mercedes 500sec?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladansec
    CBC Početnik
    • 02.12.2006
    • 9
    • Beograd

    mercedes 500sec?

    zamolio bih forumase za par informacija posto vidim da ovde ima ozbiljnih poznavaoca tematike.
    ovako.sta uraditi da bi se povecala snaga na mercedesu w126 kupe 500sec
    V8 motor fabricki 231ks?
    svaki savet je dobrodosao...[/img]
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    1. Koliko para imas odnosno zelis da potrosis?
    2. Imas li ideju koju snagu ciljas?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • vladansec
      CBC Početnik
      • 02.12.2006
      • 9
      • Beograd

      #3
      hmm... off topic salim se...
      pa pazi...potrebne su mi informacije o tome sta je izvodljivo,posto nisam nailazio na poznavaoce tuninga ovakvih motora...pa bi prvo pogledao moguce opcije od starta posto je motor fabricki. V8 231KS po meni tu ima potencijala za jos dosta konja.ali od cega krenuti i gde ici...

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Jedino ogranicenje u tome sta je izvodljivo je kolicina novca kojom raspolazes, apsolutno nista vise. I naravno moras znati sta je tebi zadovoljavajuci rezultat, po pitanju KS.

        Svaki drugi pristup osim upravo ovakav, dovodi ili do nezadovoljavajucih rezultata, ili dobijanja malo KS za puno $$$...
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • SAAB PoWeR
          CBC Senator XXL
          • 26.04.2005
          • 1394
          • tu iza coska(Milwaukee USA)

          #5
          Originally posted by vladansec
          hmm... off topic salim se...
          pa pazi...potrebne su mi informacije o tome sta je izvodljivo,posto nisam nailazio na poznavaoce tuninga ovakvih motora...pa bi prvo pogledao moguce opcije od starta posto je motor fabricki. V8 231KS po meni tu ima potencijala za jos dosta konja.ali od cega krenuti i gde ici...
          pa po cemu ti smatras te motore posebnim , mada nisi to rekao , ali kako kazes poznavaoce tuninga u principu svi motori su skoro isti kao sto ti je 206 vec pomenuo , sve je na tebi , imati cilj i imati scime ( $$$ ) sve se moze onda
          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #6
            Originally posted by 206
            kolicina novca kojom raspolazes,

            ili dobijanja malo KS za puno $$$...

            Dobio si NAJBOLJI moguci odgovor ...
            Od coveka koji to razume i iskusio je na svojoj kozi ....

            ili kako bi rekli... opet neki...
            "Speed costs money,
            how fast do you want to go
            ? "

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Mani se corava posla....taj auto nema cenu i ne isplativo je ista raditi na njemu posto i onako trosi ko sotona.
              Ako pak zelis da se upustas u tuning moras skidati glave i vrsiti obradu svega i svacega na njima a to je za 2 glave i 8 cilindara dosta novca
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • vladansec
                CBC Početnik
                • 02.12.2006
                • 9
                • Beograd

                #8
                ???da se manem corava posla???
                ???taj auto nema cenu???
                sta je to neisplativo a sta isplativo?
                ne razumem ovo majke mi... momci,svako ima nesto sto voli i na sta se lozi,za mene je to 126 500sec...ja drugi auto nebi mogao da vozim...to je moja ljubav od detinjstva i to ne razumem zasto bi smetalo nekome...mogao bi ja da iznosim svoje misljenje i da pricam o psihologiji o vozaca pezoa(narocito 206-ice),bmw-a,raznih fiata itd.ali postujem svacije misljenje i nezelim da ulazim u takve razgovore pogotovu ne preko neta,ono sto sam hteo je da dobijem savet od ljudi koji se razumeju,sto se tice koliko para,dacu para koliko budem zadovoljan muzikom koja ce da mi svira...imam lep plan za ugradnju v12 600 motora od w140 i na taj motor sa vec fabrickih 408ks da stavim extremne babaroge za koje bi dao para koliko treba a treba dosta.ali neradim to jer mi je ovaj motor koji je vec u njemu v8 500 jos uvek u odlicnom stanju,pa kad ga upropastim onda ovaj V12 dolazi na red.tako da zelim savet,ili neki konstruktivni predlog od vas sta raditi i koliko bi sa kojim stvarima dobio...
                i na kraju samo da kazem neozbiljnima da mi ne zatrpavaju temu bezkorisnim porukama

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Vazi....nisam zeleo da nas pogresno shvatis.
                  Nisam omalovazavao auto vec i mene nervira sto te kubikazne limuzine danas na trzistu ne vrede ni prebijene pare a bolesno su dobri auti. Pogotovo jedna mecka i to W126 ladja.


                  Upravo kako kazes lakse je (citaj jeftinije) ubaciti taj drugi motor nego se petljati sa vec postojecim.

                  A ako si vec za tesko da ti iko moze reci koliko bi zaista dobio kada ne poznaje generalije tog motora.

