Throttle Bodies

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    Urose nigde nisam rekao da DCOE ne moze da se koristi, odnosno da moraju samo leptiri, procitaj ponovo ceo topic - moze da koristi bilo sta sto ima klapnu u sredini, mislio sam da je to jasno.

    On sto sam rekao da ne moze da se uradi je da se tek tako na usis stavi DCOE, ili bilo koja druga varijanta, na to da se usrafe injektori, i da to radi, bilo u EFI ili karburatorskoj varijanti - bez velikih prepravki i podesavanja milion drugih stvari.

    Ja koliko sam skapirao coveka, on bi umesto obicne usisne grane sa 1 leptirom, da stavi 4 na neki nacin (da li karbovi ili TB, nebitno), cisto kozmetike radi, da stavi injektore nazad na sve to, poveze sve nazad na ECU i ostale senzore i da to radi u EFI varijanti bez problema. Znas i sam da tako nece ici.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Yugo1600
      CBC Član
      • 08.11.2006
      • 87
      • Pula

      #17
      ma ne bi radi kozmetike samo stavio,nego sam procitao da se mogu iskoristiti kao jeftinija varijanta dcoe pa sam htio provjeriti,htio bi napraviti sto slicnije throtle bodiesu

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Pazi, throttle bodies se uglavnom koriste za EFI aplikacije, dakle injektori, ECU, i te zajebancije, i nije nimalo jednostavno napraviti to da radi. Sve ostalo, DCOE, karbovi sa motora, sta god sto radi mehanicki, mozes da stavis, ali to je cisto mehanicka varijanta, dakle manuelno stelovanje kolicine i nacina davanja goriva, i opet zahteva odredjene prerade, ali je daleko jeftinije i lakse.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Ma znam te ja... Nećeš ti da dovoliš da još neko ima temu triput ispočetka, zato tvrdiš da je teško a nije
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #20
            Mapiranje posle bilo kakve prepravke sam podrazumevao.
            Ako neko ocekuje da EFI radi tek tako, onda zaboravite moj prethodni post

            Sale, na ovo sam mislio:
            b) da sve uradis kako treba, odnosno usisna, throttle bodies, injektori, pakjenje, venturi trubice, ECU. Na pola nece ici, odnosno da koristis DCOE cisto izgleda i leptira radi, a da to funkcionise na standardnom ECU-u, injektorima, itd...Ni u snu.
            Znaci moze dcoe radi leptira, ali naravno da ne moze na standardnom ecu-u.


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Dakle, razumeli smo se
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Yugo1600
                CBC Član
                • 08.11.2006
                • 87
                • Pula

                #22
                mi moze neko konkretno objasniti kako to s dcoe napraviti,sta sve treba skinuti i ostalo

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #23
                  Ili ne citas ili ne shvatas...

                  Imas EFI motor, dakle elektronsko ubrizgavanje i paljenje, gomila senzora, injektori, sve pod kontrolom ECU-a. Na svemu tome imas jednu klapnu na usisnoj grani.

                  Dakle, konverzija na throttle bodies a da ostane sve pod kontrolom ECU-a obavezno podrazumeva ugradnju zasebna 4 leptira, da li kupovinom recimo Jenvey TB-a (skuplja i bolja varijanta) ili raskupusavanjem i prilagodjavanjem DCOE (jeftinija varijanta ali zavrsava posao) - sasvim je svejedno. Bitno je da obe varijante ukljucuju i druge obimne prepravke na elektronici, nacinu snabdevanja ECU-a signalima senzora, i jos milion stvari.

                  Ukratko receno, sve i da stavis prilagodjene DCOE na svoj auto, stavis trubice na njih, zabodes nazad injektore - to NECE raditi. Potrebno je jos mnogo zafrkancija oko toga sto je sasvim nova tema. Ili se radi sve do kraja ili ne radi nikako, nebitno da li je jeftinija varijanta sa DCOE ili skuplja sa TB, proces kroz koji moras proci je isti.

                  Moze ti Uros objasniti kako da prepravis DCOE, ali da ih samo zabodes na motor i da to radi, nece ici, sta ces vec s njih uraditi je druga prica.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Yugo1600
                    CBC Član
                    • 08.11.2006
                    • 87
                    • Pula

                    #24
                    kad bi krenuo to raditi zanima me kakav ecu mora bit,za sada imam ono paljenje na bregastoj i digiplex 2, i njektore staviti neke od fiata sta ne i nemojte se ljutiti sto vas malo gnjavim,nov sam u tim vodama

                    sad sam citao na nekom forumu da je uros i jos neko slagali isto neki yugo 1.6 s throotles bodisima i da ima 140 ks,uvezi toga ako ima neka slikica motora

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #25
                      Po treci put, procitaj onu temu Idemo Iz Pocetka, u njoj ti maltene sve pise. Imas i celu temu oko pravljenja Yuga koji je Uros radio, sa nesto manje detalja, ali dobices neku ideju sta i kako. I koji i kakav ECU, i sve promene koje ces mozda morati raditi, i senzore i acine vezanja, probleme na koje sam ja naletao, na koje Uros, itd...

                      Nemoj da ocekujes da ti neko kaze stavi taj ECU, te injektore, promeni to i to, i da ti u tri recenice sumira neki proces za koji realno treba napisati pola knjige i par meseci rada.

                      Nema precica, ako tako planiras, ni ne pocinji.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #26
                        Vidi, sve moze da se zavrsi ali sa puno para
                        Ako nesto ne znas, platis drugome da odradi...
                        Da li ti znas sta zapravo zelis? Da li imas sistem za ubrizgavanje na tom motoru ili bi sve radio ispocetka?
                        Ako ides od nule, racunaj da ti treba najmanje 1500e. Ako prepravljas postojece ubrizgavanje treba da nadjes nacin da reprogramiras ECU. Ako to ne uradis nego samo nakacis sve senzore to moze raditi, ali losije nego jedan najobicniji dvogrli karburator.
                        Dobro razmisli sta hoces i da li imas para za to. Ali moj savet ti je da prvo provedes mesec - dva (najmanje) istrazujuci po netu. Imas puno domacih i hrvaskih foruma na kojima ima puno reci o tome pa polako pocni da skupljas informacije. Kada naucis malo vise bices u stanju da odlucis sta zelis.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        Working...
                        X