ford dizel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vlada jovic
    CBC Član
    • 25.11.2006
    • 80
    • Leskovac

    ford dizel

    Primetio sam i interesantno mi je to da Fordovi dizeli,tacnije Ford Transit 2.5TD (serija 90 do 2000 god) pale i po veoma niskim temperaturama sa lakocom bez upotrebe grejaca(iz prve),dok je kod vecine dizela cak i novije generacije potrebno sacekati odredjeno vreme da grejaci zagreju da bi upalili.Isto tako jos jedno zanimljivo resenje a radi se o dva akumulatora na tim 2.5TD motorima,sto mi nije bas najjasnije.Primetan je i specifican (glasan) rad pa se sa lakocom moze zakljuciti da je rec o Fordovom kombiju(bez gledanja).Unapred hvala na odgovoru.
    Alfa Romeo 75 1.6 I.E
  • jaksa
    CBC Senator XXL
    • 23.10.2004
    • 701
    • Novi Beograd, SC

    #2
    A kakav odgovor ocekujes?

    Comment

    • vlada jovic
      CBC Član
      • 25.11.2006
      • 80
      • Leskovac

      #3
      Pa ocekujem neko objasnjenje tipa zbog toga i toga.Jer lepo sam rekao da dizeli cak i novije konstrukcije ne pale bez grejaca a ovaj pali.Imao sam Renault Trafic 2.5D (putnicki 96) u ekstra stanju pa sam morao cekati da grejaci urade svoje inace nece da upali.Fiat Dukato 1.9TD (putnicki 97) i isti slucaj.Opel Omega 2.3TD (90) isto tako.....Ovo se sve odnosi na hladan motor(prvo jutarnje paljenje,zimsko) pa normalno da mi nije jasno.Zapazio sam to kod vise Fordovih modela(kombija) od kojih nijedan nije bio u ekstra stanju niti nov.Pola od njih je trosilo ulja koliko i dizela a opet pale kao mina.I ajde sad u cemu je fora.
      Alfa Romeo 75 1.6 I.E

      Comment

      • jaksa
        CBC Senator XXL
        • 23.10.2004
        • 701
        • Novi Beograd, SC

        #4
        Ne znam za te kamionske motore, ali moj npr nece bas lako da pali bez grejaca.

        Sa grejacima, i dobrim accu, i na preko -20 pali ko mina.

        Comment

        • Delkan
          CBC Senator XXL
          • 14.06.2005
          • 829
          • 60 km From BG,West

          #5
          Moras razlikovati dizele sa pretkomorom i bez.Taj motor iz Tranzita je bez pretkomore,znaci brizgaljka direkt u cilindar.Zato lako pali...Dizel koji ima prtkomoru u glavi teze pali bez grejaca,znaci u pitanju je sama konstrukcija motora.
          Takodje,motor sa pretkomorom(Mondeo/Escort 1.8d/td) je tisi od onog koji je nema(Tranzit 2.5).

          Pretkomora=prostor u kome dolazi do samopaljenja goriva(nafte) i nalazi se u glavi motora.Iz nje se pritisak nastao usled eksplozije goriva prenosi u cilindar iznad klipa.Kod motora bez pretkomore klip je "udubljen" i radnja se tu odigrava...

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            to da Fordovi dizeli,tacnije Ford Transit 2.5TD (serija 90 do 2000 god
            jeli to zaista Fordov motor uopste ?

            pitam jer je u autima tih godina Ford ugradjivao italijanski VM motor bas od 2.5 litra a u ranijim godinama Pezoov 2.3 litra dizel.

            jedini Ford dizel motor za koji znam je onaj od 1.8 litara, atmo i kasnije turbo.

            nije nista neobicno da se dizel motor moze paliti bez grejaca, vecina traktora je takve konstrukcije (izbacivanje nepouzdanih grejaca) odgovarajucim resenjem kompresione komore i stepena sabijanja vazduha.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • vlada jovic
              CBC Član
              • 25.11.2006
              • 80
              • Leskovac

              #7
              Dobro,sad mi je jasnije za lakse paljenje ali jos uvek nije za dva akumulatora.Sta ce 2.5 dizel motoru dva akumulatora,da je neki 7.5 pa ajde nekako.I jos nesto jer ima nekog veceg uticaja na potrosnju to direktno ubrizgavanje kod dizel motora(u odnosu na motore sa pretkomorom) i jesu li mozda trajniji ili mu to sve isto dodje.
              Alfa Romeo 75 1.6 I.E

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                2 aku ima jer je tako fabrici bilo zgodno da napravi bilans potrosnje i proizvodnje energije. ne menja stvari u sustini.

                direktno ubrizgavanje u cilindar trosi manje goriva za isti efekat nego ubrizgavanje u glavu motora (pretkomoru).

                bucnije je kao mana, tvrd rad uz vece vibracije.

                po pravilu, ima i izuzetaka naravno kao i svako pravilo.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • vlada jovic
                  CBC Član
                  • 25.11.2006
                  • 80
                  • Leskovac

                  #9
                  Meni je sada jasnije i naravno hvala na odgovorima.
                  Alfa Romeo 75 1.6 I.E

                  Comment

                  Working...
                  X