Opet ja :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW 325i
    CBC Senator XXL
    • 25.06.2005
    • 338
    • Novi Sad

    Opet ja :)

    Ovde i nema nekih nejasnoca,malo sam slab sa strucnim izrazima na engleskom pa sam otprilike zato i postavio ovu temu,naime treba da o-ringujem svoju glavu,e sad je malo dilema koliko treba upustiti "zicu" u glavu a koliko je ostaviti da viri,a i od kojeg materijala treba da bude ta zica?

    Znam da sam dosadan al sta cu....

    P.S na glavi na slici su "ojachani" tj. uliveni vodeni kanali i ostaveljene ove dve rupe da bi se ojachala glava,jer je jako slaba na pregrevanje pa se jako lako desi da pukne jer su svuda tanki zidovi zbog velichine kanala (to je fabricka mana ako tako moze da se nazove)

    I used 0.9mm steel MIG wire coated in copper (to prevent rust) so don't get wrong, it's steel wire, not copper/broze wire. We made every groove with a deep of 0.5mm , so, in that order, 0.4mm of the wire would stick out of the head and will be pressed in the reinforced metal rign of the head gasket making a mark. In that way the head should not slipp or blow th ehead gasket under hight boost applications.
















    P.S
    Remember that I wrote to you to not make the protrusion more than 0.25-0.30 mm?
    sta u ovom slucaju na engleskom znaci protrusion? to je koliko ta zica viri iz glave jel? kaze mi ako je vise od toga moze da izazove probleme??
    Doris je vozila mini moris.
  • BMW 325i
    CBC Senator XXL
    • 25.06.2005
    • 338
    • Novi Sad

    #2
    dok jos nisam poceo nista da radim,da li bolje uraditi ovo na bloku ili na glavi? posto ovaj koji je radio nije hteo da rastavlja blok jer ga je mrzelo da vadi iz auta a glava je vec bila skinuta pa je onda uradio glavu.
    Doris je vozila mini moris.

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #3
      protrusion
      moze da znaci
      protrusion - isplaženje
      protrusion - ispružanje
      protrusion - ispruženje
      protrusion - isturenost
      protrusion - isturenje
      protrusion - izbijanje
      protrusion - izbočina
      protrusion - izlaženje
      protrusion - pomaljanje
      protrusion - stršenje
      protrusion - štrčanje

      za ubuduce mozes potraziti momoc i na
      www.metak.com
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • APOGEE
        CBC Senator
        • 01.06.2005
        • 243
        • Beograd, Vracar

        #4
        Rec protrusion ima jos par znacenja:

        - isturivanje
        - isterivanje
        - ispruženost
        - isplaženost

        E sad sta najbolje odgovara prevodu, mozda bi mogao neko ko se bavi auto-mehanikom.
        Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #5
          Po logici stvari je štrčanje, isturenost.
          Ali zar ne bi bio bolji zaštitni efekat da se ring stavi blize komori, recimo na sredini prstena dihtunga. Ovako on stoji na kraju ringa dihtunga, mada ako to ljudi rade na osnovu nekog iskustva onda je to to.

          Comment

          • BMW 325i
            CBC Senator XXL
            • 25.06.2005
            • 338
            • Novi Sad

            #6
            pa kontam da ono na prvoj slici gde ima obojeno flomasterom da su neki tragovi merenja,,da bi ta zica dosla na sredinu metalnog dela dihtunga....

            Ovo radim da prilikom veceg punjenja turbine ne moram da menjam dihtung svaki dan a motor fabricki nije turbo,nego od atmosfernog pravim turbo...
            Doris je vozila mini moris.

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #7
              Recimo da malo preTrazhish CannonBall forum?
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #8
                @ 325 i...

                Pa ovde je bila polemika o tome... Nemogu se setim ko i BOOST...
                i to mislim BASH BMW I TURBO PREPRAVKA!!!

                shto bi rekao Killaz... trazi malko... nacicesh pa ce ti se samo kazti...

                EDIT...

                Da nashao sam ti da ti bude lakshe...

                http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... o+pritisak

                DUXDUCIS & BOOST...
                kontrola pritiska ...

                Comment

                • Vladd
                  CBC Senator XXL
                  • 09.07.2006
                  • 581
                  • NBG

                  #9
                  Tip razmislja o istezanju zice u kanalu, malo od pritiska, malo od temperature. Zica "viri" 0,4mm "izvan" povrsine glave. Inace pritiska metalni deo dihtunga, i pravi neku vrstu "lavirinta", povecanog pritiska na metalni dihtung, da ga ne bi turbo oduvao.
                  E, interesantno bi bilo sta prica o pritezanju glave.

                  Comment

                  • BMW 325i
                    CBC Senator XXL
                    • 25.06.2005
                    • 338
                    • Novi Sad

                    #10
                    pogresno si shvatio postavku moje teme
                    sad vec mi je sve jasno jer sam uzeo i probao,a kontao sam da je to neko od ljudi ovde na forumu vec radio pa da mozda zna...a sto se tice pritiska i tih stvari oko toga nema problema

                    toliko
                    Doris je vozila mini moris.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Uh uh uh uh... ne... nepribegavamo prilikom tuninga ovakvim polurehenjima sa nesigurnim rezultatima..

