Izduvna grana 4-2-1 kod Bate?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • uglavnom.bezopasni
    - 42 -
    • 03.02.2005
    • 2235
    • Novi Sad

    #16
    Pa lepo kazes ocu isto to samo da šljašti (prohron), koliko sam ja shvatio te grane se stavljaju da nestignu da te vide kad prodjes, ako je stavljas da drzis haubu otvorenu da bi se neko divio tvojoj grani, onda...
    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
    11.04. 0:12 #2
    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

    Comment

    • Sasha
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 4126
      • Novi Sad

      #17
      Ja sam kod Bate uradio kompletan izduv na Sprintu pre skoro tri godine i zadovoljan sam. Prosirene cevi na 45mm,dva protocna lonca, mislim da je cena bila oko 130e. Cuje se za sve pare, a i malo jace
      Kad pogledate cene raznoraznih brand name proizvodjaca koji ti naplate zadnji lonac 200e onda nema dileme sta treba odabrati
      www.arcs.org.rs/forum

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        Problem je sto 98% majstora nece to da radi da li zbog neznanja ili zbog velikog cimanja oko svega toga ne bih znao, meni su za Yuga trazili 170 i 200e (Andjelkovic i Vlajkovic) , naravno ne pada mi na pamet da dam taj kesh za to,
        ne razumem poentu- sta je problem/ nezadovoljstvo.

        da li majstori "zbog neznanja" ili-
        nema se volja da se plati materijal i rad koji je potreban.

        koliko ja znam materijal u osnovi kosta isto za Yuga i Rols Rojsa, rad je takodje manje vise iste cene kostanja (za isti obim posla) i zavisi od te strucnosti/kvaliteta rada majstora.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Rubi
          CBC Senator XXL
          • 06.05.2005
          • 519
          • Beograd

          #19
          Velika je hebada savijanje i secenje cevi "od oka", a kod nas se, neopravdano, jos uvek nije odomacilo kompjutersko projektovanje. Ne vidim razlog zasto ne bih modelovao svoju granu u ACad, video na 3D modelu koji su uglovi i koje duzine potrebne i odneo majstoru koji ima masinu koja savija cevi na zadati radijus i zadati ugao krivine da mi savije cevi "na meru". Onda bi ih vario sam, ili bi ih zavario majstor. Gledao sam kod Vlaste kako majstor radi nesto na izduvnoj grani (mislim da je pravio novu po ugledu na staru - fabricku), i to je bila bukvalno "cekic metoda". E, sad... Kad majstor ima zivaca da cekica (mlati ), a da to na kraju ispadne OK, ja nemam nista protiv - nemojte pogresno da me shvatite. Ali, recimo, u Kulicu imaju fancy spravu za savijanje cevi - kad bi cev savili bas kako treba, onda bi pre varenja bilo mnogo vise turpijanja i secenja, a manje cekicanja. Drugi problem je sto ja ne znam da radim u AutoCad-u...
          (\__/)
          (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
          (")_(") your signature to help him gain world domination.

          http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

          Comment

          • stef
            CBC Član
            • 21.09.2005
            • 64
            • New Now

            #20
            Originally posted by Transporter
            Originally posted by stef
            Marko, davno sam se ja raspitao.Pitao sam dva puta:jednom je bilo 120e, drugi put oko 150-170e. Vidjao sam njegove grane na Yugicima i na mnogo skupljim i komplikovanijim automobilima - uradi granu za sve te pare....
            Nisam te bas razumeo najbolje sta si hteo da kazes ?
            Ne radi na pamet i kada uradi - uradio je. Gomila trkaca vozi njegove izduve a vidjao sam sigurno 5-6 njegovih grana na jako skupim automobilima, koje su uradjene vrhunski. Mozda ne izgledaju bog zna sta(takve stvari radi od prohroma) ali definitivno rade posao!

            Comment

            • Deki
              CBC Senator XXL
              • 18.02.2005
              • 307
              • Beograd

              #21
              Originally posted by Rubi
              ...Drugi problem je sto ja ne znam da radim u AutoCad-u...
              Ima ko zna.

              Comment

              • Transporter
                CBC Senator XXL
                • 12.03.2006
                • 568
                • Avala BGD

                #22
                Originally posted by brick
                Problem je sto 98% majstora nece to da radi da li zbog neznanja ili zbog velikog cimanja oko svega toga ne bih znao, meni su za Yuga trazili 170 i 200e (Andjelkovic i Vlajkovic) , naravno ne pada mi na pamet da dam taj kesh za to,
                ne razumem poentu- sta je problem/ nezadovoljstvo.

                da li majstori "zbog neznanja" ili-
                nema se volja da se plati materijal i rad koji je potreban.

                koliko ja znam materijal u osnovi kosta isto za Yuga i Rols Rojsa, rad je takodje manje vise iste cene kostanja (za isti obim posla) i zavisi od te strucnosti/kvaliteta rada majstora.
                Mnogo je para, nije da nemam da dam ali me je zao da platim toliko.Problem je sto za Yuga treba cev 35mm nema neke filozofije provlacenja i zalamanja prosto je, ipak yugo je to za 200e imas 1.6 motor koji ce ti grana onda na 1.3, kapiras ??

                Evo kako to izgleda i kakvu trazim:


                A ovo kosta 200e u Nemackoj, pa mi sad ti reci da je ovo isto i da ima isto materijala, ma vazi....

