TMIC ili FMIC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    TMIC ili FMIC

    evo ovako...interesuje me sledece...trenutno na mps-u je IC montiran fabricki gore,na motoru...e sad sam razmisljao da li odradim IC na prednjoj strani motora ispod branika..kit postoji ali ne znam da li je bas tolika razlika u hladjenju vazduha kolika je investicija...inace to bi bio prvi mod na autu(mazda 6 mps)...ima li neko iskustva sa prebacivanjem TMIC-a na FMIC?
    hvala
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    #2
    licno nemam iskustva ali sam vidio jednu WRX STi sa ugradjenim FMIC. uradjen je tako samo zbog dimenzija IC.
    drugim rijecima - ako ne podizes nadpunjenje pretjerano nema potrebe.
    BTW gledao sam danas top gear sa tom mazdom. bas fin autic
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #3
      Pa IC-u je najbolje da okrenut tako da povrsina ima sto veci "otpor"!

      Razlika u hladjenju je u velicini IC-a a tek onda u pozicii.
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        #4
        pa ic na mps je poveliki ali je problem sto je montiran na motoru i bojim se da ne prima toplotu od motora...
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #5
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            osnovno za izmenjivac toplote (sto i jeste IC) je protok vazduha/zapremina i razlika temperature.

            protok vazduha je najbolji kada je IC postavljen vertikalno u struji vazduha direktno nailazi na njega, znaci montira se ispred standardngo hladnjaka za vodu sa sto manje ometanja ulaska i izlaska (pada pritiska) rashladnog vazduha.

            eventualno moze ispred njega da se nadje kondenzator klima sistema sto donekle smanjuje efikasnost razmene toplote.

            to je optimalna (najbolja) montaza i polozaj na autu, ostali kompromisi umanjuju efikasnost, i time zahtevaju ili veci po povrsini IC ili nastaje losiji efekat razmene toplote i posledicno manju masu vazduha/ kiseonika koja "hrani" motor.

            imam podatke za neke IC fabrike Nissens iz njihovog kataloga, ako nekoga neki specifican model zanima da probam da pronadjem tehnicke karakteristike.

            naravno, iza IC ne smeda se nalazi nista sto ometa izlaz vazduha iz njega, sve sto je iza treba da se nalazi na udaljenosti i da postoji predvidjen odvod vazduha ispod motora adekvatnim vodjenjem struje vazduha.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #7
              http://www.edmunds.com/insideline/do/Me ... toId=22300
              ovako izgleda kod mene...
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              Working...
              X