mini cooper s

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • monkey
    CBC Senator
    • 14.11.2006
    • 286
    • Porec, Hrvatska

    mini cooper s

    sretni sam vlasnik mini cooper s, i razmisljam o povecem zahvatu. mislim ugradit turbinu na auto koji vec ima mehanicki kompresor. vidio sam na netu razne kitove namjenjene bas za taj model, ali me zanima da li bi ugradnja turbine za sobom "vukla" i ugradnju konkavnih klipova da se dodatno smanji kompresija. molim za savjete i pojasnjenja oko tog zahvata...
  • alt+64
    CBC Senator XXL
    • 27.02.2006
    • 571
    • bgd

    #2
    khm, khm

    alt+64 = @ = monkey

    aj dok jos imas malo postova, registruj nesto drugo

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #3
      Mislim da ces ovde naci neke savete...



      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        #4
        Nisam znao da na tom automobilu ima motor s mehanickim kompresorom, dopada mi se na nevidjeno Daj neke slike, podatke i sl ?!
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • Hic
          CBC Veteran
          • 17.11.2006
          • 185
          • Zagreb. Croatia

          #5
          ja sam radio jednog sa 163 na 223ks

          Auto je zbilja odlican s tom snagom, ali povlaci dosta promjene.

          Drugi TB, reprogramiranu elektroniku, drugi pulley na kompresoru, drugu ispusnu granu sa katalizatorom i drugi ispusni sustav.

          Ali kada se tako napravi...tek je onda ono sto sam mislio da je (serijski)

          Comment

          • monkey
            CBC Senator
            • 14.11.2006
            • 286
            • Porec, Hrvatska

            #6
            na autu sam promjenio filtar zraka, granu i lonac. odlučio sam staviti manju osovinu na radilicu i veću na kompresor, sve skupa oko 20% povećana brzina vrtnje. i sad me zanima koje jos promjene to povlači sa sobom (osim reprogramiranja ecu-to se podrazumijeva)

            EDIT 021 Ne citirati post iznad

            Comment

            • Lanee
              CBC Senator XXL
              • 30.11.2006
              • 488
              • Beograd

              #7
              e

              pa mozda jeste proshlo mnogo vremena
              ali jel moze neka slika coopera ?

              ili sam ja mozda loshe searchovao ??
              Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
              To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

              Comment

              • monkey
                CBC Senator
                • 14.11.2006
                • 286
                • Porec, Hrvatska

                #8
                heheeeeeeee.... pred bozic je mini zavrsio svoju karijeru... covjek preso na moju stranu u zavojitom djelu ceste, ja sam hvala bogu iso dosta brzo, i za ga izbjec izletio sa ceste... kasko je platio totalku, a majmun pobjegooo.... pozitivna strana je da nisam imao MINI, nebi otkrio cannon...

                Comment

                • dfast
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2005
                  • 1302
                  • Hoofddorp NL /Bgd

                  #9
                  Sreca ili da kazem pamet sto si imao kasko. To je jedna od stvari koje bi trebali da forsiraju u auto skolama, da kad se napravi steta da se ostane na licu mesta jer nacinilac stete nema direktnih troskova u prekrsaju, osim samog prekrsaja jer je pokriven osiguranjem. Ali zato onaj drugi ima velike troskove kada pocinilac pobegne, osim kao u tvom kasko slucaju.

                  Comment

                  • monkey
                    CBC Senator
                    • 14.11.2006
                    • 286
                    • Porec, Hrvatska

                    #10
                    Kasko je sigurno jedna od najpametnijih investicija za auto. Ako nista drugo, ne sekiram se previse oko toga da li ce mi bolja polovica udarit auto na parkingu ili ne...
                    A inace, za onu budaletinu sta je pobjegla, mozda mu je i bolje tako, jer sam bio jaaaaako nadrkan, i ne dovoljno povrijedjen...

                    Comment

                    Working...
                    X