S A A B 9000 CC, 1990...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    #61
    Shta bi se dobilo sa ...
    Pravljenjem hibrida...
    T25 Turbo, a kompresorski deo T3, tachnije od TEO5 starog turba kojimi je bio na autu, poshto sam stavio T25... Zbog brzeg SPOOL-upa, ali sad osecam da slabije vuche... kao da nema onu snagu koju je imao...

    Da li bi dobio Brzi SPOOL (T 25) sa Vecom snagom (T3)???

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #62
      T25 GECRKT...
      Zveknuo turbo, dimi ko lud....

      Remontovao, popravio, sredio Sloba MICRON, TuRbo servis...

      Kaze bio u Qrcu....

      Sad to sredjeno, odneto KICKY-ju, da namesti, narikta, nashtelba...
      ZABAJA...

      pa da se to sredi, pa da nastavimo dalje...

      Mozda ga i ne prodam...

      Mozda i zmem chipove DI/APC i LH chip, pa da se malko igram...
      sa jedno 260KS i oko 370 NM...

      Posle ako bude ostajao... TD04HL-15T #5 TuRbo, i injektori od 2.3 B234L engine, pa po Nekome moze da ide i do 350 KS i 500 NM...

      hm... simpatikus...


      JBT... pokidacu karoseriju i shasiju... ako to uradim... Tako ovaj chika rekao, kad se da gas... sve se uvija i krcka...

      koja je to sila, kad uvija SAAB-a???

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #63
        Ne mogu da verujem da se takva karoserija uvija od snage motora...
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #64
          problem je da momenat napada prebrzo i da itekako se uvija .

          Na starim 900 imamo slucajeva da se kad se stisne gas moze provuci shaka izmedju A stuba i vrata dok je gas stisnut (nije zdravo za pokusati ako se mora pustiti gas ) , na 9000 CC se otvaraju prednja vrata, otkace sa drugog zuba i ostanu zatvorena samo na prvom, po stiskanju gasa .



          Scenario:

          B202
          234l injektori 349cc
          Chip na LH 2,2
          DI chip
          TD04-15 #5 (Aero 9-5) turbina

          u 3 brzini 80-120 km/h 2,1 sec.

          Medjuubrzanje???
          Veruj da se uvija sve, ipak je to 1500kg auto i masa nezeli da prati novi rezim vec bi da nastavi po inerciji.
          No, sila Boga nemoli.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • itza
            CBC Senator XXL
            • 28.12.2004
            • 658
            • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
            • -

            #65
            uh uh .. ovo zvuchi veoma zanimljivo..
            kod mene josh prostije ..
            jer nemam kasetu
            "Brano sine , vozi POLAKO..."

            Comment

            • TAZZ
              Banovan
              • 30.05.2005
              • 1409
              • NBGD,SERBIA

              #66
              Hm...

              Zamenjen TuRbo...

              Posle par dana...

              O5 dimi na auspuhu...

              Na Iberlaufu, ne dimi, kad skinem, odvrnem mesto za sipanje ulja, gde je i ujedno shipka za kontrolu nivoa ulja... nema dima... moze da se dishe tu... nema nikakvih isparenja...

              AUTO DIMI!!!

              shta? jel ne valja TuRbo opet? Nije dobro repariran, servisiran?

              SH-TA!

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #67
                Gumice?
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Igor
                  CBC Senator XXL
                  • 30.12.2004
                  • 394
                  • DORCOL REPUBLIKA

                  #68
                  crevo za odvod ulja iz turbine... prikljesteno u najavi
                  Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                  Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                  Comment

                  • itza
                    CBC Senator XXL
                    • 28.12.2004
                    • 658
                    • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                    • -

                    #69
                    nije ...
                    dobio je od slobe neki fancy odliv koji ne mozhe da se presavije i zapushi
                    "Brano sine , vozi POLAKO..."

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #70
                      Proveri nepovratni ventil na malom kolu iber-ventilacije.

