U pitanju je 1,1 FIRE motor (Fiat, naravno). Trenutno je maksimalna snaga na oko 5500rpm. Zeleo bih da maksimalni obrtni moment i maksimalnu snagu pomerim malo (oko 500 rpm) ka visim obrtajima, da daje maksimalnu na oko 6000 /blokada je na oko 6500/. Da li za postizanje ovog rezultata mogu da uzupcim bregastu za jedan zub u napred, ili je to preterano? Ne ulaze mi se u remenicu (nadam se da je pravi izraz u pitanju) sa finim stelovanjem...
Cam Advance na SOHC motoru
Collapse
X
-
Sa DOCH ima smisla raditi na overlap pozicioniranju, posebno ako su druge duracije.
Ovako
oko 2 stepena max i opet ako je DOCH inache nope.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
-
-
2 stepena, kao 2 stepena od 360 stepeni, ili dva "zuba"? Mogu da izbrojim broj zuba, pa da podelim 360 tim brojem, da bih ustanovio koliko stepeni predstavlja jedan zub (ali, sigurno vise od sva stepena).(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Ne 2 zuba vec 2 stepena .
Misli na to da se bregasta okrece duplo sporije od radilice i nemoj da zamenish stepene radilice sa stepenima bregaste
Pricamo o stepenima radilce dakle, da li je jednachina provokativnaAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Razumeo za odnos radilica/bregasta... Razumeo i za "zub" i "stepen". Cini mi se da necu to da cackam (mada mi djavo ne da mira). Ne znam da li postoji rizik da klipovi kucnu o ventile, ako pokusam opisanu proceduru - ili ce auto samo jako lose da radi?(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Postoji mogucnost da se sudare ventili i klipovi. Ne mora da znaci da ce se to desiti, ali moze.
Inace, po mom iskustvu, nestandardno zupcenje daje rezultate i na sohc motoru. Unazad pomera moment na gore, unapred ga spusta na dole.
To sto hoces mozes da uradis i sa obicnom remenicom ako se pozicionira na bregastu putem okruglog pina. Na starim motorima je 5mm precnik pina. Razbusi rupu na remenici i moci ces da je okrenes za par stepeni. Kada stegnes remenicu nema mrdanja.
Ak ose plasis da ce da mrdne (a nece) mozes da u tu razbusenu rupu ubacujes caure koji ekscentricno imaju rupicu od 5mm pa ce sve lepo da legne.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
drugar je na ibizi staroj kockastoj 1.2 porsche sistem, (isto sto i fiat fire), posle havarije i strucne popravke imao pogresno uzupcen motor dobra 2-3 meseca i to cela 2 zuba.... rezultat je bio taj da je auto isao losije i paljenje je bilo nemoguce namestiti, ako ide u visokim na niskim trokira i obratno.... tj niski nisu ni mogli da se nameste...
sto se ventila tice, na fire motoru bi trebalo da je lift ventila manji od visine komore te ne moze da dodje do havarije ?
nego, sta se dobija i na koji nacin na DOHC motorima (nov sam u toj familiji) tj koja bregasta na koju stranu? ima li kakvog efekta taj 1' ?
pozz
Comment
-
-
1.1 nema 16vJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
sta se desava ako klipovi imaju siceve?Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
Comment