                Comment

                • SALE
                  CBC Senator XXL
                  • 04.01.2005
                  • 841
                  • Banovo Brdo

                  #23

                  Comment

                  • Vocko
                    CBC Senator XXL
                    • 25.04.2005
                    • 4556
                    • nBGd

                    #24
                    Re: Izduvna grana 4-2-1 kod Bate?

                    Originally posted by stef
                    Za koji auto?
                    MazGa 323F BA

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #25
                      Joj kad procitam batina grana je extra ima on iskustva...

                      Zato kod drugara na astri G non stop prijavljuje lamda sondu . . . i ide kao slina...

                      2. VArovi su SIGURNO dobri na ovim uvoznim granama, jer ti vasi dobro NALIVENI varovi uopste nisu dobri, a zasto, uzmite malo Tehniku ZAvarivanja pa prevrnite...

                      3. BAta pravi granu od obicnih celicnih cevi presvucenih aluminijumom cuda muda... savija uglove kako mu se cefne... radi napamet...

                      200e za granu koja nije od prohroma je ipak previse...

                      Comment

                      • uglavnom.bezopasni
                        - 42 -
                        • 03.02.2005
                        • 2235
                        • Novi Sad

                        #26
                        1. Ja sam samo zadovoljna musterija (4 auta) i tu je kraj price.

                        2. U varenje se ne razumem bas ali sam pun puta gledao kako to rade profi varioci (pravi sa licencom) pa sam izvukao neke zakljucke, mozda i gresim.

                        3. Pravi od cega mu kazes, a sto se uglova tica ako i radi napamet svaka mu cast, onda zna sve uglove i polozaje lonaca za dosta kola...
                        (kakve su te celicne cevi presvucene aluminijumom, ozbiljno me zanima, trajnost ,otpornost na atmosferske uticaje, savijanje, busenje (rdjanje rupa)...)

                        Znas li ti sta je prohrom, koliko vrsta postoji i koliko nivoa sjajnosti?
                        Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                        11.04. 0:12 #2
                        Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                        Comment

                        • stef
                          CBC Član
                          • 21.09.2005
                          • 64
                          • New Now

                          #27
                          Originally posted by Gumetina
                          Joj kad procitam batina grana je extra ima on iskustva...

                          Zato kod drugara na astri G non stop prijavljuje lamda sondu . . . i ide kao slina...

                          2. VArovi su SIGURNO dobri na ovim uvoznim granama, jer ti vasi dobro NALIVENI varovi uopste nisu dobri, a zasto, uzmite malo Tehniku ZAvarivanja pa prevrnite...

                          3. BAta pravi granu od obicnih celicnih cevi presvucenih aluminijumom cuda muda... savija uglove kako mu se cefne... radi napamet...

                          200e za granu koja nije od prohroma je ipak previse...
                          -Ovo pod Astrom mislis na Dukija?Na crvenu astru?
                          -Za cevi nije tacno ni priblizno - kada budes prolazio pored mog auta - malko kucni a bogami i zagledaj izduv - prohrom.
                          -Napamet ne radi - vise puta sam gledao kako radi grane - zadnji put kako je radio granu za svoj Super Pick Up. Postoji nesto sto se zove sablon....

                          Comment

                          • 24v
                            CBC Senator XXL
                            • 11.12.2004
                            • 479
                            • Beograd, Karaburma

                            #28
                            Kod Vlajkovica za Yuga grana 4-2-1, cev f48, i zadnji protocni lonac kostaju 300 evra!!! To znam provereno!
                            I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              Mnogo je para, nije da nemam da dam ali me je zao da platim toliko.Problem je sto za Yuga treba cev 35mm nema neke filozofije provlacenja i zalamanja prosto je, ipak yugo je to za 200e imas 1.6 motor koji ce ti grana onda na 1.3, kapiras ??
                              ne kapiram i pored truda gde je tu krivica majstora.

                              ti si taj koji nesto trazi da ti napravi.
                              treba ti, platis ako uradi sta si trazio i svi zadovoljni.
                              ne treba, ne narucujes, nema troska i opet svi zadovoljni.

                              koji ce ti uopste Yugo, za 50 evra imas bicikl...i to novi.

                              poredjenje bez kriterijuma uvek je visesmisleno, tako da 200 evra za polovan motor treba da bude mera za sta ?

                              za opstu vrednost rada i materijala, univerzalna mera.

                              pa sto se uopste prave novi delovi, novi automobili, uopste nesto sto kosta skuplje od magicnih 200 evra

                              ja bih rekao, imam para hocu to i to, ili nemam para pa cu smisljati kako da zaradim za zeljeno.
                              trziste nikako ne mogu da krivim za nerealne postavljene zelje/ciljeve.

                              ako je Bata skup, ima valjda i jeftinije, koliko kosta Zastavin deo koji isto vrsi (nekako) namenjeni posao/
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Davor
                                CBC Senator XXL
                                • 02.03.2005
                                • 498
                                • Novi Sad

                                #30
                                Slazem se sa vama da ta pravljena grana daje i lakse "disanje" motoru i za kompletan izduv ti za juga treba 300e i to bez zadnjeg lonca tipa Remus Sebring ...,tako da onaj sto je rekao da za 200e ima 1.6 motor je u pravu ali naravno svi mi znamo koliki nam je budzet pa bi i ovce i novce,pa velika vecina ostaje na tom da malo sredi standardni izduv bez diranja grane jer je to ipak velika investicija i za te pare se glava motora moze sasvim lepo srediti i bolji ces rezultat sigurno dobiti sa sredjivanjem glave nego sa izduvnom granom samo,mada pravi efekat u principu ne ide jedno bez drugog.

                                Comment

                                Working...
                                X