                      APR srafovi i aftermarket dihtung su resenje.

                      Ranije je Dr Schrick, rpoizvodjach BMWa imao dihtunge sa chelichnim prstenovima i ostrim ivicama koje su se usecale u glavu.
                      Kad sam se igrao stim bilo je to 1987 god. i sa tom izmenom je vec izgubio sve sigurnosne mariginale koje obichan dihtung pruza.
                      Samodetonacije su ucinile svoje da je taj BMW prolupao na letecim lezajevima na radilici neki kilometar pre stare naplatne stanice na autoputu kod Kovilja.

                      Igrash se sa zdravljem celog motora, prvenstveno klipova jer mislim da nemash dovoljno tehnichkih mogucnosti da odradish maping bez da ostetish motor (sumnjam).
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • BMW 325i
                        CBC Senator XXL
                        • 25.06.2005
                        • 338
                        • Novi Sad

                        #12
                        Originally posted by BOOST
                        Uh uh uh uh... ne... nepribegavamo prilikom tuninga ovakvim polurehenjima sa nesigurnim rezultatima..

                        APR srafovi i aftermarket dihtung su resenje.

                        Ranije je Dr Schrick, rpoizvodjach BMWa imao dihtunge sa chelichnim prstenovima i ostrim ivicama koje su se usecale u glavu.
                        Kad sam se igrao stim bilo je to 1987 god. i sa tom izmenom je vec izgubio sve sigurnosne mariginale koje obichan dihtung pruza.
                        Samodetonacije su ucinile svoje da je taj BMW prolupao na letecim lezajevima na radilici neki kilometar pre stare naplatne stanice na autoputu kod Kovilja.

                        Igrash se sa zdravljem celog motora, prvenstveno klipova jer mislim da nemash dovoljno tehnichkih mogucnosti da odradish maping bez da ostetish motor (sumnjam).

                        mozda me nisi dovoljno ozbiljno shvatio?

                        postoji varijanda da uzmem tzv. MLS headgasket iliti Multy Layered Steel dihtung glave koji je napravljen za ovo sta ja radim,druga je da se pojavio neko kod nas ko kao pravi neke "bakarne" ili kakve vec dihtunge glave po zelji,treca je ovo o-ringovanje daje zadovoljavajuce rezultate uz ostale adekvatne stvari.
                        Motor ce kontrolisati VEMS engine managment i gorivo i varnicu (postavio sam temu u auto-dijagnostika itd)
                        e sad,mapu paljenja koja bi za pocetak bila dovoljna da motor radi bezbedno imam,naravno treba da se dotera jos sve zavisi od motora do motora,znaci "gruba" mapa cisto da ga nateram da radi i da se pokrene pa cemo preko Wideband o2 da vidimo sta i kako se desava i tako da stelujemo stvari.

                        U autu imam motor koji radi besprekorno,a za ove igrarije pravim drugi (delova fala bogu imam da sklopim 3 motora) ali sam jos u fazi skupljanja necu da pocinjem nikakve radove dok sve ne nabavim,turbina mi je stigla (T3/T4 t04e .50 a/r cold i .63 a/r hot trim 57 stage 3 wheel),cekam jos vems i neke sitnice i preko zime pocinjem polako da sklapam sve to na svoje mesto.Na putu su Metric Blues 12.9 shrafovi za glavu koji idu na 110Nm.

                        itd. itd.

                        jel mogu da racunam na neke konsultacije kad pocnem sve to da radim?
                        najvise se plasim VEMS-a jer znam da cu se igrati sa tim mesec dana dok ne dovedem sve u normalu ali nema veze...

                        znaci pravim jedan vrlo vrlo ozbiljan motor,bez zurbe i ostalih gluposti,u kontaktu sam sa dosta ljudi koji vec imaju takve motore tako da gde god da zapne imam pomoc (neki ludi amerikanosi).

                        toliko za sad

                        Gogi
                        Doris je vozila mini moris.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          jel mogu da racunam na neke konsultacije kad pocnem sve to da radim?
                          Naravno, na Cannonu si

                          Dihtunge glave od bakra pravi jedna firma u Subotici,inache baci PM Pikecu ili Fantomu i pitaj, mozda oni znaju, da me ubijesh nemogu da se setim gde mi je vizitka
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • BMW 325i
                            CBC Senator XXL
                            • 25.06.2005
                            • 338
                            • Novi Sad

                            #14
                            Nije mi problem da ih nadjem,nego me interesuje koliko su puzdani
                            Doris je vozila mini moris.

                            Comment

                            • Vladd
                              CBC Senator XXL
                              • 09.07.2006
                              • 581
                              • NBG

                              #15
                              Dovoljno su pouzdani, ali kao sto ti Boost rece, problemi se pojavljuju na "drugoj" strani. Mozda je najbolje resenje aftermarket.. i dihtunzi i srafovi. Obrada sa slike je vec dovoljno skupa, zica nenamenska, mogao je da koristi i klavirsku. Cudan spoj "stednje" i zahteva za performansama.

                              Poz.

                              Comment

                              Working...
                              X