                  Okvirno mogu da ka kazem da bi masinskom obradom dobio oko 30-tak KS ali bi te to kostalo barem 500-700 EU u domacoj ili 1000EU+ u tudjoj reziji.
                  Treba odraditi ceo izduvni sistem 300-500EU i na kraju odraditi napajanje gorivom sto je vrlo zamorno i ne zahvalno kod K-jetronik-a
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    posto si vec dobio najbolji moguci odgovor od 206-ice, da ti odredis limit/cilj ja cu pokusati drugu stranu medalje.

                    da bi bilo sta radio na moderni (citati efikasno) nacin upravljanja motorom moras da batalis mehanicke zezancije.
                    znaci da osmislis (ti ili kupis gotovo ako je neko pre tebe osmislio bas za taj motor) sistem elektronskog ubrizgavanja goriva.
                    mozes da uzmes i standardni LH Bosov pa prepravljas, odnosno prilagodjavas tvoj motor kako blok tako i glavu za smestaj potebnih senzora.

                    kada resis taj set zahteva/ problema treba ti i softver (mape) koje ce raditi u sadejstvu sa LH hardverom.

                    mozda bi opet mogao da prodjes sa varijatnom od nekog slicnog motora, na pamet mi pada jedino BMW recimo V8 (740) iz 80tih.

                    taj prvi set prepreka kada preskocis, sleduju i mehanicki tjuning samoga motora- doterivanje usisnog sistema, izduva.

                    nakon toga, opet softversko prilagodjenje za novo nastale osobine disanja motora.

                    ovim pristupom mozes znatnije da promenis karakter motora, da povecas efikasnost sagorevanja, time i vise snage i donekle da smanjis potrosnju (prosecnu, pri slabom opterecenju motora).

                    onako napamet, mogu da lupim da bi nekoliko hiljada evra moglo da bude pocetni resurs da se tek krene u projekat izrade novog motora.

                    dokle bi moglo da dogura, bojim se da 10.000 evra nije nemoguci zbir kada se sve potrebno od materijala i radova sabere.

                    pri tome nisam ni pomenuo vesanje, narocito upravljacki mehanizam koji zahteva daleko vecu preciznost od postojeceg (sa puz sistemom) za uspesnu kontrolu poraslih kapaciteta motora.

                    sve u svemu, i ja kazem batali osim ako zaista imas volje iznad svega, vestina i sposobnosti da se sam uhvatis u resavanje citavog niza vezanih problema i naravno adekvatan alat za izradu / prilagodjavanje delova.

                    ako bi sve to uradio, imao bi unikatan primerak koji nema cenu licnog zadovoljstva.
                    e sada, koliko je to finansijski mudro /izdrljivo resursima koej si spreman da odvojis na tebi je da procenis.

                    za jos vise, tu je i turbo/nitro/ mehanicki kompresor ali i novi set zahteva kako za strucnoscu tako i finansijama.


                    u tehnici obicno se kaze, limit je kolicina para, vreme i kolicina znanja za ispunjenje zelja.

                    kada postavis jasan cilj, sta dalje od 231KS da li je to 250KS ili 450KS ili 600+KS postanu jasniji i potrebni resursi (citati pare) i onda i tvoja procena koliko se uklapas sa tim resursima da izguras projekat do upotrebljivog kraja.

                    Mercedes je sve drugo samo je jeftin vec i sa fabrickim delovima i opcijama a kamoli ako se nanovo proizvodi jedan jedinstveni automobil iznova, prakticno unikat.

                    ako je za edukativne svrhe, samo nadji sponzora...sala mala
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • vladansec
                      CBC Početnik
                      • 02.12.2006
                      • 9
                      • Beograd

                      #11
                      hvala na odgovoru "brick",lep odgovor
                      mada se nebi ja petljao sa tim sistemom za elektricnim ubrizgavanjem i tim reprogramiranjem mapa (mislim ne na ovom motoru,to bi radio na tom slredecem sto planiram V12)...
                      za ovaj sam mislio nesto tipa brijanja glave,u****, izduva, turba kada bi nasao pravo resenje i eventualno nos-a,za sada sam mu samo skinuo srednje lonce i stavio remus,mada planiram i kompletan nov izduv da radim sa sirim cevima,pa ako neko sna kolko treba da se brija glava,i ko i gde radi ugradnje turbo kompresora neka kaze(i po vasim iskustvima koliko odprilike to moze da ispadne).a sto se tice upravljanja tu i nemam neke potrebe da ga radim...necu 300 da ga vozim nego mi je cilj da mi po gradu i ubrzanju bude sto divlji,i jos mi je palo napamet da stavim neki brzi diferencijal,od nekog slabijeg modela,jer ovako mnogo razvlaci brzine,prvom moze do 70 drugom do 140 a trecom sa 230 ulazi u crveno(tako mu stoje oznake na satu i i dotle i dolazi)pa bi kapiram sa nekim diferencijalom od 300se trecom mogao maximalno 170(recimo ali bi mnogo lakse ubrzavao)...
                      evo nekoliko slika.. na prvoj je moj motor, malo je tamna jer sam malopre slikao,a ove ostale 4 su neke sa neta gde su ljudi uradili turbo..ali samo slike tekst nisam nasao o ugradnji i modelu punjaca


                      Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.



                      ja mislim da sa tim stvarima(usis ,izduv,glave i turbinom )da ga dignem sa 231 na 320-330ks)sta vi mislite?

