VAG 1.8T tuning motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    VAG 1.8T tuning motora

    Originally posted by Nenad
    Iz VAG 1.8T izvlace bez mnogo muke 300-340 ks (fabricki 150-180).
    Zar maximum za taj motor nije negde oko 220ks? Mislim da je to Boost pominjao, a za nesto vise treba dosta stvari da se izmenja tako da to posle samo lici na vw 1.8t a ustvari je nesto sasvim drugo...
    Lancia Kappa 2.0 20v
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Ne.. prvo sto izdaje je glava sa protokom na 330-340ks (turbina se neracuna to je periferija ...
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Ok, onda sam se ja nesto istripovao... Znaci 300ks bi moglo bez vecih problema da se izvuce odnosno bez velikih ulaganja? Koliki je pritisak nadpunjenja na standardnom od 150ks?
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • FiatGroup
        CBC Senator
        • 11.06.2005
        • 228
        • Rijeka

        #4
        Originally posted by BOOST
        Ne.. prvo sto izdaje je glava sa protokom na 330-340ks (turbina se neracuna to je periferija ...
        koliko znam postoje dvije vrste glava za ta j1.8T.. jedan je dobra za drugu nisam siguran..
        postoje i neke oznake.
        *************************************
        The best is the enemy of the good
        The proof of the pudding is in the eating
        *************************************

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Vrlo moguce, svi imaju manje vishe razlicite konfiguracije u zavisnosti od trzista.
          Ovde u SWE je testirano da je tu chep.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            a sta je sa menjacem, koliko povecanje opterecenja trpi menjac kada se recimo taj motor digne sa 150 na 300KS, odnosno obrtni momenat takodje u srazmeri ?

            koliko vremenski izdrzi takvo opterecenje menjac, kvacilo, prenos do tocka uopste ?
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              I mene interesuje nesto oko tog VAG motora i glave.

              Da li ima 2 koncepcije ova od 150KS gde turbina ide napred i druga 180KS i 220 u TT-u gde turbo ide pozadi ili sam nesto pomesao?
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Hic
                CBC Veteran
                • 17.11.2006
                • 185
                • Zagreb. Croatia

                #8
                Slozio sam par tih motora.

                Glava treba biti sa AGU motora, port and polished.

                Recept za 450ks na kotacima: (tako sam ja napravio, decko je Dejan Caf iz Maribora, pa tko zeli provjeriti, on je mjesrio auto u Austriji)

                Stock motor osim Pauter klipnjaca
                GT30R (GT3040, sa 0.63AR ex housing)
                Tial ext wastegate
                Autronic SM4
                660ccm Siemens DEKRA injektori
                Bosch 044 pumpa benzina

                Serijski mjenjac

                Comment

                • mirdza
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2005
                  • 2437
                  • Katowice (PL) / Banja Luka
                  • AGP / W126

                  #9
                  450KS na tockovima
                  vidio sam podosta uradjenih 1.8T (veoma cesti u PL) ali ni jedan nije imao mnogo preko 400KS na zamajcu...svaka cast, stvarno!

                  BTW cesta boljka su ventili koji vole da se zabiju u klip pri >350KS, stock klipnjace drze oko 300KS.
                  sto se tice mjenjaca - kod uzduznog motora nema problema, kod motora poprecno treba da se ide na mjenjac iz S3 ili TT 225KS
                  Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #10
                    Nikakvih problema sa glavama nema.Moj drug ovde u Moskvi je stavio takav kit na Skodu Oktaviju, na roller stendu su mu izmerili 295ks na tockovima(FWD).
                    To sto je pomenuo Boost je tacno da u Svedskoj kompanije kao Dahlback rade glavu i menjaju klipnjace, vecina nemaca i svi ameri to ne rade.
                    Menjac manuelni se ne dira osim kompleta kvacila. Sve sto je preko 400-450 obicno stave dodatno produzenu 1 i 2 brzinu.
                    Poluosovine drze bez problema, pozeljno je staviti diferencijal s delimicnom blokadom.
                    Da je za stvarno male pare nije.
                    Gotovih kitova ima ko shashe.
                    A ima i stroker kitova na 2.0 i 2.2L
                    Sto se tice glava mislim da je od AEB bloka jedna od najboljih (ide na uzduzne blokove,za Passata i A4,A6) ona je fabricki portovana.To je i najcesce modifikovan motor.

