negdje sam procitao ali se ne mogu sjetiti da je neko stavio milimetarske podloske ispod opruga ventila i da se dobie nesto s time je li to istina i je li to dobro
podloske
Collapse
X
-
Dobije se na brzem zatvaranju ventila kod motora koji su podignuti da vrte malo vise. Ljudi su ih stavljali ispod opruga koje su oslabile da ne bi kupovali nove. Znaci kada se radi glava motora ispravna opruga ima svoju standardnu duzinu u opruzenom polozaju. Ako je spustena znaci da ne valja i da je oslabila.
Znaci razlike moze biti samo u najvisim obrtajima motora, uz smireniji rad i manje buke.
Comment
-
-
A sto bi to radio kada ne znas cemu sluzi?
Zaboravi na to. Mnogo je glupo resenje. Dobio bi samo veci pritisak na breg pa time brze habanje bregaste. Standardna jugova bregasta se vrti na 9000 sa standardnim oprugama i nema problema.
Kada kupis bregastu od 290+ stepeni onda pocni da razmisljas o jacim oprugama. Za male pare mogu da se kupe trostruke opruge i time ces zavrsiti posao.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
Comment