pritisak turbine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Opet ste se upleli ko pilad u kuchine.

    Postoji samo jedan pritisak i to je apsolutni pritisak.

    On je na atmosferskom stanju ca: 1 BAR

    Vaccum u usisu je reda -0,6 bara ili ti 0,4 Bara apsolutnog pritiska.
    Boost merachi prikazuju dakle stanje atmo kao 0 , vacuum kao negativan prirast a overload kao pozitivan.

    Kod Tazzzboya je pritisak turbine u overloadu +1,5-1,6 Bara dakle atmo pritisak od 1 Bar + 1,5 Bara = +2,5 Bara aposlutnog pritiska.

    U pitanju je tuning.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #17
      Originally posted by BOOST
      Opet ste se upleli ko pilad u kuchine.

      Postoji samo jedan pritisak i to je apsolutni pritisak.

      On je na atmosferskom stanju ca: 1 BAR

      Vaccum u usisu je reda -0,6 bara ili ti 0,4 Bara apsolutnog pritiska.
      Boost merachi prikazuju dakle stanje atmo kao 0 , vacuum kao negativan prirast a overload kao pozitivan.

      Kod Tazzzboya je pritisak turbine u overloadu +1,5-1,6 Bara dakle atmo pritisak od 1 Bar + 1,5 Bara = +2,5 Bara aposlutnog pritiska.

      U pitanju je tuning.
      Boost,

      Audi pokazuje na kompjuteru apsolutni pritisak u usisnoj grani. Ako pokaze 1.5 kao sto je Tazzzboy rekao onda je ta cifra zbir atmosfernog i turbinskog. Tojest, atmosferni oko 1 Bar i turbina 0.5 Bara; ukupno 1.5 apsolutnog.
      Njegova turbina fabricki ne duva 1.5 Bara boosta (ili kako ti koristis izraz overload), nego oko 1/2 Bara.
      Boost or bust...

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Jok, kod Tazzza je mehnichki turbo metar od MAPTUNA i nemeri nista drugo do stvarnosti.
        Vozi MAPTUN STAGE 3+ (individual) sa turbinom sa keramickim lezajevima.

        Turbina puni umesto sa +0,4 bara fabrickog overloada sa 1,5-1,6 bara.

        To sto na audiju voltmetar (bost indikator) prikazuje nesto drugo nema veze sa ovim kod Tazzza .
        I SAAB u zadnje vreme od T7 (trionic 7) od 1998 god na instrumentu koji se zove loadmassmeter prikazuje MASU VAZDUHA koja je nabijena u motor sto je i najbitnije i najpreciznije
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #19
          OK kod Tazzzboya si u pravu-nisam razmisljao o tome da je kod njega SAAB, kod Audija je drugacije- sistem sa senzorom apsolutnog pritiska u usisnoj koji daje zbirnu cifru. tako da ako je kod jevrem-a 1.5 to je ustvari 1+0.5
          Boost or bust...

          Comment

          • jevrem
            CBC Senator XXL
            • 04.11.2006
            • 948
            • Smederevska Palanka
            • A4 2.0TDI quattro

            #20
            Danas sam uspeo da izvucem max. apsolutni pritisak 2.1 da li je to ok. i Koliki bi apsolutni pritisak mogao da izvucem kada bih uradio cipovanje?
            Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
            Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Pretpostavljam da sa 2,1 bara apsolutnog pritiska idesh vec jako siromashno i da si usijo turbo doboljno da koksash ulje i zachepish uljani kanal do turba ukoliko nechekash bar 10 minuta na leru pre gasenja motora ! ? !

              Onako odokativno znajuci koliko je savremen taj motor vec negde na 2,2-2,3 Bara pochinje da se trazi solidno zasipanje gorivom da bi se odrazao bez samodetonacija. Zatim na to treba dodati gorivo koje ti treba za sagorevanje i vec mirisu novi veci injektori i chip za njih gde je injektorska konstanta izmenjena za njih.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #22
                Originally posted by jevrem
                Danas sam uspeo da izvucem max. apsolutni pritisak 2.1 da li je to ok. i Koliki bi apsolutni pritisak mogao da izvucem kada bih uradio cipovanje?
                Taj motor (AAN) je fabricki ako se ne varam 227ks na apsolutnom pritisku od 2.5Bara. Sa stok diznama moze da se gura do 280ks.
                Otprilike svi chipovi koji se nude na trzistu su u nivou +20-40ks.
                Za sve vise ce ti trebati delovi od RS2 (turbo,izduvna grana za turbo,novi MAP senzor koji chita do 3Bara, dizne) ali si onda dobar za oko 350-380ks
                Boost or bust...

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  #23
                  ne bih zeleo da budem neuljudan, ali ako je samo gorivo u pitanju, moze i jeftinije

                  daklem, za pocetak tj za fazu jedan samo softverskog "cipovanja" moze zara da se doda na pritisak benzina tj na podesivi regulator... daklem zera... posto se vec posle dosta gubi na mesanju...

                  a opet posle, moze LINK , jos neke dizne koje se nadju pri ruci, pa cepaj misko dobar si dokle god ti se motor i turbo ne raspadnu...

                  ako se ne varam to je KKK k26 ? sa externim wastegate-om? Boost, tata, koji je hard. limit za takvo sta ?

                  Sto se mape tice, mogu da pomognem u smislu da od nje napravim ono sto se od mene trazi . . .

                  Pozz

                  RAle

                  Comment

                  Working...
                  X