                    Sta mi se svidja god VAG-a je to sto ima mnogo varijanti swap-ovanja svega i svacega.
                    Recimo moj blok na 2.8 V6,30v je od 2.5TDI,izduvne bregaste od RS4,zamajac kovani od S4, mogu da koristim izduvne ventile od 1.8T/S4 koji su "natrijumski".
                    Kod 1.8T kombinacije su maltene neogranicene i sve moze sa fabrickim delovima ako hoces.
                    Tako prakticno radi Dahlback, ugradjuje delove klijentima, sa trkackih VAG auta koje je VW Sport spremao za razne kupove itrkacke serije.
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • kutija
                      CBC Veteran
                      • 30.11.2005
                      • 100
                      • Split,Hrvatska

                      #11
                      Imaju vise verzija tih glava,ali me ne zanima pa nisam popamtio koja je koja.
                      Uglavnom stock 1.8t motor(ne znam s kojom verzijom glave) osim klipnjaca na engine dyno-u je tip izmjerio 716 ks...
                      Za sve nevjerne Tome otidite na vortex i trazite tipa sa nadimkom bobqzzi ili tako nesto...

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Nenad Dahlback je malo sprdnja u Svedskoj na njihov rachun, i KS kod njih su samo DahlaKonji

                        Mere dinamicki.. razocaravajuci rezultat na Rototestu , mada svi se prepucavaju sa nacinom merenja, zato je kod uzbilnih tunera u Svedskoj jedino Rototest aktuelan. Jes da je 200+K ? ali se vraca brzo.

                        Malo OFF- Rototest je industrijski standard za merenje efekta i firma ima ugvor sa svakom poslovnom bankom u SWE. Dakle oprema se uzima na lizing-kupovnu otplatu i sama je za sebe garancija za kreditiranje. Dakle bez ikakvih poteskoca se dobija ugovor. Odatle i rasprostaranjenost Rototest aparatura ovde.

                        Nekih 600 DahlaKonja beshe 417 na rototestu
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Ima li odgovora za motore iz A3-ke. Da li se razlikuju strane izduva na AGU/AQA i AJQ/APP poprecnih motora.
                          I sta se blago moze uraditi (jeftino) na AJQ/APP 180KS da ode malo gore. Ima li ovaj motor slicnosti sa AMU iz TT-a 224KS
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Nenad
                            CBC Senator XXL
                            • 06.01.2005
                            • 1364
                            • BBgd/Mow

                            #14
                            Boost,
                            to sto proizvodi rototest je uvek i bilo preciznije za merenje od rolling road stendova. A u cemu je recimo razlika izmedju Dynopack-a i Rototesta? S'obzirom da je Dynopack mnogo jeftiniji.
                            Ne znam kako se odnose u Svedskoj na njihov racun ali imaju dobar imidz van Svedske. I kao sto sam pomenuo, koliko ja znam, jedini su koji koriste delove (reparirane i sa garancijom) sa sportskih automobila za pravljenje svojih kitova.
                            Koji se VAG tjuneri u Svedskoj racunaju u ozbiljne?
                            Boost or bust...

                            Comment

                            • SAAB PoWeR
                              CBC Senator XXL
                              • 26.04.2005
                              • 1394
                              • tu iza coska(Milwaukee USA)

                              #15
                              ovde kodmene sam video dosta njih koi su na fabricki motor terali po 300 konja
                              taj motor ima 180 konja , sta je njemu nabiti 220 konja , samo sto ovde imaju lose menjace , jeftino napravljeni ...
                              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                              Comment

                              Working...
                              X