                      Skini deklu i ochisti filter u dekli za iber.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #71
                        Veoma moguce...lanetov slucaj...jos przi staro ulje koje se nakupilo starom raspalom turbinom
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • itza
                          CBC Senator XXL
                          • 28.12.2004
                          • 658
                          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                          • -

                          #72
                          ma njemu se deshava isto shto i meni ...
                          posle 3 dana sam primetio da CURI ulje iz toplog dela turbine .. da je do sagorevanja starog ulja dimila bi odmah .. a simptomi se pojavljuju tek posle par dana ...
                          kompresija slicna i kod njega i kod mene ~9 merena na toplom motoru

                          sad vetj pochinjem da se plashim da nismo napravili neku greshku u montazhi ..
                          jer ni ja ni on nismo skidali dovod ulja do turbine i chistili ... niti smo punili turbinu uljem prilikom montazhe ... a chini mi se da sam negde prohitao da bi to po PSu trebalo tako .. mada mi i dalje nije jasno kako da napunim srce turba uljem i da montiram a da to ne iscuri ?
                          "Brano sine , vozi POLAKO..."

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #73
                            Odvrnes dovodne srafove ulja na srce turbine, izvadis svecice i verglas a jedan viche STANI kad ulje dodje.
                            To je to.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • TAZZ
                              Banovan
                              • 30.05.2005
                              • 1409
                              • NBGD,SERBIA

                              #74
                              hm...

                              Danas bi do Slobe.

                              Ovako,
                              Kao sredio je turbo, mashina-probni sto, balanserka vozi do 3.4 BAR pritiska ulja i ne curi, kaze da je zavrshna brzina bila na 110.000 rpm, upikovan do nekih 1.8 unbalance, na 110.000 rpm. Shta god to znachilo.

                              I da ima kao -2 stote neki Qrac na osovini, ali kao to je po njemu normala, kao nije valjda SAAB toliko osetljiv.

                              Crevo od odliva nije prikljeshteno, savrsheno je ravno i nema nekih pregiba.

                              Na sastavu Turbinskog dela sa srcem TuRba, imam neku nedefinisanu masu, kao zvakacu gumu koja nije mala... velichine 1cm u shirinu i 5 cm u duzinu, " skoksano ulje koje smrdiiiiiiiiiiiii" pod `aubom, i da naravno tu i pushta ulje, mada imam i na kompresorskom delu ulja, i pun je usisni deu ulja, ono plastichno crevo od Protok omera do TuRba, gde i ide Iber pipica...
                              Interesuje me koliki je pritisak ulja u Sistemu?
                              Mislim B202 motor, koliki je na LERU, i koliki je pod PUNIM opterecenjem...

                              Skinuo sam i iberlauf sa poklopca dekla ventila i opleo po gasu jedno 400 m 2 i 3 brzina znachi OPEN TROTLE...

                              Izbacio jeste malo ulja po motoru...

                              Mene samo brine da nije zveknuo motor, pa da od prevelikog pritiska u cilindrima, prolazi pritisak do kartera, pa da ulje iz turba tada ne moze da otiche normalno u karter, pa se TuRbo preliva uljem...

                              Mada ako B202 ima veci pritisak ulja od 3.4 na OPEN TROTLE, eto odgonetke.

                              Reshenje sa Slobom je sledece...

                              Da on meni vrne parice ili Da mi napravi kao neki MHI TuRbo, koji je na T25 flanshni, a koliko ja znam to je samo TD04, i kaze da je malko stariji, znachi sa SAAB 9000 Aero. recimo...

                              Dal da to prihvatim, da mi odradi taj turbo, ili da uzmem pare, i da poshaljem TuRbo u Uzice da mi odrade...

                              Ili Ti BOOST da mi poshaljesh neki, neshto OVO ONO...

                              Samo me malko strah da motor ne uzrokuje sve ovo...

                              Da i ovo sad...

                              Svacice imaju neku Belichastu boju, nisu ni crne, ni sive... BELE...

                              Malo goriva?

                              Comment

                              • TAZZ
                                Banovan
                                • 30.05.2005
                                • 1409
                                • NBGD,SERBIA

                                #75
                                Originally posted by BOOST
                                Proveri nepovratni ventil na malom kolu iber-ventilacije.

                                Skini deklu i ochisti filter u dekli za iber.
                                onaj malecki ventilchitj, na malom crevcu koje ide do TROTLE BODY-ja...

                                Radi u jednom smeru, ka trotleu, a zapushi ka dekli...

                                Gde se tachnije nalazi taj Filter?

                                Comment

                                Working...
                                X