Pa lepo kazes ocu isto to samo da šljašti (prohron), koliko sam ja shvatio te grane se stavljaju da nestignu da te vide kad prodjes, ako je stavljas da drzis haubu otvorenu da bi se neko divio tvojoj grani, onda...
Izduvna grana 4-2-1 kod Bate?
Collapse
X
-
Ja sam kod Bate uradio kompletan izduv na Sprintu pre skoro tri godine i zadovoljan sam. Prosirene cevi na 45mm,dva protocna lonca, mislim da je cena bila oko 130e. Cuje se za sve pare, a i malo jace
Kad pogledate cene raznoraznih brand name proizvodjaca koji ti naplate zadnji lonac 200e onda nema dileme sta treba odabrati
Comment
-
-
Problem je sto 98% majstora nece to da radi da li zbog neznanja ili zbog velikog cimanja oko svega toga ne bih znao, meni su za Yuga trazili 170 i 200e (Andjelkovic i Vlajkovic) , naravno ne pada mi na pamet da dam taj kesh za to,
da li majstori "zbog neznanja" ili-
nema se volja da se plati materijal i rad koji je potreban.
koliko ja znam materijal u osnovi kosta isto za Yuga i Rols Rojsa, rad je takodje manje vise iste cene kostanja (za isti obim posla) i zavisi od te strucnosti/kvaliteta rada majstora.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Velika je hebada savijanje i secenje cevi "od oka", a kod nas se, neopravdano, jos uvek nije odomacilo kompjutersko projektovanje. Ne vidim razlog zasto ne bih modelovao svoju granu u ACad, video na 3D modelu koji su uglovi i koje duzine potrebne i odneo majstoru koji ima masinu koja savija cevi na zadati radijus i zadati ugao krivine da mi savije cevi "na meru". Onda bi ih vario sam, ili bi ih zavario majstor. Gledao sam kod Vlaste kako majstor radi nesto na izduvnoj grani (mislim da je pravio novu po ugledu na staru - fabricku), i to je bila bukvalno "cekic metoda". E, sad... Kad majstor ima zivaca da cekica (mlati), a da to na kraju ispadne OK, ja nemam nista protiv - nemojte pogresno da me shvatite. Ali, recimo, u Kulicu imaju fancy spravu za savijanje cevi - kad bi cev savili bas kako treba, onda bi pre varenja bilo mnogo vise turpijanja i secenja, a manje cekicanja. Drugi problem je sto ja ne znam da radim u AutoCad-u...
(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Originally posted by TransporterOriginally posted by stefMarko, davno sam se ja raspitao.Pitao sam dva puta:jednom je bilo 120e, drugi put oko 150-170e. Vidjao sam njegove grane na Yugicima i na mnogo skupljim i komplikovanijim automobilima - uradi granu za sve te pare....
Comment
-
-
Originally posted by brickProblem je sto 98% majstora nece to da radi da li zbog neznanja ili zbog velikog cimanja oko svega toga ne bih znao, meni su za Yuga trazili 170 i 200e (Andjelkovic i Vlajkovic) , naravno ne pada mi na pamet da dam taj kesh za to,
da li majstori "zbog neznanja" ili-
nema se volja da se plati materijal i rad koji je potreban.
koliko ja znam materijal u osnovi kosta isto za Yuga i Rols Rojsa, rad je takodje manje vise iste cene kostanja (za isti obim posla) i zavisi od te strucnosti/kvaliteta rada majstora.
Evo kako to izgleda i kakvu trazim:
A ovo kosta 200e u Nemackoj, pa mi sad ti reci da je ovo isto i da ima isto materijala, ma vazi....
Comment
-
-
Joj kad procitam batina grana je extra ima on iskustva...
Zato kod drugara na astri G non stop prijavljuje lamda sondu . . . i ide kao slina...
2. VArovi su SIGURNO dobri na ovim uvoznim granama, jer ti vasi dobro NALIVENI varovi uopste nisu dobri, a zasto, uzmite malo Tehniku ZAvarivanja pa prevrnite...
