Originally posted by Nenad
VAG 1.8T tuning motora
Collapse
X
-
-
Originally posted by BOOSTNe.. prvo sto izdaje je glava sa protokom na 330-340ks (turbina se neracuna to je periferija ...
postoje i neke oznake.*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment
-
-
Vrlo moguce, svi imaju manje vishe razlicite konfiguracije u zavisnosti od trzista.
Ovde u SWE je testirano da je tu chep.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
I mene interesuje nesto oko tog VAG motora i glave.
Da li ima 2 koncepcije ova od 150KS gde turbina ide napred i druga 180KS i 220 u TT-u gde turbo ide pozadi ili sam nesto pomesao?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Slozio sam par tih motora.
Glava treba biti sa AGU motora, port and polished.
Recept za 450ks na kotacima: (tako sam ja napravio, decko je Dejan Caf iz Maribora, pa tko zeli provjeriti, on je mjesrio auto u Austriji)
Stock motor osim Pauter klipnjaca
GT30R (GT3040, sa 0.63AR ex housing)
Tial ext wastegate
Autronic SM4
660ccm Siemens DEKRA injektori
Bosch 044 pumpa benzina
Serijski mjenjac
Comment
-
-
450KS na tockovima
vidio sam podosta uradjenih 1.8T (veoma cesti u PL) ali ni jedan nije imao mnogo preko 400KS na zamajcu...svaka cast, stvarno!
BTW cesta boljka su ventili koji vole da se zabiju u klip pri >350KS, stock klipnjace drze oko 300KS.
sto se tice mjenjaca - kod uzduznog motora nema problema, kod motora poprecno treba da se ide na mjenjac iz S3 ili TT 225KSZovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
Nikakvih problema sa glavama nema.Moj drug ovde u Moskvi je stavio takav kit na Skodu Oktaviju, na roller stendu su mu izmerili 295ks na tockovima(FWD).
To sto je pomenuo Boost je tacno da u Svedskoj kompanije kao Dahlback rade glavu i menjaju klipnjace, vecina nemaca i svi ameri to ne rade.
Menjac manuelni se ne dira osim kompleta kvacila. Sve sto je preko 400-450 obicno stave dodatno produzenu 1 i 2 brzinu.
Poluosovine drze bez problema, pozeljno je staviti diferencijal s delimicnom blokadom.
Da je za stvarno male pare nije.
Gotovih kitova ima ko shashe.
A ima i stroker kitova na 2.0 i 2.2L
Sto se tice glava mislim da je od AEB bloka jedna od najboljih (ide na uzduzne blokove,za Passata i A4,A6) ona je fabricki portovana.To je i najcesce modifikovan motor.
Sta mi se svidja god VAG-a je to sto ima mnogo varijanti swap-ovanja svega i svacega.
Recimo moj blok na 2.8 V6,30v je od 2.5TDI,izduvne bregaste od RS4,zamajac kovani od S4, mogu da koristim izduvne ventile od 1.8T/S4 koji su "natrijumski".
Kod 1.8T kombinacije su maltene neogranicene i sve moze sa fabrickim delovima ako hoces.
Tako prakticno radi Dahlback, ugradjuje delove klijentima, sa trkackih VAG auta koje je VW Sport spremao za razne kupove itrkacke serije.Boost or bust...
Comment
-
-
Imaju vise verzija tih glava,ali me ne zanima pa nisam popamtio koja je koja.
Uglavnom stock 1.8t motor(ne znam s kojom verzijom glave) osim klipnjaca na engine dyno-u je tip izmjerio 716 ks...
Za sve nevjerne Tome otidite na vortex i trazite tipa sa nadimkom bobqzzi ili tako nesto...
Comment
-
-
Nenad Dahlback je malo sprdnja u Svedskoj na njihov rachun, i KS kod njih su samo DahlaKonji
Mere dinamicki.. razocaravajuci rezultat na Rototestu , mada svi se prepucavaju sa nacinom merenja, zato je kod uzbilnih tunera u Svedskoj jedino Rototest aktuelan. Jes da je 200+K ? ali se vraca brzo.
Malo OFF- Rototest je industrijski standard za merenje efekta i firma ima ugvor sa svakom poslovnom bankom u SWE. Dakle oprema se uzima na lizing-kupovnu otplatu i sama je za sebe garancija za kreditiranje. Dakle bez ikakvih poteskoca se dobija ugovor. Odatle i rasprostaranjenost Rototest aparatura ovde.
Nekih 600 DahlaKonja beshe 417 na rototestuAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Ima li odgovora za motore iz A3-ke. Da li se razlikuju strane izduva na AGU/AQA i AJQ/APP poprecnih motora.
I sta se blago moze uraditi (jeftino) na AJQ/APP 180KS da ode malo gore. Ima li ovaj motor slicnosti sa AMU iz TT-a 224KSTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Boost,
to sto proizvodi rototest je uvek i bilo preciznije za merenje od rolling road stendova. A u cemu je recimo razlika izmedju Dynopack-a i Rototesta? S'obzirom da je Dynopack mnogo jeftiniji.
Ne znam kako se odnose u Svedskoj na njihov racun ali imaju dobar imidz van Svedske. I kao sto sam pomenuo, koliko ja znam, jedini su koji koriste delove (reparirane i sa garancijom) sa sportskih automobila za pravljenje svojih kitova.
Koji se VAG tjuneri u Svedskoj racunaju u ozbiljne?Boost or bust...
Comment
-
Comment