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #12
                        i ja da dodam.... batali !!

                        usis, izduv i glava ti nece dati nesto mnogo u odnosu na cenu modifikacije, ukoliko ne raidis i druge bregaste i drugo napajanje motora, sto vec postaje bunar bez dna... ako si procitao 206-icinu temu o modifikaciji njegovog pug-a, to ti je skolski primer pravljenja full race motora od stock baze, pa vidi sta je sve radjeno i koliko je kostalo na malenom 2.0 motoru, a sta mislis sta ce biti sa v8 ??

                        turbo je opet posebna prica, koja zahteva i menjanje internih delova (klipovi, eventualno klipnjace itd..), plus gomila zajebancija oko podmazivanja turba, plus odgovarajuce napajanje gorivom, plus interkuler itd....
                        verujem da postoje gotovi supercharger kitovi za tvoj auto, pa neka ti to bude neki orjentir sta moze i koliko kosta.
                        najcesce se na tu vrstu motora (veliki v8) stavljaju superchargeri, i to je mozda modifikacija koja daje najbolji odnos cena/ks
                        umerenije varijante ne zahtevaju promenu klipova, pa motor moze ostati u stock varijanti, samo se nabaci kompresor. googlaj malo, sigurno ces naci nesto... 300+ks sa superchargerom ne bi trebalo da bude problem.
                        za porsche 928 koji je isto kao i tvoj motor 5.0 v8, supercharger dize snagu sa fabrickih 250-320 (u zavisnosti od trzista za koje je radjen i modela) na 400 bez promene internih delova motora. kitovi kostaju reda velicine 5k usd..
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #13
                          vladansec,

                          drago mi je da si nasao budzet za radove. U svakom slucaju nesto iole ozbiljnije ce previsiti sadasnju cenu tvog auta http://www.fandjo.co.yu/forum/index.php?showtopic=12457
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • mirdza
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2005
                            • 2437
                            • Katowice (PL) / Banja Luka
                            • AGP / W126

                            #14
                            imao W126 500SE
                            kao sto rekose - BATALI!
                            jedino pametno rjesenje (da nije preskupo) - kompresor (supercharger)
                            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15
                              Glava, usis izduv i slicne varijante, na tom motoru, tesko da se isplate i imaju zeljeni efekat za ulozeni novac. Bez bregastih (a pitanje je gde bi ih nasao za taj motor), uparivanja napajanja gorivom i paljenja sa bregastim uz mehanicku obradu glava, izduv i ostalo, neces napraviti mnogo, a i ako krenes u tu zafrkanciju oko cisto mehanickog tuninga - tu bez par hiljada EUR ne racunaj.

                              Sto se tice diferencijala to svakako mozes da uradis, nadam se da ti je jasno da ce to da utice i na potrosnju i kompletnu promenu karaktera auta koji, ipak, nije predvidjen za trkanje od semafora do semafora i potezanje po gradu.

                              Turbo ili kompresor kitovi verovatno i postoje, ne bas za tvoj motor ali univerzalni lako prilagodljivi, sigurno da. Dodatak snage moze da ide od vrlo skromnih dobitaka sa LPT varijantama, do ozbiljnih modifikacija, i tu je granica, kao sto je vec vise puta receno, definisana samo novcem, nicim drugim. 600KS na tom motoru? Moze, ali ne bez jedno 7-8000 EUR, ili vise. Ni LPT varijante, odnosno turbo ili supercharger nisu bas jeftine, posto je hardver za takve akcije dosta skup (sam kompresor), pa izduvne grane, resavanje dodavanja ekstra goriva, itd...

                              Ako si BAS uporan, mozes da ides eventualno na zamenu diferencijala (odnosno finalnog prenosa), eventualno ugradnju novog manje restriktivnijeg izduvnog sistema, filteri i te zafrkancije sumnjam da bi ti ista pomogle...Ostaje ti N2O kao resenje za povecanje snage na "povremenoj" bazi, to je varijanta koja moze da da od 50Ks pa do...koliko hoces, kosta od 1.000 EUR pa navise.

                              Generalno mislim da bilo koja modifikacija motora i mehanike na tom autu koja bi dala neku ozbiljnu "permanentnu" snagu (a ne dodatke kao sto je N2O), kosta vise nego ceo auto, tako da je odluka tvoja.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...
                              X