3. BAta pravi granu od obicnih celicnih cevi presvucenih aluminijumom cuda muda... savija uglove kako mu se cefne... radi napamet...
200e za granu koja nije od prohroma je ipak previse...
Comment
-
-
1. Ja sam samo zadovoljna musterija (4 auta) i tu je kraj price.
2. U varenje se ne razumem bas ali sam pun puta gledao kako to rade profi varioci (pravi sa licencom) pa sam izvukao neke zakljucke, mozda i gresim.
3. Pravi od cega mu kazes, a sto se uglova tica ako i radi napamet svaka mu cast, onda zna sve uglove i polozaje lonaca za dosta kola...
(kakve su te celicne cevi presvucene aluminijumom, ozbiljno me zanima, trajnost ,otpornost na atmosferske uticaje, savijanje, busenje (rdjanje rupa)...)
Znas li ti sta je prohrom, koliko vrsta postoji i koliko nivoa sjajnosti?Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
Originally posted by GumetinaJoj kad procitam batina grana je extra ima on iskustva...
Zato kod drugara na astri G non stop prijavljuje lamda sondu . . . i ide kao slina...
2. VArovi su SIGURNO dobri na ovim uvoznim granama, jer ti vasi dobro NALIVENI varovi uopste nisu dobri, a zasto, uzmite malo Tehniku ZAvarivanja pa prevrnite...
3. BAta pravi granu od obicnih celicnih cevi presvucenih aluminijumom cuda muda... savija uglove kako mu se cefne... radi napamet...
200e za granu koja nije od prohroma je ipak previse...
-Za cevi nije tacno ni priblizno - kada budes prolazio pored mog auta - malko kucni a bogami i zagledaj izduv - prohrom.
-Napamet ne radi - vise puta sam gledao kako radi grane - zadnji put kako je radio granu za svoj Super Pick Up. Postoji nesto sto se zove sablon....
Comment
-
-
Mnogo je para, nije da nemam da dam ali me je zao da platim toliko.Problem je sto za Yuga treba cev 35mm nema neke filozofije provlacenja i zalamanja prosto je, ipak yugo je to za 200e imas 1.6 motor koji ce ti grana onda na 1.3, kapiras ??
ti si taj koji nesto trazi da ti napravi.
treba ti, platis ako uradi sta si trazio i svi zadovoljni.
ne treba, ne narucujes, nema troska i opet svi zadovoljni.
koji ce ti uopste Yugo, za 50 evra imas bicikl...i to novi.
poredjenje bez kriterijuma uvek je visesmisleno, tako da 200 evra za polovan motor treba da bude mera za sta ?
za opstu vrednost rada i materijala, univerzalna mera.
pa sto se uopste prave novi delovi, novi automobili, uopste nesto sto kosta skuplje od magicnih 200 evra
ja bih rekao, imam para hocu to i to, ili nemam para pa cu smisljati kako da zaradim za zeljeno.
trziste nikako ne mogu da krivim za nerealne postavljene zelje/ciljeve.
ako je Bata skup, ima valjda i jeftinije, koliko kosta Zastavin deo koji isto vrsi (nekako) namenjeni posao/volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Slazem se sa vama da ta pravljena grana daje i lakse "disanje" motoru i za kompletan izduv ti za juga treba 300e i to bez zadnjeg lonca tipa Remus Sebring ...,tako da onaj sto je rekao da za 200e ima 1.6 motor je u pravu ali naravno svi mi znamo koliki nam je budzet pa bi i ovce i novce,pa velika vecina ostaje na tom da malo sredi standardni izduv bez diranja grane jer je to ipak velika investicija i za te pare se glava motora moze sasvim lepo srediti i bolji ces rezultat sigurno dobiti sa sredjivanjem glave nego sa izduvnom granom samo,mada pravi efekat u principu ne ide jedno bez drugog.
Comment
-
Comment