi kod 4-2-1
                            jer najajce izduvne grane skoro uvijek imaju 4-2-1
                            al jeste da su duge do pola automobila
                            Jeli to uvijek isto ili mozes da napravis drukcije 1-4 i 2-3 cijevi...
                            jer nisam siguran ali vido sam i drukcije povezane

                            1-4 i 2-3


                            www.hondaaddict.com

                            Comment

                            • TypeKoshiR
                              CBC Veteran
                              • 01.11.2004
                              • 115
                              • Kranj,SLOVENIA

                              #15
                              A inace na hondu seriju D stavlja se vise ili manje 4-2-1 jer je to najbolji header za ta motor ili header 4-1 od Bisi engenering koji je stvarno strava najajci medu svima...al nije bas jeftin





                              A za B seriju svi stavljaju gore 4-1 jer se lakse vrti i jeste napravljena da radi na visokim obrtajima !

                              Ja ako budem imao para kupit cu bisimoto engenering header za B seriju !

                              LP

                              www.hondaaddict.com

                              Comment

                              Working...
                              X