S A A B 9000 CC, 1990...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #91
    2 tipa blokova 234

    jedan dugi od 1990 do i sa 1993 (model)
    drugi kratki od i sa 1994 (proizvodnja od 4 meseca 1993) do i sa 1999 godine.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • civi
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1492
      • Pozarevac

      #92
      ajd kacim sutra sliku pa da utvrdimo pravo stanje stvari
      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
      - Kako to misliš, kočim?

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        #93
        Originally posted by civi
        koji je to blok ustvari 234L
        Onaj levo od ALBUKERKIJA...




        Oznake bi trebalo da znache vako neshto...

        23= 2300 ccm
        4 = 4-ta generacija motora
        L = TuRbo Motor

        Zato se i kaze B2x4L generacija motora, nije bitno da li je od 2 ili 2.3 zapremine...

        Ista generacija.

        Comment

        • TAZZ
          Banovan
          • 30.05.2005
          • 1409
          • NBGD,SERBIA

          #94
          Jedno pitanje...

          Motor B234L 1991 godina, da li je kompatibilan i da li mogu da ga gurnem umesto B202L, a Ozichenje je LH 2.2, tachnije ECU je LH 2.2 i DI/APC je naravno za TE05 TuRbo i bez KATALIZATORA, trenutno na autu?

          Da li moze tu da chuchne B234L???

          Ideja mi je da umesto B202L stavim B234, ali znam da je B234L na LH 2.4.2 ili LH 2.4.4 kako vec...

          Znachi ukratko da li moze, i ako moze shta bi trebalo menjati na instalaciji.
          Ovakvom premetachinom bi Doshao do 200-220 KS i 300-350 NM...
          Znam da je DI/APC na ovom 1991, sa Lambda sondom, a ja je nemam...
          Pih gomila pitanja, ali da li ima odgovora...???

          POZDRAV \\ TAZZ

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #95
            zar je moguce da niko nema ideju?

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #96
              234l nikad nije radjen sa LH 2.2

              Ozicenje nekompatibilno, ako bi terao sa 2.2 ozichenjem zahtevalo bi specijano radjen chip za to i to je to..

              ali...chak sto vishe je u opsegu stelovanja AMMa



              Elem, radice... LH je primitivan

              Jedino DI treba da dobije Chip sa krivom paljenja za B234 a ne B202.

              Chak sto vise i sa B202 krivom ce da radi ali paljenje ce biti malo prekasno.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #97
                da li bih mogao da zamenim chip sa lh 2.4 u ovaj moj 2.2, znash na shta mislim... mislim na DI box...

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #98
                  chip izmena na DI/APC pripadajucimim jedinicam LH 2.2 vs 2.4 je moguca.

                  Chip rotacija na samim LH jedinicama izmedju razlicitih generacija nije moguca.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    #99
                    OK!
                    To mi trebalo!
                    Znachi Vozice sa LH 2.2 Boxom...

                    Menjam iz DI boxa chipove...

                    I to bi u Teoriji i verovatno praxi radilo!
                    Hm...

                    Ok! onda da promenim motor na B234L, promenim Chipitje... i to bi trebalo da radi!

                    VRH!!!

                    Jedno pitanje...

                    A da probam ceo BOX, crvene je boje (SAAB 9000 2.3T CARLSSON je donator motora) da promenim, da li bi to radilo???

                    Ili ipak samo Chip da menjam?

                    10X BOOST

                    Comment

                    • TAZZ
                      Banovan
                      • 30.05.2005
                      • 1409
                      • NBGD,SERBIA

                      Promenio motor, lego B234 iz carlssona aka TALLADEGA...
                      Trebalo bi da gura oko 200 ks i da puca sa 330 NM@2000 rpm...

                      Tu su sad malko oprechna mishljenja...

                      Po nekim katalozima 2.3 carlsson 9000CC tuche celih 220KS i oko 340NM... sa BOOSTom od 1BAR...

                      Kako god... legao je motor... oseca se da puca od snage... divan osecaj za razliku od SKODE TDI koju sam vozao poslednjih 4-5 meseci...

                      Sad idemo na sitnice koje zivot znache...
                      u Famoznom servisu nisu mi stavili DI/APC chip iz carlssona vec je ostao 2.0 standardan, ali ...
                      to nije to...
                      Kriva paljenja je ne odgovarajuca, kad vozim lagano cima se shtuca...

                      Naravno ovi iz servisa su stavili na AMM neki qrac od kartona, neki krug smanjili presek AMMa na ulazu i kao radi VR...
                      ali kad se skine, onda aj ne lezi vraze... CIMA UBI... BTW, spakovali su mi suto bez nosacha motora, olabavljen kaish(PK), ne zavrnuti shrafovi gomila, pogreshno povezani pozicija i zmigavci... Taman da radim neshto u GARAGE... da se sigramo ITZA i ja... da naravno da li treba da kazem da nisam imao ni brzinu, nisu povezali konektore sa pinjona na km sat... pa je prelivao ko lud!
                      Sve u svemu...
                      SLEDI...

                      Treba da nadjem CHIP za DI/APC... treba da probam da neshtelujem AMM, treba da stavim nosache motora, da zavrnem alternator, da podesim PK kaish, da sredim povezivanje zica kako treba, da zamenim homokinetichke lezaje, da sredim lezajeve tochkova... da promenim sva vakum crevca, da nadjemm kompressor klime za B234 ili da smishljam gluposti za ovaj kompressor klime koji imam... neku remnicu, neki kaish dodatni...

                      Sve u svemu zanimjivo...
                      DA...
                      Promenjena i njushka, stavljena kosa njushka od CDa odnosno od MY1991... mene je lepshi ovako, treba mi i spojler... stavljene su plastike od TALLADEGE na rubove... i tako... Krenulo se sa mrtve tachke... polako...
                      Ali zadovoljan sam rezultatom za sada, ne sa SERVISOM, ali sa reultatom jesam, tachnije ochekivao sam ovako neshto, da ide lepo...

                      Sad treba da vidimo sa BOOSTom za mogucce chipove, LH i DI/APC...

                      Comment

                      • TAZZ
                        Banovan
                        • 30.05.2005
                        • 1409
                        • NBGD,SERBIA

                        Promenjeni nosachi motora SVI! Joj lepote i divote... mirnog li auta... za sad je auto na 0.5 pritiska TuRba... znachi verovatnih 170-180 KS... trebalo bi da gura 1 Bar po specifikaciji i da pushtja celih 225 ks... ali polako, kontaktirao se Fredrick iz MapTun-a za moguce chipove.
                        Sad sledi ovih dana sredjivanje homokinetika, i lezajeva, onda servis turba...

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          Hm... MapTun nece da radi chipove za LH sistem...

                          Sad pitanje za Gumenog, ako vidi...

                          Da li mozesh da ako ja obezbedim DI/APC chip koji mi treba, da ...

                          Napravish reprogramirash ili shta vec radish CHIP za LH 2.2 sistem sa mapama za gorivo... za trenutni motor koji je u njemu...
                          Ili kako vec to mogu da reshim... mozda neko stelovanje AMM-a okretanjem onog pota...???

                          Comment

                          • TAZZ
                            Banovan
                            • 30.05.2005
                            • 1409
                            • NBGD,SERBIA

                            Sredili Homokinetike i lezajele tocka... Sad...
                            Problem zichenje treba da se reshi...

                            Da zmem TRIONIC zichenje... Preradim zichenje i tutnem TRIONIC ECU...

                            Comment

                            Working...
                            X