Objasnjenje mera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW 325i
    CBC Senator XXL
    • 25.06.2005
    • 338
    • Novi Sad

    Objasnjenje mera

    Jel moze neko da mi objasni ove specifikacije nije mi bash najjasnije sta je sta


    tnx

    Duration: 284°/272° - ovo je koliko je ventil otvoren dugo u odnosu na radilicu?

    Peak timing: 110° - ?????

    Valve lift: 11,4/11,0mm - ovo je duzina otvaranja ventila usis/izduv?

    Lift at TDC: 2,2/1,7mm - ovo je zazor izmedju klipa i ventila u GMT?

    Valve timing: 32/72-66/26 - ?????
    Doris je vozila mini moris.
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Re: Objasnjenje mera

    Originally posted by BMW 325i
    Jel moze neko da mi objasni ove specifikacije nije mi bash najjasnije sta je sta


    tnx

    Duration: 284°/272° - ovo je koliko je ventil otvoren dugo u odnosu na radilicu?

    Peak timing: 110° - ?????

    Valve lift: 11,4/11,0mm - ovo je duzina otvaranja ventila usis/izduv?

    Lift at TDC: 2,2/1,7mm - ovo je zazor izmedju klipa i ventila u GMT?

    Valve timing: 32/72-66/26 - ?????
    Duration: 284°/272° - ovo je koliko je ventil otvoren dugo u odnosu na radilicu, USIS / IZDUV

    Valve timing: 32/72-66/26 - usis otvara 32 pre GMT zatvara 72 posle DMT - izduv otvara 66 pre DMT zatvara 26 posle GMT.
    Dakle isto sto i duracija samo daje mogucnost za svatanje preklapanja dakle faza usis - izduv

    Peak timing: 110° - ugao napadnog loba, max.

    Valve lift: 11,4/11,0mm - ovo je duzina otvaranja ventila usis/izduv?

    Lift at TDC: 2,2/1,7mm - prikazuje koliko je otvoren koji ventil u GMT - chitaj Valve timing
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • BMW 325i
      CBC Senator XXL
      • 25.06.2005
      • 338
      • Novi Sad

      #3
      sta je to ugao napadnog loba?
      Doris je vozila mini moris.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Prikaz gde se nalazi centar loba, uporedjenje sa ostalim parametrima govori o ubrzanju ventila i stresa istih.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BMW 325i
          CBC Senator XXL
          • 25.06.2005
          • 338
          • Novi Sad

          #5
          Originally posted by BOOST
          Prikaz gde se nalazi centar loba, uporedjenje sa ostalim parametrima govori o ubrzanju ventila i stresa istih.
          aaaaaaaaaaaaaaaaaaa,u sustini kao neko objasnjenje koliko je breg "ostar"?


          tnk you
          Doris je vozila mini moris.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Pa ne samo to, izmedju ostalog , takodje i prikazuje spektar obrtaja za koji je namenjena bregasta da da max efekat , takodje u poredjenju sa ostalim parametrima i geometrijom bloka.

            Kod Vanosa naprimer taj podatak sheta od - do
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BMW 325i
              CBC Senator XXL
              • 25.06.2005
              • 338
              • Novi Sad

              #7
              ova bregasta je u glavi vec nekih 3-4000km i nisam se pokajao sto sam je uzeo ogromna je razlika u odnosu na stock,samo za stock nisam nigde mogao naci ovakve specifikacije...
              Doris je vozila mini moris.

              Comment

              Working...
              X