KSB("sauh") sistem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • goshkealfa
    CBC Član
    • 20.10.2006
    • 91
    • Pozarevac

    KSB("sauh") sistem

    Da li zna neko kako proveriti ispravnost KSB-a i sta sve od elemenata pored Bosh pumpe on sadrzi? Inace u pitanju je Alfa 146 1.9.td `96. god-problem je sto kada je auto hladan tzv. sauh ne odradi svoje i sve dok se ne zagreje nema dovoljan broj obtaja(to mu je i uloga).

    U realizaciju ovog problema krenuo sam od grejaca i dizni i sve je sada ok. Dizne su bile lose i pravile probleme(neravnomeran rad na leru) pogotovo kada je hladan.
    Hvala unapred!!!
    Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Ima li neko kompetentan za odgovor?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • goshkealfa
      CBC Član
      • 20.10.2006
      • 91
      • Pozarevac

      #3
      E bas ti hvala na inicijativi-poceo sam misliti da svi ignorisu moje pitanje! Samo sam poludeo sto u ovoj mojoj provinciji idem od majstora do majstora(naravno, biram one "bolje") i svaki dijagnostikuje drugi kvar! Cak i merenje kompresije se razlikuje.
      Interesuje me znaci da li servisom pumpe visokog pritiska resavam i problem sauha ili... ima jos nekih elemenata...
      Jos jednom, hvala!!!
      Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #4
        Osnovna uloga KSB je pomeranje palenja ka ranijem u cilju kompenzacije nekih parametara,da ne gusim.Sekundarna uloga je povecanje lera u cilju smanjenja vibracija i otresanja hladnog motora.Daj mi broj pumpe pa cu videti koja je verzija kod tebe.Tek tada ti mogu reci na koji se nacin sta moze proveriti...

        Comment

        • goshkealfa
          CBC Član
          • 20.10.2006
          • 91
          • Pozarevac

          #5
          Vazi, sada je vec mrak ali cu sutra videti broj pumpe!

          Hvala po ko zna koji put!!!
          Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

          Comment

          • goshkealfa
            CBC Član
            • 20.10.2006
            • 91
            • Pozarevac

            #6
            Evo broja, 1 455 530 724. To je jedini broj koji se vidi a da se pumpa ne skida-nije na samom kucistu pumpe vec se vidi odozgo. Da, tu je jos i podvuceni broj 13815. Valjda je to to!?
            Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

            Comment

            • dieselman
              CBC Senator XXL
              • 14.11.2005
              • 833
              • tt

              #7
              To nije broj pumpe,ali svejedno,tvoj sistem ima ksb koji ne utice na povecanje ler gasa dok je motor hladan nego utice samo na pomeranje faze hidraulicnim putem elektroupravljano .To znaci da tvoj motor nece nikada imati povecan ler tokom zagrevanja...Dakle idemo dalje-kakvih jos negativnih simptoma imas?

              Comment

              • goshkealfa
                CBC Član
                • 20.10.2006
                • 91
                • Pozarevac

                #8
                Pa simptomi su bas ti da kada startujem motor(upali bez problema, na trecem obrtaju kod prvog palenja), radi nestabilno neko vreme i dimi a sada sa hladnijim vremenom je taj interval duzi-moram drzati pritisnutu papucicu gasa da se ne bi ugasio. Kasnije kada malo digne temp ler ima ok i veoma lepo-stabilno radi. Dosta dobro vuce i nemam nikakav problem sve dok ne postigne max temperaturu-tada gubi snagu, izlazi crni dim(oblak crnog dima) kada dam nesto veci gas i cuju se u tom trenutku ventili.
                Da li je problem srediti taj "ksb" i koliko okvirno to kosta? Dilema je sada da li je pumpa ili sam motor posto nije bas u najboljem stanju,trosi ulje ali sa truge strane pali-i to je uspeh, tesim se ja. Ostale stvari sam eliminisao kao problem:grejaci ok, dizne nove, rezervoar i sito cisti, filteri novi.
                Inace izvinjavam se na dosadi jer sam o ovome vec pisao...Pozz
                Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

                Comment

                • dieselman
                  CBC Senator XXL
                  • 14.11.2005
                  • 833
                  • tt

                  #9
                  Ako ne zelis da se izlazes trosku i prepustis sve to nekome ko to dobro zna,onda probaj da popustis pumpu i pomeris je u ranije paljenje.To je najbolje uraditi bas kad je motor hladan.Treba ga namestiti tako da pri ovim jutarnjim temperaturama (oko 0°) moze da dimucka belo oko 15-30 sec.Motor ti verovatno nije los (dok lepo pali),mozda turbina jede svoju porciju...Uglavnom ovo probaj i ne brini mnogo...bice sve to Ok...

                  Comment

                  • goshkealfa
                    CBC Član
                    • 20.10.2006
                    • 91
                    • Pozarevac

                    #10
                    Dobro, svakako da turbinu mogu proveriti a da li je moguce da ona sasvim normalno radi sve dok motor ne postigne radnu temperaturu(preko 80 stepeni)? Ipak mi je to veci problem jer pravi problem u voznji.
                    Sta znaci to "popusti pumpu?"Kome da poverim sredjivanje pumpe, postoji jedan boshista u V. Plani koga bas hvale i da li je moguce da ti posaljem pumpu za Vrbas sto bih ja najvise voleo(nekako imam najvise poverenja u tebe)? Koja je okvirno cena za takvu jednu intervenciju?
                    Jos jednom, HVALA!
                    Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

                    Comment

                    • dieselman
                      CBC Senator XXL
                      • 14.11.2005
                      • 833
                      • tt

                      #11
                      Najlepse je da auto odvezes kod nekoga da to pregleda...problematicno je da npr. ja sredim pumpu,posaljem ti je i neki amater za.... montazu...Taj u Plani je OK.

                      Comment

                      • goshkealfa
                        CBC Član
                        • 20.10.2006
                        • 91
                        • Pozarevac

                        #12
                        U pravu si, ici cu Planu pa ce valjda biti ok! pozdav!
                        Ne postoji toliko jednostavan posao da se ne moze lose uraditi!

                        Comment

                        Working...
                        X