Dastek-virtualni konji

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hic
    CBC Veteran
    • 17.11.2006
    • 185
    • Zagreb. Croatia

    Dastek-virtualni konji

    Evo jedan copy/paste sa najveceg hrvatskog automobilistickog foruma. Samo prenosim direktno sto pise, bez mojih komentara, ima ih dovoljno od drugih ljudi.


    "Pitanje je sljedeće:

    Imamo standardni Hyundaiev 2.0 16V motor iz Coupea - kako najlakše izvući extra 50 KS bez prerada i to na std elektronici ?

    Riješenje je vrlo jednostavno - samo trebate izmjerite snagu na Dastekovim valjcima, garantiran je dobitak i do 50-ak KS extra , bez ikakvog truda, muke i skupih dijelova , koji su inače nažalost neizostavni dio svakog tuninga atmosferskog auta..."



    I sto sada?!?!!?!

    Kladim se da ce se tu uplesti "losa komunikacija", "nerazumjevanje" itd...

    ocjenite sami

    Možda ipak pričam gluposti?

    Hmmm, nažalost izgleda da ne - jer danas sam na svoje oči vidio zanimljiv dyno plot Hyundai Accenta sa dotičnim motorom iz coupea koji je "navodno" imao 160 KS na KOTAČIMA - hej, standardni motor sa standardnom bregastom, malom klapnom, normalnom kompresijom, glavom, i naravno - (drums please) - standardnom elektronikom.

    Malo računice i dođemo do toga uz neke uobičajene gubitke na FWD-u da 160 KS ispada nekih 190 KS na radilici - a to je već prilično impresivno s obzirom da po podacima takav std motor u drugim dijelovima svijeta i sa dotičnom elektronikom ima nažalost samo 130-ak KS...

    Za usporedbu, koliko se sjećam, Alfa 2.0 16V TS turbo je imala na 0.5 bara nekih 150-ak KS na prvom mjerenju...a ovaj obični atmo motor bez turba imao je veću snagu - yeah, right...

    Činjenica da su još i injektori pri tom mjerenju bili standardni samo dokazuje da su u laži kratke noge - 60KS extra koji std ECU s lakoćom riješava na std injektore bez remapiranja - ajoj , ajoj...uz ovakva mjerenja , standalone ECU nam ni ne treba više.


    Moja su logična objašnjenja za mjerenje od 160 KS na kotačima:

    1. vjerovatno je u Dasteku tada bio duplo gušći zrak nego u ostalim dijelovima svijeta,

    2. Jupiter je tada bio u konjukciji sa Saturnom, a oba planeta su bila u konjukciji sa Dastekom prilikom mjerenja,

    3. dečki su malo "uljepšali" dyno plot - da izgleda "mrvicu" atraktivnije.


    Nakon svega opet mi ne vjerujete?

    Pogledajte ovaj link:

    KLIK

    Ukratko - jadan dečko u nedostatku pametnijeg posla odlučio je preraditi svoj 2.0 16V atmosferski motorčić (hyundaijev naravno) i nakon brdo prerada(druga glava, bregaste ,itd,itd) i jako puno potrošenih novaca - jedva navukao 150-ak KS...e da je samo znao da postoje magični valjci ...
    __________________
  • markor
    CBC Član
    • 12.05.2006
    • 16
    • blok 70(NBG)

    #2

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #3
      Busted.

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        Re: Dastek-virtualni konji

        Originally posted by Hic
        , bez mojih komentara,
        kako li je tek kada komentarises

        Salu na stranu mislim da nije u redu da prozivas Dastek kao kompaniju a ustvari se radi o njihovom dileru koji je kompanija za sebe.
        Da zamislimo ako bi se diler Brabusa neozbiljno ponasao, da li bi svi govorili Brabus ovo ili ono.

        Jedini pravi put je da se pise pismo Dasteku da je njihov diler, takav i takav i da im rusi ugled, itd.
        Boost or bust...

        Comment

        • Hic
          CBC Veteran
          • 17.11.2006
          • 185
          • Zagreb. Croatia

          #5
          pa ja nisam nista nniti komentirao.

          ja ne prozivam nikoga, samo sam copy/paste sto nezadovoljna musterija pise. Nisam ni slovca dodao!

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Zar je trebalo jos i da dodas?

            Comment

            • civi
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1492
              • Pozarevac

              #7
              Taj motor ako je beta I iz rd 2 generacije tiborona ima 140ks ili ti 102kw na zamajcu, od prerada nemam pojma sta je radjeno(na doticnom), al se na mnogim fan sajtovima spominju cifre od oko 170 ks(bez gubitaka na daynu) sa malim prepravkama(tipa izduv(protocni lonci),hladnije svecice i apexi cpu(pigy back), mada i meni je cudno da ima 160 ks na tockovima
              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
              - Kako to misliš, kočim?

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                160KS na tocku, iz tog motora, sa tim preradama?

                Aha...malo sutra Slucajne eto znam koliko sam se, da prostite, usrao izvlaceci nesto malo vise od toga iz te kubikaze
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • TAZZ
                  Banovan
                  • 30.05.2005
                  • 1409
                  • NBGD,SERBIA

                  #9
                  Hah...

                  SAAB bi imao po njima mozda i celih 270 HP na TOCKOVIMA...

                  Comment

                  • civi
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1492
                    • Pozarevac

                    #10
                    Originally posted by 206
                    160KS na tocku, iz tog motora, sa tim preradama?

                    Aha...malo sutra Slucajne eto znam koliko sam se, da prostite, usrao izvlaceci nesto malo vise od toga iz te kubikaze
                    Pogresno se izrazih SA uracunatim gubicima znaci na zamajcu
                    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                    - Kako to misliš, kočim?

                    Comment

                    • kutija
                      CBC Veteran
                      • 30.11.2005
                      • 100
                      • Split,Hrvatska

                      #11
                      Hic ,a bogami imas i ti svoju virtualnu ergelu...
                      Ovaj tvoj post pobija ono kakvim se ti predstavljas, sto ljudi sto cudi...

                      Comment

                      • civi
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1492
                        • Pozarevac

                        #12
                        Inace mi nije jasno odakle vam jos 50 ks kad taj motor u stock verziji ima 140? Jedino ako ne mislite na snagu na tocku , ali to valjda zavisi i od velicine (tipa gume), i u kojoj je brzini vrseno merenje, posto uskoro (ako bog da) treba da nabavim jedan (mislim coupe) koji je standardan i to sa tim motorom javljam se dobrovoljno da mi isplotujete dyno
                        Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                        - Kako to misliš, kočim?

                        Comment

                        • FiatGroup
                          CBC Senator
                          • 11.06.2005
                          • 228
                          • Rijeka

                          #13
                          A vidi ovdje narodnog veselja

                          sto se zabavljamo ha?
                          *************************************
                          The best is the enemy of the good
                          The proof of the pudding is in the eating
                          *************************************

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #14
                            To je tvoj jedini komentar?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • civi
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1492
                              • Pozarevac

                              #15
                              Inace ako je ovaj model , uopste nije nemoguca ta snaga
                              Gen2 - Tiburon Turbulence (RD2)

                              With the release of the new 2000 model coupe, Koreans were also able to enjoy an R-Type model.

                              The concept of this model is very similar to that of the Hyundai F2 Evolution Coupe in the UK. The Turbulence get the 154bhp engine and some exterior modifications such as the R-Type spoiler and side skirts and different alloy wheels.

                              Whether the UK will get its own version of this Coupe, before the release of the GK is unknown.
                              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                              - Kako to misliš, kočim?

                              Comment

                              Working...
                              X