Evo jedan copy/paste sa najveceg hrvatskog automobilistickog foruma. Samo prenosim direktno sto pise, bez mojih komentara, ima ih dovoljno od drugih ljudi.
"Pitanje je sljedeće:
Imamo standardni Hyundaiev 2.0 16V motor iz Coupea - kako najlakše izvući extra 50 KS bez prerada i to na std elektronici ?
Riješenje je vrlo jednostavno - samo trebate izmjerite snagu na Dastekovim valjcima, garantiran je dobitak i do 50-ak KS extra , bez ikakvog truda, muke i skupih dijelova , koji su inače nažalost neizostavni dio svakog tuninga atmosferskog auta..."
I sto sada?!?!!?!
Kladim se da ce se tu uplesti "losa komunikacija", "nerazumjevanje" itd...
ocjenite sami
Možda ipak pričam gluposti?
Hmmm, nažalost izgleda da ne - jer danas sam na svoje oči vidio zanimljiv dyno plot Hyundai Accenta sa dotičnim motorom iz coupea koji je "navodno" imao 160 KS na KOTAČIMA - hej, standardni motor sa standardnom bregastom, malom klapnom, normalnom kompresijom, glavom, i naravno - (drums please) - standardnom elektronikom.
Malo računice i dođemo do toga uz neke uobičajene gubitke na FWD-u da 160 KS ispada nekih 190 KS na radilici - a to je već prilično impresivno s obzirom da po podacima takav std motor u drugim dijelovima svijeta i sa dotičnom elektronikom ima nažalost samo 130-ak KS...
Za usporedbu, koliko se sjećam, Alfa 2.0 16V TS turbo je imala na 0.5 bara nekih 150-ak KS na prvom mjerenju...a ovaj obični atmo motor bez turba imao je veću snagu - yeah, right...
Činjenica da su još i injektori pri tom mjerenju bili standardni samo dokazuje da su u laži kratke noge - 60KS extra koji std ECU s lakoćom riješava na std injektore bez remapiranja - ajoj , ajoj...uz ovakva mjerenja , standalone ECU nam ni ne treba više.
Moja su logična objašnjenja za mjerenje od 160 KS na kotačima:
1. vjerovatno je u Dasteku tada bio duplo gušći zrak nego u ostalim dijelovima svijeta,
2. Jupiter je tada bio u konjukciji sa Saturnom, a oba planeta su bila u konjukciji sa Dastekom prilikom mjerenja,
3. dečki su malo "uljepšali" dyno plot - da izgleda "mrvicu" atraktivnije.
Nakon svega opet mi ne vjerujete?
Pogledajte ovaj link:
KLIK
Ukratko - jadan dečko u nedostatku pametnijeg posla odlučio je preraditi svoj 2.0 16V atmosferski motorčić (hyundaijev naravno) i nakon brdo prerada(druga glava, bregaste ,itd,itd) i jako puno potrošenih novaca - jedva navukao 150-ak KS...e da je samo znao da postoje magični valjci ...
__________________
"Pitanje je sljedeće:
Imamo standardni Hyundaiev 2.0 16V motor iz Coupea - kako najlakše izvući extra 50 KS bez prerada i to na std elektronici ?
Riješenje je vrlo jednostavno - samo trebate izmjerite snagu na Dastekovim valjcima, garantiran je dobitak i do 50-ak KS extra , bez ikakvog truda, muke i skupih dijelova , koji su inače nažalost neizostavni dio svakog tuninga atmosferskog auta..."
I sto sada?!?!!?!
Kladim se da ce se tu uplesti "losa komunikacija", "nerazumjevanje" itd...
ocjenite sami
Možda ipak pričam gluposti?
Hmmm, nažalost izgleda da ne - jer danas sam na svoje oči vidio zanimljiv dyno plot Hyundai Accenta sa dotičnim motorom iz coupea koji je "navodno" imao 160 KS na KOTAČIMA - hej, standardni motor sa standardnom bregastom, malom klapnom, normalnom kompresijom, glavom, i naravno - (drums please) - standardnom elektronikom.
Malo računice i dođemo do toga uz neke uobičajene gubitke na FWD-u da 160 KS ispada nekih 190 KS na radilici - a to je već prilično impresivno s obzirom da po podacima takav std motor u drugim dijelovima svijeta i sa dotičnom elektronikom ima nažalost samo 130-ak KS...
Za usporedbu, koliko se sjećam, Alfa 2.0 16V TS turbo je imala na 0.5 bara nekih 150-ak KS na prvom mjerenju...a ovaj obični atmo motor bez turba imao je veću snagu - yeah, right...
Činjenica da su još i injektori pri tom mjerenju bili standardni samo dokazuje da su u laži kratke noge - 60KS extra koji std ECU s lakoćom riješava na std injektore bez remapiranja - ajoj , ajoj...uz ovakva mjerenja , standalone ECU nam ni ne treba više.
Moja su logična objašnjenja za mjerenje od 160 KS na kotačima:
1. vjerovatno je u Dasteku tada bio duplo gušći zrak nego u ostalim dijelovima svijeta,
2. Jupiter je tada bio u konjukciji sa Saturnom, a oba planeta su bila u konjukciji sa Dastekom prilikom mjerenja,
3. dečki su malo "uljepšali" dyno plot - da izgleda "mrvicu" atraktivnije.
Nakon svega opet mi ne vjerujete?
Pogledajte ovaj link:
KLIK
Ukratko - jadan dečko u nedostatku pametnijeg posla odlučio je preraditi svoj 2.0 16V atmosferski motorčić (hyundaijev naravno) i nakon brdo prerada(druga glava, bregaste ,itd,itd) i jako puno potrošenih novaca - jedva navukao 150-ak KS...e da je samo znao da postoje magični valjci ...
__________________
Comment